Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
aldi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7335
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Lokalizacja: k. Radzyń Podlaski

Post autor: aldi » 24 mar 2011, 11:50

Boscha kosztuje jakieś 60-80zł
026906161

temperature sensor / M10X1
/ 2 pin
/ white

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 976
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 27 mar 2011, 13:44

co to moze być jak czujnik temperatury działa, temperatura jest ok, wiatraki załączają się kiedy potrzeba, a kontrolka temperatury zaczyna mrugać po przejechaniu kilku kilometrów, lub szybciej jak przycisne lub wolniej jak tylko stoi z odpalonym silnikiem?

PS:termostat wymieniony - sprawny

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3091
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 27 mar 2011, 20:19

Rychu82 pisze:co to moze być jak czujnik temperatury działa, temperatura jest ok, wiatraki załączają się kiedy potrzeba, a kontrolka temperatury zaczyna mrugać po przejechaniu kilku kilometrów, lub szybciej jak przycisne lub wolniej jak tylko stoi z odpalonym silnikiem?

PS:termostat wymieniony - sprawny
Pytanie:
Czy masz czujnik poziomu płynu w zbiorniku?

bart0390
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 07 sty 2010, 15:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bart0390 » 28 mar 2011, 10:36

Witam czy moglby ktos mi pomoc ? na zimnym silniku przy wiekszym dodaniu gazu samochod zamula jakby nie dostawal paliwa i tak po 3-4 sekundach od wsisniecie pedalu gazu dopiero zalapuje i juz normalnie przyspiesza ale po wrzuceniu wyzszego biegu i dodaniu gazu problem ten sam. Dodam ze samochod jest tylko na benzyne i to sie dzieje prawdopodobnie tylko na ssaniu. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 976
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 28 mar 2011, 17:31

shellah, po tym co napisałeś poszedłem pełen nadzieji że mam czujnik poziomu płynu i..............
Nie wiem.
Dookoła wszystko zabudowane a po odkręceniu korka nic tam nie ma
może na zdjęciu jest widać(choć wątpie)

Gdzie tego szukać?

Obrazek

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 778
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 28 mar 2011, 18:41

czujnik jesli masz znajduje sie od dołu zbiorniczka wyrownawczego sprawdz czy od dołu do zbiornika nie dochodzą Kable ;)

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 976
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 07 kwie 2011, 01:01

no jednak mam ten czujnik pod zbiorniczkiem dzięki Panowie za wskazówki i podpowiedzi. Odpiąłem go i kontrolka przestała mrugać.
Co teraz? Byłem w sklepie to powiedziano mi że nie ma w etce samego czujnika tylko ze zbiorniczkiem, a na alegro jest jakiś czujnik ale napisane że do B3 :-(

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3091
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 07 kwie 2011, 08:40

podejrzewam że każdy inny czujnik będzie działał tylko kwestia dopasowania wtyczki i w zbiornik ;-)

Awatar użytkownika
aldi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7335
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Lokalizacja: k. Radzyń Podlaski

Post autor: aldi » 07 kwie 2011, 23:13

Ja w byłej B3ce miałem zbiorniczek bez czujnika i próbowałem go zdobyć żeby sobie doposażyć auto. Ale nie udało mi się to, sam czujnik jest bardzo solidnie połączony ze zbiorniczkiem.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3091
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 08 kwie 2011, 10:07

aldi, w tej chwili o zdobycie nie jest trudno ;-)
nieoryginalny zamiennik :arrow: http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 55209.html

lub oryginał :arrow: http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 19532.html

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 976
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 08 kwie 2011, 13:21

czyli co do B3 są te co podał shellah, a do B4 "ewolucja" trzeba cały zbiornik??
To zaburza moją teorie że rozwój motoryzacji kończy się w '95 :-P

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3091
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 08 kwie 2011, 15:27

dlaczego cały zbiornik?można zamontować i ten a powiem więcej każdy czujnik poziomu płynu spryskiwaczy można uzyć(nawet z innych aut) a to dlatego że to i tak będzie nieoryginalne rozwiązanie ;-)

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 29 maja 2011, 12:56

Rychu82 pisze:no jednak mam ten czujnik pod zbiorniczkiem dzięki Panowie za wskazówki i podpowiedzi. Odpiąłem go i kontrolka przestała mrugać.
Co teraz? Byłem w sklepie to powiedziano mi że nie ma w etce samego czujnika tylko ze zbiorniczkiem, a na alegro jest jakiś czujnik ale napisane że do B3 :-(
Spróbuj wymontowac zbiorniczek i potrzasac nim bo u mnie pomogło poprostu tam jest pływak i mialem malo płynu dolałem a kontrolka dalej mrugała dopiero po wymontowaniu sie odblokował i chodzi narazie <ok> jesli nie pomoze to poszukaj na szrocie nie powinien chyba caly zbiorniczek duzo kosztowac :-/ lub allegro

[ Dodano: 2011-05-29, 13:00 ]
bart0390 pisze:Witam czy moglby ktos mi pomoc ? na zimnym silniku przy wiekszym dodaniu gazu samochod zamula jakby nie dostawal paliwa i tak po 3-4 sekundach od wsisniecie pedalu gazu dopiero zalapuje i juz normalnie przyspiesza ale po wrzuceniu wyzszego biegu i dodaniu gazu problem ten sam. Dodam ze samochod jest tylko na benzyne i to sie dzieje prawdopodobnie tylko na ssaniu. Pozdrawiam
przecztaj sobie z pierwszej strony jak sprawdza sie sonde lambda mi sie wdaje ze to moze byc to :roll: duzo czasu ci to nie zajmie a moze to to <ok>

[ Dodano: 2011-05-29, 13:02 ]
a chłopaki mam pytanie czy rozszyfrował ktos jak prawidłowo dokrecic głowice w aah bo na intrukcji uszczelki jest 30 60 i 2 razy po 90 stopni ale chyba sie potem popuszcza i jeszcze raz na ciepłym silniku dokreca bo nie ma instrukcji po polsku tylko domyslam sie z rysunków .
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3091
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 30 maja 2011, 10:57

misial0 pisze:a chłopaki mam pytanie czy rozszyfrował ktos jak prawidłowo dokrecic głowice w aah bo na intrukcji uszczelki jest 30 60 i 2 razy po 90 stopni ale chyba sie potem popuszcza i jeszcze raz na ciepłym silniku dokreca bo nie ma instrukcji po polsku tylko domyslam sie z rysunków .
Dokładnie tak mój mechanior robił ale bez dokręcania :roll: nowe szpilki mocno trzymają i przy prawidłowym momencie nie ma potrzeby aby dokręcać.

bart0390
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 07 sty 2010, 15:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bart0390 » 09 cze 2011, 16:32

misial0 sprawdzilem sondy tak jak bylo napisane na pierwszej stronie czyli poprzez woltomierz, 1 sonda miala zakres 0.3 do 0.75 i bardzo powoli sie wartosci zmienialy druga miala wartosci od 0.26 do 0.8 czasem lecz tez czasem wartosci wolno sie smienialy w malym zakresie a czasem szybko przeskakiwalo np. z 0.3 do 0.75. Obie sondy do wymiany ? :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce