026906161
temperature sensor / M10X1
/ 2 pin
/ white
[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Pytanie:Rychu82 pisze:co to moze być jak czujnik temperatury działa, temperatura jest ok, wiatraki załączają się kiedy potrzeba, a kontrolka temperatury zaczyna mrugać po przejechaniu kilku kilometrów, lub szybciej jak przycisne lub wolniej jak tylko stoi z odpalonym silnikiem?
PS:termostat wymieniony - sprawny
Czy masz czujnik poziomu płynu w zbiorniku?
Witam czy moglby ktos mi pomoc ? na zimnym silniku przy wiekszym dodaniu gazu samochod zamula jakby nie dostawal paliwa i tak po 3-4 sekundach od wsisniecie pedalu gazu dopiero zalapuje i juz normalnie przyspiesza ale po wrzuceniu wyzszego biegu i dodaniu gazu problem ten sam. Dodam ze samochod jest tylko na benzyne i to sie dzieje prawdopodobnie tylko na ssaniu. Pozdrawiam
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
aldi, w tej chwili o zdobycie nie jest trudno
nieoryginalny zamiennik http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 55209.html
lub oryginał http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 19532.html
nieoryginalny zamiennik http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 55209.html
lub oryginał http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu ... 19532.html
Spróbuj wymontowac zbiorniczek i potrzasac nim bo u mnie pomogło poprostu tam jest pływak i mialem malo płynu dolałem a kontrolka dalej mrugała dopiero po wymontowaniu sie odblokował i chodzi narazie <ok> jesli nie pomoze to poszukaj na szrocie nie powinien chyba caly zbiorniczek duzo kosztowac lub allegroRychu82 pisze:no jednak mam ten czujnik pod zbiorniczkiem dzięki Panowie za wskazówki i podpowiedzi. Odpiąłem go i kontrolka przestała mrugać.
Co teraz? Byłem w sklepie to powiedziano mi że nie ma w etce samego czujnika tylko ze zbiorniczkiem, a na alegro jest jakiś czujnik ale napisane że do B3
[ Dodano: 2011-05-29, 13:00 ]
przecztaj sobie z pierwszej strony jak sprawdza sie sonde lambda mi sie wdaje ze to moze byc to :roll: duzo czasu ci to nie zajmie a moze to to <ok>bart0390 pisze:Witam czy moglby ktos mi pomoc ? na zimnym silniku przy wiekszym dodaniu gazu samochod zamula jakby nie dostawal paliwa i tak po 3-4 sekundach od wsisniecie pedalu gazu dopiero zalapuje i juz normalnie przyspiesza ale po wrzuceniu wyzszego biegu i dodaniu gazu problem ten sam. Dodam ze samochod jest tylko na benzyne i to sie dzieje prawdopodobnie tylko na ssaniu. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-05-29, 13:02 ]
a chłopaki mam pytanie czy rozszyfrował ktos jak prawidłowo dokrecic głowice w aah bo na intrukcji uszczelki jest 30 60 i 2 razy po 90 stopni ale chyba sie potem popuszcza i jeszcze raz na ciepłym silniku dokreca bo nie ma instrukcji po polsku tylko domyslam sie z rysunków .
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Dokładnie tak mój mechanior robił ale bez dokręcania :roll: nowe szpilki mocno trzymają i przy prawidłowym momencie nie ma potrzeby aby dokręcać.misial0 pisze:a chłopaki mam pytanie czy rozszyfrował ktos jak prawidłowo dokrecic głowice w aah bo na intrukcji uszczelki jest 30 60 i 2 razy po 90 stopni ale chyba sie potem popuszcza i jeszcze raz na ciepłym silniku dokreca bo nie ma instrukcji po polsku tylko domyslam sie z rysunków .
misial0 sprawdzilem sondy tak jak bylo napisane na pierwszej stronie czyli poprzez woltomierz, 1 sonda miala zakres 0.3 do 0.75 i bardzo powoli sie wartosci zmienialy druga miala wartosci od 0.26 do 0.8 czasem lecz tez czasem wartosci wolno sie smienialy w malym zakresie a czasem szybko przeskakiwalo np. z 0.3 do 0.75. Obie sondy do wymiany ?