Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[80 B4 2.8 AAH] Pomiar ciśnienia sprężania

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3876
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 lis 2011, 22:57

na dniach wstawiam na rozrząd, wymianę termostatu i niestety nagrzewnicę bo puściła zostało zrobione obejście nagrzewnicy od razu po wystąpieniu awarii więc nie zdążył się przegrzać.
Uszczelka prawdopodobnie OK (nie ma masła pod korkiem).
Ogarnę to to sprawdzimy jeszcze raz.

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 17 wrz 2019, 12:40

Panowie odgrzeje trochę kotleta, dziś robiłem pomiar ciśnienia w moim 2.8 pomiar wykonany na letnim silniku, odpalony dwie godziny po jeździe. Wynik na każdym z cylindrów to 13, równo na każdym z cylindrów.
I teraz głupie pytanie, czy to dobry wynik?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3651
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 wrz 2019, 13:11

Dobry, ale jeszcze 2 pytania - świece wszystkie wykręcone ? Przepustnica wciśnięta do końca podczas próby ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 17 wrz 2019, 13:20

Leo pisze:Dobry, ale jeszcze 2 pytania - świece wszystkie wykręcone ? Przepustnica wciśnięta do końca podczas próby ?
tak świece były wykręcone wszystkie. Przepustnica... ;/ była zamknięta bo nie wciskałem pedału przyspieszenie wogólne - to mocno zle ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3651
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 wrz 2019, 14:26

nie.
Wynik spoko.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce