[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
pojedynczo to chyba zrobię tylko 11 grupę bo szkoda sprzęgła mocno wciska sprzęgło ma z 30 tysięcy Sachsa ale raz już mi sie usliznelo , właśnie zobaczyłem, że mam dużą nieszczelność w wydechu pojawił się świst hehe( na tym pierścieniu katalizator środkowy tłumik ciekawe czy to nie przez to tak póżno wstaje) i kabel lepszy inny by sie zdał żeby zbierał sygnał co 0,5 sekundy bo do dupy takie logi trochę.
auto wystrojone , twarda odcinka przy 4900 , moc idzie do końca
niemal bezdymnie niemal bezdymnie wystrojone
niemal bezdymnie niemal bezdymnie wystrojone
Moj idzie tak na 5 http://tinypic.com/player.php?v=2wd5y6h ... yjyi-KzCXU. Ori smic i dolot, wydech tez bez kata. Gt1549s z peugolota 1.47B pompa afn i nastawnik hdk 248, wtryski 216, walek od sdi. Nie najgorzej jak na pompe 10 i ori smic. Widac nawet jak puchnie. W czerwcu lipcu jak jiz wszystko ogarne to pokaze jak to smiga w pelni
Hmmm w sofcie mam ustawione ze full boost i wieksze dawki sa ustawione przy 90% wcisnieciu pedalu gazu. Czy kopci mocno? Raczej umiarkownie wlasnie nie ma zaslony dymnnej tylko bardziej ciemniejsza mgla. A co do mocy ciezko okreslic kazdy kto bawil sir w tdi szacuje ze 160-170KM i mysle ze moze miec w tym przedziale bo bralem znajomego b5 afn zrobionego na 176KM. Nie duzo ale bylem zawsze przed nim. Masa mojego to 1330KG a jego 1385KG
- meksykanineg
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
- Lokalizacja: LLB
dokładnie 200kg różnicy , Toledo waży 1130kgmeksykanineg pisze:Racja ...KLICHO pisze:Widzialem ale twoja masa 300 KG prawie to jest sporoa roznica miej to na uwadze
Moja B4 na pompie 11mm i wtryskach 0,216, (wtedy jeszcze na T15 ) w porownaniu do seata cordoby coupe na AFN'ie oryginał, tylko po sofcie, była takim troche "słonikiem" w porównaniu
Turbo od brabus124 zamontowane - mocniejsza wersja. Czuć różnice choć na razie bez strojenia. Wcześniej była ori K15 pełny przelot 2,25", wtryski 216 i program Tune-up. Dało to 124 KM i 300 Nm - zależało mi na niutkach.
Dostawał kopa od 1800 obr i to bardzo nerwowo a kończył się na 3000 obrotów - darło gumy ale się szybko kończyło. Teraz startuje od 2200 obr spokojniej ale ciągnie mocno do końca.
Dla mnie bajka bo nie trzeba wachlować wajchą tyle. Ori smic daje ciała, zresztą cały dolot do poprawki. Planuję dać fmic w zderzak i cały dolot 2". Pompa 10 wiadomo i tak do 180 Km nie wydoli a w tyle celuje
to będzie hybryda i dopiero wtedy strojenie w Tune-up. Fajnie że istnieje możliwość zamontowania turbawki WG. Dzięki Brabus za mila obsługę - jedyna mała uwaga to popracuj troszkę nad przejściówka - musiałem ją trochę podrasowac i jest bajka.
Dostawał kopa od 1800 obr i to bardzo nerwowo a kończył się na 3000 obrotów - darło gumy ale się szybko kończyło. Teraz startuje od 2200 obr spokojniej ale ciągnie mocno do końca.
Dla mnie bajka bo nie trzeba wachlować wajchą tyle. Ori smic daje ciała, zresztą cały dolot do poprawki. Planuję dać fmic w zderzak i cały dolot 2". Pompa 10 wiadomo i tak do 180 Km nie wydoli a w tyle celuje
to będzie hybryda i dopiero wtedy strojenie w Tune-up. Fajnie że istnieje możliwość zamontowania turbawki WG. Dzięki Brabus za mila obsługę - jedyna mała uwaga to popracuj troszkę nad przejściówka - musiałem ją trochę podrasowac i jest bajka.