Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Quattro jedzie ale nie jedzie.... Bloki wartośc

Wszystko co tyczy się silników V6
miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 21 kwie 2017, 08:30

Piotr ma rację -post się rozbudował za bardzo utrudniając szukanie punktów zaczepienia, a co za tym idzie udzielenie ewentualnej pomocy.

No dobra -cewki. Nie wiem czy przeoczyłem, czy nie. Podmieniałeś? TYLKO podmiana na pewne daje pewność. Pomiary to taki ogólnik, mówiący czy opłaca się ją ze szrotu wlec do auta ;)
Do znudzenia to robiłem kiedyś w epoce mody na e34. Rezystancje ok, zasilanie ok, a cewka do bani. Bo pochodziło i już inaczej się zachowuje(temperatur przy obciążeniu).

Kompa podmieniałeś -ABC ma kompa, który jest jak Houdini. To na tyle niejasny twór, że jak jest możliwość warto go podmienić.

Jaką masz wartość podciśnienia w dolocie przy wolnych obrotach?

Podmiana TPSu... No niestety -zamienił czasem stryjek siekierkę na kijek. WSZYSTKIE używane są wytarte w mniejszym lub większym stopniu. Kiedyś bardziej się tym wszyscy przejmowali, teraz jakoś ten TPS jest lekceważony. Warto zajrzeć do tego co masz na wierzchu(masz dwa jak czytam?) i wyczyścić, zweryfikować stan. Jak jest usyfiony utartym materiałem to możesz 5 razy zmierzyć, a za szóstym wyjdzie, że nie tak.
Latem w ADRze brata tym się zajmowałem. Samo czyszczenie pomogło, czego nie oczekiwałem.

Obejście -krokowiec. Trzeba sprawdzić czy płynnie się porusza, oczyścić, zobaczyć czy dolega porządnie zamykając "boka".

VAG -pewnie podstawy posprawdzałeś, korekty i inne... korekty.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 02 maja 2017, 08:10

Kolego, przeczytałem cały temat i dla mnie od samego początku to wina zapłonu. Sam miałem podobny problem - samochód po remoncie nie jechał. Dławił się, kichał, prychał, chodził nierówno zarówno na PB jak i LPG.
Kupiłem oryginalne świece - brak poprawy
Kupiłem przewody NGK - brak poprawy
Cewka podmieniona - brak poprawy

Dopiero po wymianie Cewek na nowe Beru, przewodw na nowe Beru i świec... na DENSO jedno elektrodowe auto zaczęło jeżdzic tak jak powinno - wciska w fotel niezależnie czy to PB czy LPG.
Świece NGK - oryginalne 4ro elektrodowe mam w garażu, dwa komplety z przebiegiem 500km każdy i do niczego sie nie nadają.

Moim zdaniem zapłon to ostatnia nadzieja.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 02 maja 2017, 14:07

krzysiek_kw15 pisze: Świece NGK - oryginalne 4ro elektrodowe mam w garażu, dwa komplety z przebiegiem 500km każdy i do niczego sie nie nadają.
Sporo narzekań czytam w ostatnich ok. dwóch latach na NGK. Pośrednio jest to wina podróbek -widziałem(mam nawet w garażu) sondy lambda z Allegro "prawie NGK", kable ktoś mi pokazywał kombinowane niby NGK. Kilka razy słyszałem/czytałem o odpadających rzekomo elektrodach w V-linach(hmmmm....)

U mnie świece są Denso, NGK jednak też nie robiły problemów. Te Denso miały trafić do AAH kolegi ale go kupiec "napadł" pod Biedrą i powalił ofertą(mało z zakupami w bagażniku nie poszło hahaha)
Podmiana cewki -musi być na 100% pewną, najlepiej maska w maskę przekładka. Inaczej to cóż... używki pod maską, czy w ofertach niekoniecznie się różnią

Zasadniczo zgodziłbym się z Tobą -zapłon. Ale autor wątku jakoś już nasz nie zaszczyca obecnością więc...

mmareckimm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:01

Post autor: mmareckimm » 11 maja 2017, 20:48

Panowie to nie jest to że autor wątku nie zaszczyca swoją obecnością... Autor wątku dużo ostatnio pracuje i dlatego tu nie zaglądał przez jakiś czas. Do maks 2 tygodni będę miał kompletny motor z automata razem ze skrzynią i masą innych gratów rzekomo tylko benzyna i niewielki przebieg więc będzie co zamieniać... :)

Jak już będzie jakiś progress odezwę się na pewno
Pozdrawiam :-)


krzysiek_kw15 podałbyś może numer ze świec i przewodów zapłonowych ?

Bombelson87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 16 gru 2016, 01:19

Post autor: Bombelson87 » 17 sie 2017, 10:37

Jaki koszt kompletu przewodow i swiec?

Virustroy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2022, 17:08
Imię: Konrad
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC

Re: [B4 2.6 ABC] Quattro jedzie ale nie jedzie.... Bloki wartośc

Post autor: Virustroy » 17 paź 2022, 17:10

Czy temat rozwiązany ? Mam podobną sytuację i nie wiem już co robić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga