[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
illusion, tak na starym osprzęcie. Jednak logi wskazują że coś nie jest całkiem sprawne - nie bede zakładał tematu - możecie zerknąć?
http://vaglog.pl/log_217981.html
Wszystko szczelne, (węże gumowe jak i nowe wężyki do n75), ic - sprawdzony, n75 - nowy pierburga, egr nie mam. Torbo umiera? na wirniku luzów nie ma, dolot suchy.
Tutaj dynamiczny i jazda na bajpasie:
http://vaglog.pl/log_217980.html
http://vaglog.pl/log_217981.html
Wszystko szczelne, (węże gumowe jak i nowe wężyki do n75), ic - sprawdzony, n75 - nowy pierburga, egr nie mam. Torbo umiera? na wirniku luzów nie ma, dolot suchy.
Tutaj dynamiczny i jazda na bajpasie:
http://vaglog.pl/log_217980.html
Tak jak pisze Wronek, sztanga do regulacji, ale jest też coś dziwnego bo na n75 wygląda że trzeba skrócić sztange ( naciągnąc ) ale znów na bypass powinno być mniejsze ciśnienie niż jest, czyli problem może leżeć w czymś innym.
[ Dodano: 2016-05-17, 12:03 ]
ieble, Mi to wygląda na źle podłączony n75 bo przesterowanie nie zmienia się nic a ciśnienie narasta bardzo powoli i ogólnie jest za niskie.
ps. na pewno dobrze podlaczyleś n75 ??
[ Dodano: 2016-05-17, 12:03 ]
ieble, Mi to wygląda na źle podłączony n75 bo przesterowanie nie zmienia się nic a ciśnienie narasta bardzo powoli i ogólnie jest za niskie.
ps. na pewno dobrze podlaczyleś n75 ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Czyli oba są dobre ...skróć sztangę ,jak radzą koledzy ...śmiało skracaj nawet o 0,5 cm...nawet jak przesadzisz ,to z dwojga złego lepsze lekkie przeładowanie ,niż wieczne niedoładowanieieble pisze:dolny króciec (przy wtyczce - metalowy )- zimna strona (ciśnieniowa) częśc turbiny
boczny - gruszka (wg)
górny - filtr powietrza
N75 mam nowy oryginalny pierburga - na starym i nowym logi są identyczne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie baw sie w fotografa ,tylko skracaj 100% sztang w tych autach ,nie ruszanych od nowości ,po przeszło 20 latach pracy , powinna być skrócona i to o dobre 0,5 cm,bo wskutek zużycia wszystkiego po trochu ,gruszka za szybko popuszcza klapkę i mamy mniejsze lub większe niedoładowanie ,na które nie pomoże nawet nowy N75 .Nakretkę kontrująca odkręć o 0,5 cm i skręcasz gwint aż dojdzie no popuszczonej nakrętki...ja zwykle odkręcam gruszkę ze wspornikiem i kręcę z gruszką ...próba odpięcia zabezpieczenia z ramienia klapki ,zwykle kończy się zgubieniem albo rozpadnieciem się tego zabezpieczenia ,a zastąpienie go czyms innym nie jest takie proste ...takze nie radzęieble pisze:Tak to wygląda u mnie:
205/60/15
Jeśli będzie gorzej niż na T2 - to lipka.... jednak po wpisach i opiniach tych zo zmienili turbo wywnioskowałem że warto zaryzykować. Jeśli będzie gorzej to wrócę do T2 i nie będę kombinował z wg tylko zacznę myśleć o VNT - jednak blokowanie kierownic jak to miało miejsce w b5 - bardzo mnie do tego zniechęca.
Jeśli będzie gorzej niż na T2 - to lipka.... jednak po wpisach i opiniach tych zo zmienili turbo wywnioskowałem że warto zaryzykować. Jeśli będzie gorzej to wrócę do T2 i nie będę kombinował z wg tylko zacznę myśleć o VNT - jednak blokowanie kierownic jak to miało miejsce w b5 - bardzo mnie do tego zniechęca.
ieble, Gorzej nie ma opcji być.
VNT to bardzo ciekawe rozwiązanie i żadne WG nie będzie chodzić tak jak VNT ( wstawanie i elastyczność ) a na zapiekanie się kierownic jest zależne tak naprawdę od wszystkiego dookoła - stan silnika, jakość paliwa, jakość rozpylania wtryskiwaczy, program itp. i oczywiście dużo zależy od jazdy
VNT to bardzo ciekawe rozwiązanie i żadne WG nie będzie chodzić tak jak VNT ( wstawanie i elastyczność ) a na zapiekanie się kierownic jest zależne tak naprawdę od wszystkiego dookoła - stan silnika, jakość paliwa, jakość rozpylania wtryskiwaczy, program itp. i oczywiście dużo zależy od jazdy
a tam zaraz zapiekac, wywalilem kupe siana na gtb17 i biore na klate ze trzeba bedzie sie nauczyc czyscic, trzeba sie rozwijacieble pisze:205/60/15
Jeśli będzie gorzej niż na T2 - to lipka.... jednak po wpisach i opiniach tych zo zmienili turbo wywnioskowałem że warto zaryzykować. Jeśli będzie gorzej to wrócę do T2 i nie będę kombinował z wg tylko zacznę myśleć o VNT - jednak blokowanie kierownic jak to miało miejsce w b5 - bardzo mnie do tego zniechęca.
Ps.
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Amen, wszystko w twmacie ..._Dave pisze:a tam zaraz zapiekac, wywalilem kupe siana na gtb17 i biore na klate ze trzeba bedzie sie nauczyc czyscic, trzeba sie rozwijac
Co do GT1549s to potwierdzam jako kolejny ze warto.
Watro do tego stopnia, ze zakatowałem swoja stara tarcze LUK'a
Jest moc, jest zabawa, jest ryzyko