[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
czerw, Wałek to szukaj tylko 28E, bo 38E są dużo droższe a do tego trzeba z nimi kombonować bo mają napęd na pompę vacum i trzeba cudować z uszczelką. ( a krzywki i tak mają identyczne )
ps. w ostatnim czasie miałem 2 wałki i poszły jak będę miał coś to dam znać, tak samo z kolektorem
ps. w ostatnim czasie miałem 2 wałki i poszły jak będę miał coś to dam znać, tak samo z kolektorem
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
czerw, Tak. 28H I 28E mają takie same krzywki.
Ja tymczasem kompletuje części do złożenia gt1852v
[ Dodano: 2017-11-03, 16:43 ]
Ja tymczasem kompletuje części do złożenia gt1852v
[ Dodano: 2017-11-03, 16:43 ]
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Ja mam obecnie gt1849v
Oryginalnie ma ono koło kompresji 34,7mm/49mm,
Ja w swoim założyłem koło 36,4mm/49mm I jest
Ale... trzeba się rozwijać I bede zakładał koło 38,6mm/52mm
Oryginalnie ma ono koło kompresji 34,7mm/49mm,
Ja w swoim założyłem koło 36,4mm/49mm I jest
Ale... trzeba się rozwijać I bede zakładał koło 38,6mm/52mm
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
http://allegro.pl/f92-zaslepka-zamienni ... 12057.htmlczerw pisze:Ma ktos moze do sprzedania flansze na kolektor ssacy ? Kolektor mam z BMP wew srednica cos 54mm a rozstaw srób 73.5mm
Ja rzeźbiłem sam, ale teraz wybrałbym raczej gotowca
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Zerkalem na ta aukcje juz wczesniej.. Tyle ze tam w opisie pisze ze rozstaw sr jest 76.5 a na innej jest z 73.5mm tylko ze takiej niewidze.. A taki wlasnie potrzebuje
[ Dodano: 2017-11-11, 14:50 ]
wiem ze trochę nie w temacie.. ale czy koledzy mogli by luknac na mojego loga ?
n75 czy pompa ?
[ Dodano: 2017-11-11, 14:50 ]
wiem ze trochę nie w temacie.. ale czy koledzy mogli by luknac na mojego loga ?
n75 czy pompa ?
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bez 008 widać ze to marnie sie zbiera i jedzie dopiero od ok 2,2 tys obr , a powinien znacznie wczesniej ,nawet na ori gratach ,a co dopiero na takich .Ogólnie to doładowanie strasznie "pływa " nawet jak osiagnie zakładane wartosci ...główny podejrzany i zapewne sprawca to n75. Ja bym sprawdził jak sie zbiera z odpietym węzykiem z gruszki WGMzet pisze:Pokaż z ciekawości 008
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 19:47 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Tak, definitywnie późno wstaje, zwłaszcza jeśli siedzi 11mm jak w podpisie.
Z czystej ciekawości pytam o 008.
Ewentualnie może też sprawdzić czy spaliny pomiędzy turbo/kolektor nie idą bokiem. Jeden mechanik jak mi przykręcił raz turbo to kolektory czarne miałem po tygodniu, a doładowania z dołu nie było.
Z czystej ciekawości pytam o 008.
Ewentualnie może też sprawdzić czy spaliny pomiędzy turbo/kolektor nie idą bokiem. Jeden mechanik jak mi przykręcił raz turbo to kolektory czarne miałem po tygodniu, a doładowania z dołu nie było.
czerw, Ten twój log nie wygląda ciekawie
Na start podmien n75. Takie same turbo u mnue budzilo się mega lepiej.
Na start podmien n75. Takie same turbo u mnue budzilo się mega lepiej.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Niestety nie mam loga 008 =\ dzieki za wszelkie sugestie.. Postaram sie podmienic n75 jak tylko bede mial inny.. Pytanie do kolegów co maja gt1549s.. Czy moglby ktos wrzucic logi abym mogl zobaczyc jak wstaje to turbo w sprawnym aucie.. Str vaglog chyba nie dziala wiec moze byc screen
[ Dodano: 2017-11-11, 21:07 ]
Wlasnie mnie oswiecilo ze od 6 lat mam w bagazniku stary n75.. Tylko z kolei na nim jak pamietam na ori skrzyni szedl do 120 i koniec.. Moze mozna by go podmienic na probe..? Wogule da sie go jakos zregenerowac na chwile aby sprawdzic czy to faktycznie on aby miec pewnosc w 100% gdybym nie mial innego na podmiane ?
[ Dodano: 2017-11-11, 21:07 ]
Wlasnie mnie oswiecilo ze od 6 lat mam w bagazniku stary n75.. Tylko z kolei na nim jak pamietam na ori skrzyni szedl do 120 i koniec.. Moze mozna by go podmienic na probe..? Wogule da sie go jakos zregenerowac na chwile aby sprawdzic czy to faktycznie on aby miec pewnosc w 100% gdybym nie mial innego na podmiane ?
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga