[B4 2.6 ABC] na małym gazie: falują obroty, wypadają zapłony
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Próbowałeś takich ustawień w vagcomie v4.x albo 3.x
https://audi80.pl/topics101/-28v6-a ... htm#359811
https://audi80.pl/topics101/-28v6-a ... htm#359811
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tak. Wszystkie te wartości testowałem na wersji 311.2 i nie chciał się łączyć. Dzisiaj mi przyszedł ten drugi komp (nie ten z kabrio). Sprzedawca twierdził że vag się łączył ale to było bardzo dawno temu, bo auto miało dzwona i wiele lat sterownik leżał u niego w domu. Na tym ''nowym'' testowałem tylko wartości domyślne.
Edit. Wszystkie testy były na windowsie xp
[ Dodano: 2019-09-06, 21:56 ]
Mam taki interfejs tylko jakąś starszą wersję bez tych nadruków
https://viaken.pl/pl/vag-k-l-lineopto-kabel-piny.html
Edit. Wszystkie testy były na windowsie xp
[ Dodano: 2019-09-06, 21:56 ]
Mam taki interfejs tylko jakąś starszą wersję bez tych nadruków
https://viaken.pl/pl/vag-k-l-lineopto-kabel-piny.html
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo to izolacja galwaniczna na optyce.. Jest dioda nadawcza i odbiorcza dla kanału niestety stany logiczne są opóźnione jak i przejście z hig/low wydłużone teoretycznie może działać praktycznie jest różnie tym bardziej jak sterownik wybredny może źle dekodować stan logiczny bo jest przesuniecie w czasie.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A masz podłączony wężyk map sensora: https://www.fotosik.pl/zdjecie/8f5a57f3631dfc3c (ta rurka zaznaczona czerwonymi strzałkami).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Przecież pisałem, że wszystkie wężyki są dobrze podłączone i szczelne. To jest raczej problem ze sterowaniem silnika, coś elektrycznego tylko dalej nie potrafię tego zlokalizować.maciek889 pisze:A masz podłączony wężyk map sensora: https://www.fotosik.pl/zdjecie/8f5a57f3631dfc3c (ta rurka zaznaczona czerwonymi strzałkami).
[ Dodano: 2019-09-07, 14:05 ]
Jarewa, wiesz może jak usunąć na stałe immobiliser w tym późniejszym sterowniku? Mój ojciec w pracy ma dobrego elektronika, mógłby mi przelutowac w nim co trzeba. Tam trzeba wymienić jakąś kość pamięci czy odlutować i przeprogramowac jakoś?
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ostatecznie można by oscyloskopem mierzyć sygnały wszystkie sygnały i patrzeć, który zanika. Nawet są sondy zapinane na przewody do sprawdzania czy iskra przeskakuje.
Nie wiem czy się ktoś znajdzie kto podejmie się wywalenia immo z tego sterownika. Bo ta rodzina sterowników była tylko stosowana przy tym silniku.
Nie wiem czy się ktoś znajdzie kto podejmie się wywalenia immo z tego sterownika. Bo ta rodzina sterowników była tylko stosowana przy tym silniku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Pociągnąłem dodatkową masę bezpośrednio z akumulatora do tego punktu masy na podszybiu - dalej faluje. Odłączałem różne wtyczki:
-po odpięciu sond lambda auto wyraźnie mocno dymi ale nie wpływa to na falowanie
-po odpięciu czujników spalania stukowego brak reakcji
-po odpięciu czujnika punktu zapłonu na pracującym silniku również brak zmian (na odpiętym nie dopali)
-po odpięciu czujnika rpm silnik gaśnie.
Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest czasem jakieś lewe powietrze na połączeniu kolektor - głowica...
-po odpięciu sond lambda auto wyraźnie mocno dymi ale nie wpływa to na falowanie
-po odpięciu czujników spalania stukowego brak reakcji
-po odpięciu czujnika punktu zapłonu na pracującym silniku również brak zmian (na odpiętym nie dopali)
-po odpięciu czujnika rpm silnik gaśnie.
Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest czasem jakieś lewe powietrze na połączeniu kolektor - głowica...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga