[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika
mozna prosic o numery filtrow oleju i czym sie roznią w aah?
W AAH bardzo ważny jest dobór odpowiedniego filtra oleju:
Rocznikowo najlepiej dobierać tak jak zalecają. Jak pamiętam to tak około co rok, audi zalecało inny filtr oleju. A dokładnie od i do numeru podwozia. Chodzi o ciśnienie otwarcia zaworu obiegowego w filtrze oleju.
W niektórych sytuacjach silnik może na wyższych obrotach się przycierać.
Ja w swojej mam MANN-a 930/21 a auto jest z 12,1991.
A podejdzie każdy, gwint chyba przypasuje, jest taki sam. W sklepie z częściami sprzedadzą byle jaki zamiennik, pojęcia nie mają, że np. można wykończyć turbo czy panewki.
http://e-autoparts.pl/catalog/filtry-fi ... _typu=1414
W AAH bardzo ważny jest dobór odpowiedniego filtra oleju:
Rocznikowo najlepiej dobierać tak jak zalecają. Jak pamiętam to tak około co rok, audi zalecało inny filtr oleju. A dokładnie od i do numeru podwozia. Chodzi o ciśnienie otwarcia zaworu obiegowego w filtrze oleju.
W niektórych sytuacjach silnik może na wyższych obrotach się przycierać.
Ja w swojej mam MANN-a 930/21 a auto jest z 12,1991.
A podejdzie każdy, gwint chyba przypasuje, jest taki sam. W sklepie z częściami sprzedadzą byle jaki zamiennik, pojęcia nie mają, że np. można wykończyć turbo czy panewki.
http://e-autoparts.pl/catalog/filtry-fi ... _typu=1414
Adaś Lee pisze:[url=http://img693.imageshack.us/img693/5160/aahpodcisnienia.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img594.imageshack.us/img594/73/podcisnienieaah.th.png]Obrazek[/URL]
A tutaj Twoja rura chyba. łączy się z tą krótką do termostatu. Druga od pompy wody idzie prosto pod nią:
[url=http://img227.imageshack.us/img227/6766/wodaw.th.jpg]Obrazek[/URL]
czy ktos mi moze powiedziec gdzie znajde i jak wyglada parownik z tych schematow? i gdzie jest ta komora powietrza ? zawor EGR i elektor zawor kontrolujacy EGR ,
bo generalnie mowiac to mam inny schemat podcisnienia u sibie i kolektor tez ma inne podlaczcenie ale to tak na marginesie;p
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Witam. Proszę o podpowiedź dotyczącą silnika 2.6 ABC. Po wystrzale gazu została zmasakrowana plastikowa puszka znajdująca się w kolektorze dolotowym. Mam pytanie czy usunięcie tego elementu będzie miało negatywny wpływ na pracę silnika? Ewentualnie proszę o namiary na mechanika w wawie ogarniającego temat silników v6 audi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
lelum, jeśli chodzi Ci o element zaznaczony strzałką w pierwszej wiadomości tego tematu: 80b4-26-v6-abc-problemy-z-kolektorem-ssacym-t29419.html to ponoć można jeździć bez niego, spodnie tylko elastyczność z wolnych obrotów.
o co chodzi z tym turbo ? xD przeciez wiadome jest ze aah go nie ma bo jest silnikiem wolnossacymshellah pisze:w aah nie ma turbo :lol:
jak już masz coś kombinować to proponuje poszukać samego aluminiowego kolektora-będzie pasował plug&play a jeśli chodzi o skracany dolot to idzie to przerobić.Teraz muli się bo prawdopodobnie łapie ci lewe powietrze.
Stop to działa przy określonej częstotliwości która jest emitowana w momencie pracy stukowej silnika a nie twojego młotka w imadle. Jak bedziesz walił w czujnik to nic dobrego z tego nie wyjdzie. Te czujniki się nie psują, trzeba szukać w połączeniach elektrycznych.chybo101 pisze:A więc wkładasz czujnik w imadło podłączasz go pod oscyloskop. Uderzasz w metalową część czujnika ,a na oscyloskopie powinna być reakcja .Jeżeli jej brak to znaczy że padł.
P.S.
Wczoraj wymieniona kierownica powietrza.
Wnioski:
Silnik nie ma już galaretowatych ruchów na biegu jałowym :mrgreen: