[b4 1.9tdi] zimny krótko grzeje swiece a ciepły wogóle
Jakie pudełka??wiedzmin pisze:musisz miec fejsa (czarne pudełko) dopiero fejs plus oprogramowanie pozwalaja na diagnostyke autka.....
który masz rok autka ???? bo do 1993 roku sa jakies problemy z komunikacja miedzy kompem a autem..
A pozatym polecam kontakt z kolesiami z Viaken.pl bo nie wiem czy nei lepiej kupic fejsa opartego na MAXach a nie transoptorach
Wystarczy poza programem to:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=31
oraz do B4 przejściówka
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=31
zlokalizowałem cześciową usterke i okazało sie jak mówił kolega @Grześko ze układ zasialania był zapowietrzony, ale wymieniłem wężyki na grube gumowe lecz nadal mam coraz wieksze problemy z odpalenie, pomimo ze odpowietrzyłem cały układ, być moze przyczyną ze skałbo mi pali jest to ze ostatnio to jeżdze na rezerwie i być moze dlatego pompa nie może pociągnać Zdażyło sie już komuś ze z powodu małej ilości paliwa autko nie zchciało odpalic?? Pozatym w sobote ide podpiąc sie pod VAGa wiec sie okaże co w trawie piszczy
I w sobote sie dowiesz ze to kąt wtrysku :!: Temat wielokrotnie przerabiany, nawet sam go przerabialem :mrgreen:hekatek pisze:zlokalizowałem cześciową usterke i okazało sie jak mówił kolega @Grześko ze układ zasialania był zapowietrzony, ale wymieniłem wężyki na grube gumowe lecz nadal mam coraz wieksze problemy z odpalenie, pomimo ze odpowietrzyłem cały układ, być moze przyczyną ze skałbo mi pali jest to ze ostatnio to jeżdze na rezerwie i być moze dlatego pompa nie może pociągnać Zdażyło sie już komuś ze z powodu małej ilości paliwa autko nie zchciało odpalic?? Pozatym w sobote ide podpiąc sie pod VAGa wiec sie okaże co w trawie piszczy
Miałem kiedyś podobny problem ale zimą że mając rezerwe nie mogłem odpalić tzn odpalało i gasło dopiero z gazem i po kilku krotnym kręceniu odpalił Tylko raz mi sie tak zdarzyłohekatek pisze:zlokalizowałem cześciową usterke i okazało sie jak mówił kolega @Grześko ze układ zasialania był zapowietrzony, ale wymieniłem wężyki na grube gumowe lecz nadal mam coraz wieksze problemy z odpalenie, pomimo ze odpowietrzyłem cały układ, być moze przyczyną ze skałbo mi pali jest to ze ostatnio to jeżdze na rezerwie i być moze dlatego pompa nie może pociągnać Zdażyło sie już komuś ze z powodu małej ilości paliwa autko nie zchciało odpalic?? Pozatym w sobote ide podpiąc sie pod VAGa wiec sie okaże co w trawie piszczy
byłem dziś w serwisie i ustawili mi kont wtysku, znaczy sie tam jakos inaczej pisało, i nie mieli VAGa tylko jakiś program do diagnostyki inst gazowych, ale wyskoczyły 2 błedy, jeden to dawka a drugi to nie pamietam ale wynik był ok 12 wał. k nie wiem co to ozn. Ale teraz pali troszke lepiej ale ciągle to nie jest to
Wg mnie jest zapowietrzony układ zasialania, bo zmieniałem weze i pewnie coś powietrza sie dostło w wężykach, może mi ktoś powiedzieć jak to odpowietrzyć? Ja robiłem to tak ze odkreciłe jeden wtrysk i kreciłe rozrusznikiem, ale chyba ten sposób jest mało skuteczny skoro nadal nie łapie
W B3 miałem 1.6D i na weżyku od filtra do pompy miałem gruszke którą pąpowałem a tu nie ma nic podobnego, Wie ktoś jak to odpowietrzyć :?:
Wg mnie jest zapowietrzony układ zasialania, bo zmieniałem weze i pewnie coś powietrza sie dostło w wężykach, może mi ktoś powiedzieć jak to odpowietrzyć? Ja robiłem to tak ze odkreciłe jeden wtrysk i kreciłe rozrusznikiem, ale chyba ten sposób jest mało skuteczny skoro nadal nie łapie
W B3 miałem 1.6D i na weżyku od filtra do pompy miałem gruszke którą pąpowałem a tu nie ma nic podobnego, Wie ktoś jak to odpowietrzyć :?:
jak przewody sa szczelne i jezdzi auto to napewno nie jest zapowietrzony uklad paliwowy :-|
[ Dodano: 2007-04-14, 21:06 ]
aaaa wczesniej pisałes ze grzejesz swiece dwa razy pod kolej w taki sposob mogles zalatwic swiece jak sie odpala diesela i sa swiece grzeje sie je tylkooo raz i sie kreci rozrusznikiem zeby je tez ostudzic jak nie zapali i wtedy mozna je ponownie zagrzac tylkooo raz i znowu odpalac i tak bez konca jak trzeba ale nigdy dwa razy wymien swiece
[ Dodano: 2007-04-14, 21:06 ]
aaaa wczesniej pisałes ze grzejesz swiece dwa razy pod kolej w taki sposob mogles zalatwic swiece jak sie odpala diesela i sa swiece grzeje sie je tylkooo raz i sie kreci rozrusznikiem zeby je tez ostudzic jak nie zapali i wtedy mozna je ponownie zagrzac tylkooo raz i znowu odpalac i tak bez konca jak trzeba ale nigdy dwa razy wymien swiece
Kolego jestes pewny ze dobrze Ci auto zdiagnozowali :?: programem do instalacji gazowych... :roll:hekatek pisze:byłem dziś w serwisie i ustawili mi kont wtysku, znaczy sie tam jakos inaczej pisało, i nie mieli VAGa tylko jakiś program do diagnostyki inst gazowych, ale wyskoczyły 2 błedy, jeden to dawka a drugi to nie pamietam ale wynik był ok 12 wał. k nie wiem co to ozn. Ale teraz pali troszke lepiej ale ciągle to nie jest to
Wg mnie jest zapowietrzony układ zasialania, bo zmieniałem weze i pewnie coś powietrza sie dostło w wężykach, może mi ktoś powiedzieć jak to odpowietrzyć? Ja robiłem to tak ze odkreciłe jeden wtrysk i kreciłe rozrusznikiem, ale chyba ten sposób jest mało skuteczny skoro nadal nie łapie
W B3 miałem 1.6D i na weżyku od filtra do pompy miałem gruszke którą pąpowałem a tu nie ma nic podobnego, Wie ktoś jak to odpowietrzyć :?:
Twoje objawy to typowe objawy źle ustawionego kąta wtrysku. No chyba ze wszystkie swiece masz przepalone, ale to wcale by ciezko palil, niezaleznie od tego czy grzeje swiece czy nie.
dwa razu swiece grzalem może ze dwa lub trzy razy, poźniej je sprawdzałem i były ok wiec raczej nie sa spalone, Na wcześniejszych weżykach widziłem powietrze razem z ropą wiec je wymieniłem na grube czarne,podobno najlepsze ale minus taki ze niewidać czy jest powietrze w środku Wcześniej miał powietrze ale także palił, może nawet troszke szybciej niż po wymianie tych przewodów
Co do tej diagnozy serwisowej to może to nei do końca program do takich zeczy ale znalazło moj model auta bez problemu i wykazało te usterki, tyle ze nie pisało kąt wtrysku tylko dawka i coś jeszcze. Spróbuje znajc innego serwisanta ale w mojej okolicy to nie jest zbyt łatwe, ci skasowali 30zł za nic, Nie wiem czy nie bardziej opaci sie kupić sobie własne takie urządzenie
Co do tej diagnozy serwisowej to może to nei do końca program do takich zeczy ale znalazło moj model auta bez problemu i wykazało te usterki, tyle ze nie pisało kąt wtrysku tylko dawka i coś jeszcze. Spróbuje znajc innego serwisanta ale w mojej okolicy to nie jest zbyt łatwe, ci skasowali 30zł za nic, Nie wiem czy nie bardziej opaci sie kupić sobie własne takie urządzenie