To nie za sprawą GT1549s twoje sprzęgło nie dało rady. Jak się nie umiejętnie używa to na seri zniszczysz sprzęgło. Co do gtb 17 to uważam że tędy droga do mocy.meksykanineg pisze:Amen, wszystko w twmacie ..._Dave pisze:a tam zaraz zapiekac, wywalilem kupe siana na gtb17 i biore na klate ze trzeba bedzie sie nauczyc czyscic, trzeba sie rozwijac
Co do GT1549s to potwierdzam jako kolejny ze warto.
Watro do tego stopnia, ze zakatowałem swoja stara tarcze LUK'a
Jest moc, jest zabawa, jest ryzyko
[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Przyjacielu, zdaje sobie sprawe z tego, do czego słuzy sprzegło.kamsta pisze:To nie za sprawą GT1549s twoje sprzęgło nie dało rady. Jak się nie umiejętnie używa to na seri zniszczysz sprzęgło.
I uwierz mi, ze potrafie uzywac "tego urzadzenia"
Po prostu uwierz na słowo ...
Ja nie twierdze, ze gt1549s zakatowało mi sprzegło. Absolutnie NIE.
Twierdze, ze seryjne sprzegło z 1Z,owszem, moze i wytrzyma 400 Nm, ale ja pytam ILE czasu/kilometrow wytrzyma...?
A jak sie uzywa umiejetnie, to sprzegło wytrzyma wieki. Tak samo zawieszenie, opony, łozyska itp, itd. -uzywane umiejetnie przetrwaja całe " zycie" auta.kamsta pisze:Jak się nie umiejętnie używa to na seri zniszczysz sprzęgło.
Ciekawe co na rynku robia te wszystkie czesci zamienne.
A, juz wiem. To czesci dla nieumiejetnie uzywajacych swoje pojazdy
Ja też mam kłopoty ze sprzęgłem przy 11mm, 230stkach i tym turbo. Na 5tce przy pełnym kopycie potrafi ślizgnąć, ale delikatnie, nie lata na "lewo i prawo" jak to się mówi. Muszę poza FMIc zrobić jeszcze jakieś wzmocnione, bo to długo nie pochodzi pewnie co widać z Twojego wpisu meksykanineg, I
mierzyłeś auto na tych gratach? i co to jest za skrzynia którą masz?
mierzyłeś auto na tych gratach? i co to jest za skrzynia którą masz?
Z tym złym użytkowaniem to był przykład. Nie twierdzę że kolega nie umi jeździć. Ale to na pewno nie sama turbina dała radę twojemu sprzegłu. Co do dzisiejszych zamienników to wątpię by były one w stanie poradzić sobie z 400nm w ciągłej eksploatacji.meksykanineg pisze:Przyjacielu, zdaje sobie sprawe z tego, do czego słuzy sprzegło.kamsta pisze:To nie za sprawą GT1549s twoje sprzęgło nie dało rady. Jak się nie umiejętnie używa to na seri zniszczysz sprzęgło.
I uwierz mi, ze potrafie uzywac "tego urzadzenia"
Po prostu uwierz na słowo ...
Ja nie twierdze, ze gt1549s zakatowało mi sprzegło. Absolutnie NIE.
Twierdze, ze seryjne sprzegło z 1Z,owszem, moze i wytrzyma 400 Nm, ale ja pytam ILE czasu/kilometrow wytrzyma...?
A jak sie uzywa umiejetnie, to sprzegło wytrzyma wieki. Tak samo zawieszenie, opony, łozyska itp, itd. -uzywane umiejetnie przetrwaja całe " zycie" auta.kamsta pisze:Jak się nie umiejętnie używa to na seri zniszczysz sprzęgło.
Ciekawe co na rynku robia te wszystkie czesci zamienne.
A, juz wiem. To czesci dla nieumiejetnie uzywajacych swoje pojazdy
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Jeszcze nie mierzyłem, ale mam taki zamiar. Sam jestem ciekaw ile to wypluje.illusion pisze:mierzyłeś auto na tych gratach?
Jak "wy'hamuje" to dam znac
Skrzynia z Passata B5 FL 1.9 PD. Oznaczenie skrzyni FHN. (minimalnie dłuzsza od EEN stosowanych w A4 AFN).illusion pisze:co to jest za skrzynia którą masz?
FHN-jedna z kilku przyczyn zarzniecia tarczy sprzegłowej
Zgadza sie. Nigdy tak nie twierdziłem. W rownym stopniu zrobiły to wtryski 216 itp.kamsta pisze:na pewno nie sama turbina dała radę twojemu sprzegłu.
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
Praktycznie normalnie jak ori skrzynie . Trzeba dac tylko podkładki pod łapy skrzyni.Konkretnie jedna podkładke pod jedna,tylna, srube łapy poduszki od strony kierowcy, i po dwie podkładki miedzy łape a skrzynie pod kazda srube mocujaca łape poduszki od strony pasazera.illusion pisze:Dobrze się montuje?
Ogolnie jest sporo krecenia. Najbardziej niewygodnie jest u gory, przy maglownicy. Mało miejsca. Oczywiscie drazki z flanszy maglownicy, i cała flansze drazkow kierowniczych z maglownicy trzeba odkrecic.
Nie mam zadnych filmikow. Wrzuce wkrotce wykres z hamowni.
Ogolnie po zmianie na gt1549s jest bardzo znaczaca roznica , oczywiscie na plus.
Powiedz illusion, jak sprawuja sie te 230 stki ? Jak z kultura pracy, dymieniem itp ? (nie masz jeszcze fmic, ale u mnie na T15 przy dobrym butowaniu nawet z FMIC była czarna chmara. Teraz nie ma )
U mnie jest bardzo delikatny dym, ja równiez po zmianie na to turbo odczułem dużą różnicę szczególnie na wyższych biegach. Obecnie mam program na 1.5 BAR doładowaniu, i śmiga wydaje mi się dobrze. Dymienie mam delikatne, mam nadzieję FMICiem je zniwelować. Ale szczerze, mam ochotę przejść na zmienną geometrię ale to już na jakieś konkretne turbo. Ale no koszta niestety niesamowite, wliczając dodatkowo oczywiście sprzęgło bo to ori teraz jako tako trzyma ale przy jakimś konkretnym turbo to ono wyleci w powietrze..
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Panowie można prosić o jakieś logi grupy 10 i 11 z pompą 11, wtryskami 216, turbo gt1549s chciałbym zobaczyć jak prawidłowo powinno wstawać. Jak ktoś ma i może się podzielić bo mam tylko Filipa ale u niego autko troche inaczej skonfigurowane z fimikiem, wałkiem sdi i nastawnik hdk.. itd wiadomo, że wiele ma na to wpływ..hehe
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia