Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 14 maja 2016, 09:16

Wydaje mi się, że też spokojnie więcej niz zakładasz. To na osprzęcie z podpisu?

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 15 maja 2016, 15:31

illusion, tak na starym osprzęcie. Jednak logi wskazują że coś nie jest całkiem sprawne - nie bede zakładał tematu - możecie zerknąć?

http://vaglog.pl/log_217981.html

Wszystko szczelne, (węże gumowe jak i nowe wężyki do n75), ic - sprawdzony, n75 - nowy pierburga, egr nie mam. Torbo umiera? na wirniku luzów nie ma, dolot suchy.

Tutaj dynamiczny i jazda na bajpasie:
http://vaglog.pl/log_217980.html
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 15 maja 2016, 20:13

sztanga do regulacji :) jak wg to trzeba skrócić

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 17 maja 2016, 12:03

Tak jak pisze Wronek, sztanga do regulacji, ale jest też coś dziwnego bo na n75 wygląda że trzeba skrócić sztange ( naciągnąc ) ale znów na bypass powinno być mniejsze ciśnienie niż jest, czyli problem może leżeć w czymś innym.

[ Dodano: 2016-05-17, 12:03 ]
ieble, Mi to wygląda na źle podłączony n75 bo przesterowanie nie zmienia się nic a ciśnienie narasta bardzo powoli i ogólnie jest za niskie.

ps. na pewno dobrze podlaczyleś n75 ??
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 17 maja 2016, 12:13

Barbus - zaworek n75 mam taki jak na obrazku - podłączenie:

dolny króciec (przy wtyczce - metalowy )- zimna strona (ciśnieniowa) częśc turbiny
boczny - gruszka (wg)
górny - filtr powietrza

N75 mam nowy oryginalny pierburga - na starym i nowym logi są identyczne.
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 maja 2016, 12:30

ieble pisze:dolny króciec (przy wtyczce - metalowy )- zimna strona (ciśnieniowa) częśc turbiny
boczny - gruszka (wg)
górny - filtr powietrza

N75 mam nowy oryginalny pierburga - na starym i nowym logi są identyczne.
Czyli oba są dobre ...skróć sztangę ,jak radzą koledzy ...śmiało skracaj nawet o 0,5 cm...nawet jak przesadzisz ,to z dwojga złego lepsze lekkie przeładowanie ,niż wieczne niedoładowanie
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 17 maja 2016, 12:52

Tak to wygląda u mnie:
Obrazek

Obrazek
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 maja 2016, 15:56

ieble pisze:Tak to wygląda u mnie:
Nie baw sie w fotografa ,tylko skracaj ;-) 100% sztang w tych autach ,nie ruszanych od nowości ,po przeszło 20 latach pracy , powinna być skrócona i to o dobre 0,5 cm,bo wskutek zużycia wszystkiego po trochu ,gruszka za szybko popuszcza klapkę i mamy mniejsze lub większe niedoładowanie ,na które nie pomoże nawet nowy N75 .Nakretkę kontrująca odkręć o 0,5 cm i skręcasz gwint aż dojdzie no popuszczonej nakrętki...ja zwykle odkręcam gruszkę ze wspornikiem i kręcę z gruszką ...próba odpięcia zabezpieczenia z ramienia klapki ,zwykle kończy się zgubieniem albo rozpadnieciem się tego zabezpieczenia ,a zastąpienie go czyms innym nie jest takie proste ...takze nie radzę ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 23 maja 2016, 09:43

Przyszło turbo od brabusa, jak znajdę czas na zamontowanie to podzielę się informacją czy było warto.
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 23 maja 2016, 16:59

Mnie to się wydaje, że na pewno lepiej jedzie niż moje. :D na jakich to kapciach? :-)

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 24 maja 2016, 08:27

205/60/15

Jeśli będzie gorzej niż na T2 - to lipka.... jednak po wpisach i opiniach tych zo zmienili turbo wywnioskowałem że warto zaryzykować. Jeśli będzie gorzej to wrócę do T2 i nie będę kombinował z wg tylko zacznę myśleć o VNT - jednak blokowanie kierownic jak to miało miejsce w b5 - bardzo mnie do tego zniechęca.
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 24 maja 2016, 09:47

ieble, Gorzej nie ma opcji być.
VNT to bardzo ciekawe rozwiązanie i żadne WG nie będzie chodzić tak jak VNT ( wstawanie i elastyczność ) a na zapiekanie się kierownic jest zależne tak naprawdę od wszystkiego dookoła - stan silnika, jakość paliwa, jakość rozpylania wtryskiwaczy, program itp. i oczywiście dużo zależy od jazdy :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 24 maja 2016, 13:37

ieble pisze:205/60/15

Jeśli będzie gorzej niż na T2 - to lipka.... jednak po wpisach i opiniach tych zo zmienili turbo wywnioskowałem że warto zaryzykować. Jeśli będzie gorzej to wrócę do T2 i nie będę kombinował z wg tylko zacznę myśleć o VNT - jednak blokowanie kierownic jak to miało miejsce w b5 - bardzo mnie do tego zniechęca.
a tam zaraz zapiekac, wywalilem kupe siana na gtb17 i biore na klate ze trzeba bedzie sie nauczyc czyscic, trzeba sie rozwijac

Ps.
Obrazek
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 24 maja 2016, 13:54

_Dave, wszystko w swoim czasie jeśli chodzi o VNT
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 24 maja 2016, 21:48

_Dave pisze:a tam zaraz zapiekac, wywalilem kupe siana na gtb17 i biore na klate ze trzeba bedzie sie nauczyc czyscic, trzeba sie rozwijac
Amen, wszystko w twmacie ...
Co do GT1549s to potwierdzam jako kolejny ze warto.
Watro do tego stopnia, ze zakatowałem swoja stara tarcze LUK'a rotfl
Jest moc, jest zabawa, jest ryzyko ;-)
1Z+ ... na słupku AFN ...
16 bit, wtryski 216, pompka 11mm, FMIC, GT1852v by brabus124 , ssacy Leon BLS, wałek 28E, chips Kostrz, skrzynia FHN...
Ogarniecie klekota do stanu obecnego MUNIOR ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga