Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CQ AAH] Kilka powracających błędów

Wszystko co tyczy się silników V6
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 lip 2017, 22:30

Dobrze wyczyścić bez ich wyciągania może być ciężko a jak się wyciągnie to już ciężko wsadzić wszystkie. Ze zredukowaną ilością sprężynek reduktor wolniej się zasyfia i ma ma mniejsze spadki ciśnienia. Minusem jest pogorszenie grzania gazu jakby przejechać z 10-20KM z gazem w podłodze to temperatura odparowywanego gazu może spaść na tyle że przełączy na benzynę (czujnik temp. gazu wykryje zbyt niską temperaturę). Ale jak wyrzucisz 4 sprężynki (po jednej na każdy "stos") to będzie OK.

[ Dodano: 2017-07-04, 22:30 ]
Tutaj człowiek go tuningował: http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-b

I jeszcze sprawdź filtr gazu fazy ciekłej bo on tez lubi się zatkać jak kilka razy się zatankuje na złej stacji.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 05 lip 2017, 08:44

Z drugiej strony, jak patrze na ceny reduktorów i zestawów naprawczych, to zastanawiam się czy jest sens reanimacji trupa przy nowych wtryskiwaczach, sterowniku itp...
Panowie, może polecicie jakiś dobry reduktor pod staga i do V6????

Może wymiana 1 do 1:

http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavo ... S-p99.html
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 lip 2017, 19:33

Robić reduktor opłaca się tylko jak się robi samemu, bo jak komuś zlecić to lepiej już nowy.

Zavoli jest o tyle dobry że jest praktycznie bezawaryjny dzięki swojej prostocie. Z innych reduktorów to AC R01 choć jest do 150KM to ma zapas w górę albo wersje 250KM ale ona jest na miedź 8mm i musiałbyś przejściówkę dać. Na obecnego KME silvera też nie narzekają.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga