[B4 2.6 ABC] na małym gazie: falują obroty, wypadają zapłony
Tak. Wszystkie te wartości testowałem na wersji 311.2 i nie chciał się łączyć. Dzisiaj mi przyszedł ten drugi komp (nie ten z kabrio). Sprzedawca twierdził że vag się łączył ale to było bardzo dawno temu, bo auto miało dzwona i wiele lat sterownik leżał u niego w domu. Na tym ''nowym'' testowałem tylko wartości domyślne.
Edit. Wszystkie testy były na windowsie xp
[ Dodano: 2019-09-06, 21:56 ]
Mam taki interfejs tylko jakąś starszą wersję bez tych nadruków
https://viaken.pl/pl/vag-k-l-lineopto-kabel-piny.html
Edit. Wszystkie testy były na windowsie xp
[ Dodano: 2019-09-06, 21:56 ]
Mam taki interfejs tylko jakąś starszą wersję bez tych nadruków
https://viaken.pl/pl/vag-k-l-lineopto-kabel-piny.html
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo to izolacja galwaniczna na optyce.. Jest dioda nadawcza i odbiorcza dla kanału niestety stany logiczne są opóźnione jak i przejście z hig/low wydłużone teoretycznie może działać praktycznie jest różnie tym bardziej jak sterownik wybredny może źle dekodować stan logiczny bo jest przesuniecie w czasie.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A masz podłączony wężyk map sensora: https://www.fotosik.pl/zdjecie/8f5a57f3631dfc3c (ta rurka zaznaczona czerwonymi strzałkami).
Przecież pisałem, że wszystkie wężyki są dobrze podłączone i szczelne. To jest raczej problem ze sterowaniem silnika, coś elektrycznego tylko dalej nie potrafię tego zlokalizować.maciek889 pisze:A masz podłączony wężyk map sensora: https://www.fotosik.pl/zdjecie/8f5a57f3631dfc3c (ta rurka zaznaczona czerwonymi strzałkami).
[ Dodano: 2019-09-07, 14:05 ]
Jarewa, wiesz może jak usunąć na stałe immobiliser w tym późniejszym sterowniku? Mój ojciec w pracy ma dobrego elektronika, mógłby mi przelutowac w nim co trzeba. Tam trzeba wymienić jakąś kość pamięci czy odlutować i przeprogramowac jakoś?
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ostatecznie można by oscyloskopem mierzyć sygnały wszystkie sygnały i patrzeć, który zanika. Nawet są sondy zapinane na przewody do sprawdzania czy iskra przeskakuje.
Nie wiem czy się ktoś znajdzie kto podejmie się wywalenia immo z tego sterownika. Bo ta rodzina sterowników była tylko stosowana przy tym silniku.
Nie wiem czy się ktoś znajdzie kto podejmie się wywalenia immo z tego sterownika. Bo ta rodzina sterowników była tylko stosowana przy tym silniku.
Pociągnąłem dodatkową masę bezpośrednio z akumulatora do tego punktu masy na podszybiu - dalej faluje. Odłączałem różne wtyczki:
-po odpięciu sond lambda auto wyraźnie mocno dymi ale nie wpływa to na falowanie
-po odpięciu czujników spalania stukowego brak reakcji
-po odpięciu czujnika punktu zapłonu na pracującym silniku również brak zmian (na odpiętym nie dopali)
-po odpięciu czujnika rpm silnik gaśnie.
Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest czasem jakieś lewe powietrze na połączeniu kolektor - głowica...
-po odpięciu sond lambda auto wyraźnie mocno dymi ale nie wpływa to na falowanie
-po odpięciu czujników spalania stukowego brak reakcji
-po odpięciu czujnika punktu zapłonu na pracującym silniku również brak zmian (na odpiętym nie dopali)
-po odpięciu czujnika rpm silnik gaśnie.
Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest czasem jakieś lewe powietrze na połączeniu kolektor - głowica...