Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi] zimny krótko grzeje swiece a ciepły wogóle

Awatar użytkownika
Grześko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 15 sty 2007, 18:19
Lokalizacja: Góra

Post autor: Grześko » 08 kwie 2007, 13:39

Panowie,1Z grzeje świece poniżej +5stopni. Im niższa temp.,tym dłużej grzeje. A to że długo kręcisz przed odpaleniem może świadczyć o nieszczelności układu zasilania-najczęsciej przy filtrze paliwa. Co do VAG-a nie zaszkodzi się podpiąć. Pozdrawiam.
1.9TDI 90KUCY

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 09 kwie 2007, 20:36

wiedzmin pisze:musisz miec fejsa (czarne pudełko) dopiero fejs plus oprogramowanie pozwalaja na diagnostyke autka.....

który masz rok autka ???? bo do 1993 roku sa jakies problemy z komunikacja miedzy kompem a autem..

A pozatym polecam kontakt z kolesiami z Viaken.pl bo nie wiem czy nei lepiej kupic fejsa opartego na MAXach a nie transoptorach
Jakie pudełka??
Wystarczy poza programem to:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=31
oraz do B4 przejściówka
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=31

Awatar użytkownika
hekatek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 01 kwie 2007, 11:00
Lokalizacja: strzyżów

Post autor: hekatek » 11 kwie 2007, 16:29

zlokalizowałem cześciową usterke i okazało sie jak mówił kolega @Grześko ze układ zasialania był zapowietrzony, ale wymieniłem wężyki na grube gumowe lecz nadal mam coraz wieksze problemy z odpalenie, pomimo ze odpowietrzyłem cały układ, być moze przyczyną ze skałbo mi pali jest to ze ostatnio to jeżdze na rezerwie i być moze dlatego pompa nie może pociągnać Zdażyło sie już komuś ze z powodu małej ilości paliwa autko nie zchciało odpalic?? Pozatym w sobote ide podpiąc sie pod VAGa wiec sie okaże co w trawie piszczy ;-)
Niezle ciągnie, ale to jeszcze nie jest to

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 11 kwie 2007, 16:34

hekatek pisze:zlokalizowałem cześciową usterke i okazało sie jak mówił kolega @Grześko ze układ zasialania był zapowietrzony, ale wymieniłem wężyki na grube gumowe lecz nadal mam coraz wieksze problemy z odpalenie, pomimo ze odpowietrzyłem cały układ, być moze przyczyną ze skałbo mi pali jest to ze ostatnio to jeżdze na rezerwie i być moze dlatego pompa nie może pociągnać Zdażyło sie już komuś ze z powodu małej ilości paliwa autko nie zchciało odpalic?? Pozatym w sobote ide podpiąc sie pod VAGa wiec sie okaże co w trawie piszczy ;-)
I w sobote sie dowiesz ze to kąt wtrysku :!: Temat wielokrotnie przerabiany, nawet sam go przerabialem :mrgreen:

Awatar użytkownika
wiedzmin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 09 gru 2006, 12:51
Lokalizacja: Katowice lub Wawa

Post autor: wiedzmin » 12 kwie 2007, 23:04

Jelly, idź sie zastanów ..... potem pisz
"Prawie jak KILLER"

Prawie -robi róznice

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 12 kwie 2007, 23:13

wiedzmin pisze:Jelly, idź sie zastanów ..... potem pisz
Nad czym sie zastanawiac :?: oczywiste objawy kąta wtrysku :!:

Awatar użytkownika
wiedzmin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 09 gru 2006, 12:51
Lokalizacja: Katowice lub Wawa

Post autor: wiedzmin » 12 kwie 2007, 23:28

o pudełku pisze
"Prawie jak KILLER"

Prawie -robi róznice

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 kwie 2007, 09:31

hekatek pisze:zlokalizowałem cześciową usterke i okazało sie jak mówił kolega @Grześko ze układ zasialania był zapowietrzony, ale wymieniłem wężyki na grube gumowe lecz nadal mam coraz wieksze problemy z odpalenie, pomimo ze odpowietrzyłem cały układ, być moze przyczyną ze skałbo mi pali jest to ze ostatnio to jeżdze na rezerwie i być moze dlatego pompa nie może pociągnać Zdażyło sie już komuś ze z powodu małej ilości paliwa autko nie zchciało odpalic?? Pozatym w sobote ide podpiąc sie pod VAGa wiec sie okaże co w trawie piszczy ;-)
Miałem kiedyś podobny problem ale zimą że mając rezerwe nie mogłem odpalić tzn odpalało i gasło dopiero z gazem i po kilku krotnym kręceniu odpalił Tylko raz mi sie tak zdarzyło

Awatar użytkownika
hekatek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 01 kwie 2007, 11:00
Lokalizacja: strzyżów

Post autor: hekatek » 14 kwie 2007, 19:58

byłem dziś w serwisie i ustawili mi kont wtysku, znaczy sie tam jakos inaczej pisało, i nie mieli VAGa tylko jakiś program do diagnostyki inst gazowych, ale wyskoczyły 2 błedy, jeden to dawka a drugi to nie pamietam ale wynik był ok 12 wał. k nie wiem co to ozn. Ale teraz pali troszke lepiej ale ciągle to nie jest to

Wg mnie jest zapowietrzony układ zasialania, bo zmieniałem weze i pewnie coś powietrza sie dostło w wężykach, może mi ktoś powiedzieć jak to odpowietrzyć? Ja robiłem to tak ze odkreciłe jeden wtrysk i kreciłe rozrusznikiem, ale chyba ten sposób jest mało skuteczny skoro nadal nie łapie :-/
W B3 miałem 1.6D i na weżyku od filtra do pompy miałem gruszke którą pąpowałem a tu nie ma nic podobnego, Wie ktoś jak to odpowietrzyć :?:
Niezle ciągnie, ale to jeszcze nie jest to

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 14 kwie 2007, 20:57

jak przewody sa szczelne i jezdzi auto to napewno nie jest zapowietrzony uklad paliwowy :-|

[ Dodano: 2007-04-14, 21:06 ]
aaaa wczesniej pisałes ze grzejesz swiece dwa razy pod kolej w taki sposob mogles zalatwic swiece jak sie odpala diesela i sa swiece grzeje sie je tylkooo raz i sie kreci rozrusznikiem zeby je tez ostudzic jak nie zapali i wtedy mozna je ponownie zagrzac tylkooo raz i znowu odpalac i tak bez konca jak trzeba ale nigdy dwa razy wymien swiece :-/
jeszcze jezdzi :-)

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 15 kwie 2007, 00:22

hekatek pisze:byłem dziś w serwisie i ustawili mi kont wtysku, znaczy sie tam jakos inaczej pisało, i nie mieli VAGa tylko jakiś program do diagnostyki inst gazowych, ale wyskoczyły 2 błedy, jeden to dawka a drugi to nie pamietam ale wynik był ok 12 wał. k nie wiem co to ozn. Ale teraz pali troszke lepiej ale ciągle to nie jest to

Wg mnie jest zapowietrzony układ zasialania, bo zmieniałem weze i pewnie coś powietrza sie dostło w wężykach, może mi ktoś powiedzieć jak to odpowietrzyć? Ja robiłem to tak ze odkreciłe jeden wtrysk i kreciłe rozrusznikiem, ale chyba ten sposób jest mało skuteczny skoro nadal nie łapie :-/
W B3 miałem 1.6D i na weżyku od filtra do pompy miałem gruszke którą pąpowałem a tu nie ma nic podobnego, Wie ktoś jak to odpowietrzyć :?:
Kolego jestes pewny ze dobrze Ci auto zdiagnozowali :?: programem do instalacji gazowych... :roll:
Twoje objawy to typowe objawy źle ustawionego kąta wtrysku. No chyba ze wszystkie swiece masz przepalone, ale to wcale by ciezko palil, niezaleznie od tego czy grzeje swiece czy nie.

Awatar użytkownika
hekatek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 01 kwie 2007, 11:00
Lokalizacja: strzyżów

Post autor: hekatek » 15 kwie 2007, 09:22

dwa razu swiece grzalem może ze dwa lub trzy razy, poźniej je sprawdzałem i były ok wiec raczej nie sa spalone, Na wcześniejszych weżykach widziłem powietrze razem z ropą wiec je wymieniłem na grube czarne,podobno najlepsze ale minus taki ze niewidać czy jest powietrze w środku :-/ Wcześniej miał powietrze ale także palił, może nawet troszke szybciej niż po wymianie tych przewodów

Co do tej diagnozy serwisowej to może to nei do końca program do takich zeczy ale znalazło moj model auta bez problemu i wykazało te usterki, tyle ze nie pisało kąt wtrysku tylko dawka i coś jeszcze. Spróbuje znajc innego serwisanta ale w mojej okolicy to nie jest zbyt łatwe, ci skasowali 30zł za nic, Nie wiem czy nie bardziej opaci sie kupić sobie własne takie urządzenie
Niezle ciągnie, ale to jeszcze nie jest to

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 kwie 2007, 19:17

podobne objawy mogą być jak pompa wtryskowa nie trzyma ropy (paliwo cofa się z pompy). A tak w ogóle to kiedy wymieniałeś filtr paliwa???

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 15 kwie 2007, 19:20

chips pisze:podobne objawy mogą być jak pompa wtryskowa nie trzyma ropy (paliwo cofa się z pompy). A tak w ogóle to kiedy wymieniałeś filtr paliwa???
trafne spostrzezenie :-/
jeszcze jezdzi :-)

Awatar użytkownika
hekatek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 01 kwie 2007, 11:00
Lokalizacja: strzyżów

Post autor: hekatek » 16 kwie 2007, 18:26

jeszcze nie wymieniałem bo niedawno go kupiłem, Jak mogę sprawdzić czy pompa trzyma paliwo czy nie :?: Za wymiane oleju i fltrów zabiorę sie w tym tyg

PS może mi ktoś powiedzieć jak sie go odp? chciałbym wiedziec bo nie ma tu żadnej pompki do podpopowiania paliwa z baku :-/
Niezle ciągnie, ale to jeszcze nie jest to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga