Dobrze wyczyścić bez ich wyciągania może być ciężko a jak się wyciągnie to już ciężko wsadzić wszystkie. Ze zredukowaną ilością sprężynek reduktor wolniej się zasyfia i ma ma mniejsze spadki ciśnienia. Minusem jest pogorszenie grzania gazu jakby przejechać z 10-20KM z gazem w podłodze to temperatura odparowywanego gazu może spaść na tyle że przełączy na benzynę (czujnik temp. gazu wykryje zbyt niską temperaturę). Ale jak wyrzucisz 4 sprężynki (po jednej na każdy "stos") to będzie OK.
[ Dodano: 2017-07-04, 22:30 ]
Tutaj człowiek go tuningował: http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-b
I jeszcze sprawdź filtr gazu fazy ciekłej bo on tez lubi się zatkać jak kilka razy się zatankuje na złej stacji.
[CQ AAH] Kilka powracających błędów
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
Z drugiej strony, jak patrze na ceny reduktorów i zestawów naprawczych, to zastanawiam się czy jest sens reanimacji trupa przy nowych wtryskiwaczach, sterowniku itp...
Panowie, może polecicie jakiś dobry reduktor pod staga i do V6????
Może wymiana 1 do 1:
http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavo ... S-p99.html
Panowie, może polecicie jakiś dobry reduktor pod staga i do V6????
Może wymiana 1 do 1:
http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavo ... S-p99.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Robić reduktor opłaca się tylko jak się robi samemu, bo jak komuś zlecić to lepiej już nowy.
Zavoli jest o tyle dobry że jest praktycznie bezawaryjny dzięki swojej prostocie. Z innych reduktorów to AC R01 choć jest do 150KM to ma zapas w górę albo wersje 250KM ale ona jest na miedź 8mm i musiałbyś przejściówkę dać. Na obecnego KME silvera też nie narzekają.
Zavoli jest o tyle dobry że jest praktycznie bezawaryjny dzięki swojej prostocie. Z innych reduktorów to AC R01 choć jest do 150KM to ma zapas w górę albo wersje 250KM ale ona jest na miedź 8mm i musiałbyś przejściówkę dać. Na obecnego KME silvera też nie narzekają.