[B3/B4]ABS - Przycisk wyłaczania
[B3/B4]ABS - Przycisk wyłaczania
Czy w standardzie z ABSem w audiczkach była funkcja wyłaczania ABSu przyciskiem nad radiem ??
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2007, 15:36 przez MorajB4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Tak to wygląda:
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_ph ... d=DSCF4750
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_ph ... d=DSCF4750
Zdobyć oryginalny przekaźnik wyłączający ABS będzie trudno. Ja wstawiłem zwykły, standardowy (pięciostykowy) przekaźnik którego uzwojenie zblokowałem kondensatorem by nie dochodziło do zjawiska drgania styków. Styki rozłączne przekaźnika - NC włączasz szeregowo z bezpiecznikiem od sterownika ABS i po problemie. W oryginale idea wyłączania ABS jest taka sama - odcięcie zasilania dla sterownika ABS.
I jeśli będę wyłączał i włączał to kontrola będzie gasła i się z powrotem zapalała :?: Bez resetu poprzez wyłącz/włącz :?:czarekj pisze:Zdobyć oryginalny przekaźnik wyłączający ABS będzie trudno. Ja wstawiłem zwykły, standardowy (pięciostykowy) przekaźnik którego uzwojenie zblokowałem kondensatorem by nie dochodziło do zjawiska drgania styków. Styki rozłączne przekaźnika - NC włączasz szeregowo z bezpiecznikiem od sterownika ABS i po problemie. W oryginale idea wyłączania ABS jest taka sama - odcięcie zasilania dla sterownika ABS.
Skąd wziąłeś pięciostykowy przekaźnik i czy on jest zwierny/ zwierno-rozwierny/ rozwierny czy jaki :?: