Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CQ AAH] Kilka powracających błędów

Wszystko co tyczy się silników V6
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 lip 2017, 22:30

Dobrze wyczyścić bez ich wyciągania może być ciężko a jak się wyciągnie to już ciężko wsadzić wszystkie. Ze zredukowaną ilością sprężynek reduktor wolniej się zasyfia i ma ma mniejsze spadki ciśnienia. Minusem jest pogorszenie grzania gazu jakby przejechać z 10-20KM z gazem w podłodze to temperatura odparowywanego gazu może spaść na tyle że przełączy na benzynę (czujnik temp. gazu wykryje zbyt niską temperaturę). Ale jak wyrzucisz 4 sprężynki (po jednej na każdy "stos") to będzie OK.

[ Dodano: 2017-07-04, 22:30 ]
Tutaj człowiek go tuningował: http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-b

I jeszcze sprawdź filtr gazu fazy ciekłej bo on tez lubi się zatkać jak kilka razy się zatankuje na złej stacji.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 05 lip 2017, 08:44

Z drugiej strony, jak patrze na ceny reduktorów i zestawów naprawczych, to zastanawiam się czy jest sens reanimacji trupa przy nowych wtryskiwaczach, sterowniku itp...
Panowie, może polecicie jakiś dobry reduktor pod staga i do V6????

Może wymiana 1 do 1:

http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavo ... S-p99.html

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 lip 2017, 19:33

Robić reduktor opłaca się tylko jak się robi samemu, bo jak komuś zlecić to lepiej już nowy.

Zavoli jest o tyle dobry że jest praktycznie bezawaryjny dzięki swojej prostocie. Z innych reduktorów to AC R01 choć jest do 150KM to ma zapas w górę albo wersje 250KM ale ona jest na miedź 8mm i musiałbyś przejściówkę dać. Na obecnego KME silvera też nie narzekają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl