Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 maja 2012, 14:07

Ale możne to normalne ;)
Raczej nie, u mnie na pełnym bucie do 4000 rpm nie widać we wstecznym lusterku zadymienia.

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 19 maja 2012, 14:12

To co Trepek twierdzisz że wtryski do wymiany?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 maja 2012, 14:26

Masz Boscha więc dynamicznych nie da się zrobić :/ Możesz jeszcze sprawdzić szczelność dolotu.
A co do wtrysków to czasem idzie kupić sprawdzone AFN'y za 300-400zł.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 19 maja 2012, 15:19

a jak korekty w vag ?

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 19 maja 2012, 15:59

Ross pisze:a jak korekty w vag ?
Ross a co masz na myśli???

a co myślicie o wtryskach z allegro????

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 19 maja 2012, 18:37

KuanTi pisze:
Ross pisze:a jak korekty w vag ?
Ross a co masz na myśli???

a co myślicie o wtryskach z allegro????
grupa 013 Vag.

Jeżeli korekty byly by zle, to juz jakas poszlaka, ze moze chodzic o wtryski :)

damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: damiango » 19 maja 2012, 20:20

KuanTi pisze:
Ross pisze:a jak korekty w vag ?
Ross a co masz na myśli???

a co myślicie o wtryskach z allegro????

Jeśli miałbym strzelać a mam ostatnio w tym szczęście to wziąłbym te:

http://allegro.pl/wtryskiwacze-vw-shara ... 75872.html

gość ma same pozytywy i niby daje gwarancje rozruchowa więc w razie czego oddasz i stracisz tyle co na przesyłkę. Tam co dałeś są też takie za 300zl ale te sobie daruj bo to od silnika 1Z raczej(długi kabelek na sterującym)

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 19 maja 2012, 22:38

Ok jakbym kupił te co poleciłeś to coś dodatkowego trzeba by robić?
Czytałem że jakieś oprogramowanie trzeba zmieniać?
Jeżeli jest to możliwe to kto mógłby sprawdzić takie wtryski pod względem poprawnych parametrów.
Pozdrawiam
Mariusz

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 19 maja 2012, 22:49

W serii dymka w lusterku nie powinieneś zobaczyć.
Grupa 013 dla Boscha niestety nie istnieje.
Za 200 zł wtryski z AFN to tanio, może będą dobre, warto zaryzykować.
Ja osobiście w zeszłym roku kupiłem od ASV za 330 zł i sobie chwalę, poza tym że odrobinę mógłby ciszej pracować.

Programu nie musisz zmieniać, zakładasz i masz na start parę koni więcej. Czasami trzeba wtyczkę przeszczepić.
Wtryski można sprawdzić u pompiarza czy nie leją i jakie mają ciśnienia otwarcia.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2012, 22:51 przez rafal9h10, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 maja 2012, 22:49

KuanTi pisze:Ok jakbym kupił te co poleciłeś to coś dodatkowego trzeba by robić?
Czytałem że jakieś oprogramowanie trzeba zmieniać?
Nie trzeba zmieniać oprogramowania, tylko sprawdzić ewentualnie dawke i poprawić.
A oprogramowanie jeśli chodzi o to, to poprawia dynamike i osiągi auta <ok>

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 20 maja 2012, 08:31

mhm no to może zaryzykuje, kupię, sprawdzę je czy leja i jak coś mam 14 dni na odesłanie.

wtryski

Awatar użytkownika
nyquist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 22 mar 2010, 08:56
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: nyquist » 08 lut 2014, 21:38

Witam.
Korzystając z założonego tematu chciałbym zapytać o dwie rzeczy, bo też muszę skorygować kąt wtrysku w swojej B4.
1) Jeśli VAG-COM pokazuje za niską wartość kąta (np. w okolicach 20), to czy przesuwamy pompę w kierunku bloku silnika? Czy może jest odwrotnie? Chciałbym się upewnić zanim zacznę "kręcić".
2) I jeszcze jedno pytanie - co właściwie jest na poziomej osi wykresu TDI Graph w VAG-COM? Czy temperatura paliwa, czy coś innego? Bo nie mogę tego rozszyfrować.
Z góry dziękuję za odp.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lut 2014, 21:49

nyquist pisze:Witam.
Korzystając z założonego tematu chciałbym zapytać o dwie rzeczy, bo też muszę skorygować kąt wtrysku w swojej B4.
1) Jeśli VAG-COM pokazuje za niską wartość kąta (np. w okolicach 20), to czy przesuwamy pompę w kierunku bloku silnika? Czy może jest odwrotnie? Chciałbym się upewnić zanim zacznę "kręcić".
Tak jak na załączonym zdjęciu, zwiększanie wartości kąta wtrysku następuje gdy przesuwamy pompe w kierunku bloku silnika.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 09 lut 2014, 09:44

nyquist pisze: 2) I jeszcze jedno pytanie - co właściwie jest na poziomej osi wykresu TDI Graph w VAG-COM? Czy temperatura paliwa, czy coś innego? Bo nie mogę tego rozszyfrować.
Z góry dziękuję za odp.
Punkt pracy silnika ma być minimalnie nad niebieską kreską.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 11 lut 2014, 06:59

do 1z przy przebiegu ( prawdziwego ) 200tys km dobrze jest ustawić kąt na około 55-57 ,zimą ma pompa lżej . ja tak mialem w kilku autach i przy minus 15 odpalały bez grzania swiec ( kapturki posciagane ) a przy kacie 50 tez odpalały ale ciezej.

znowu okolice kata 90 ciezej jest odpalić silnik w niektórych afn-ach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl