Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1Z ] Modyfikacja obudowy filtra powietrza - dzwiek

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 09 gru 2011, 19:35

brabus124, wyżej masz moje zdjęcie puchy,to jest właśnie z przepływką pierbuga.
B4 Avant- 1Z+AFN+CHIP+skrzynia EEN - i jazda stała się przyjemniejsza.
B4 Avant- 1Z

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 gru 2011, 20:57

I dupa wywaliłem ten otwór i nic , nie czuje ani nie widzę ,żadnej różnicy :cry: :-/

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 11 gru 2011, 21:57

u mnie przy doładowaniu 1,35 + filtr K&N jest i to wyraźna. Może przy 0,8 bara nie da sie tego odczuć...
Mój Avant

SPRZEDANA

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 12 gru 2011, 20:19

skoti, spodziewałeś się ,że dostanie kopa jak po chipie :mrgreen: Różnica pewnie jest ,ale nie zauważalna,nie zaszkodzi jednak taki modzik.
B4 Avant- 1Z+AFN+CHIP+skrzynia EEN - i jazda stała się przyjemniejsza.
B4 Avant- 1Z

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 12 gru 2011, 22:30

Myślałem ,że efekt będzie jak po ,,216'' ale się zawiodłem :mrgreen:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 27 gru 2011, 20:55

Właśnie dziś wycięłem ten otworek dodatkowy, planuję wcisnąć do środka rurę kanalizacyjną :lol: bo akurat mam taki kawałek ok. 20cm, średnica jest podobna tylko trochę ciasno wchodzi i nie wiem czy mi się uda, ale myślałem też o czymś takim do zamontowania

http://moto.allegro.pl/elastyczny-przew ... 47368.html

żeby od samego filtra do przodu ładnie wyciągnąć, wtedy łapałoby tylko zimne powietrze. co myślicie o takiej "rurce" ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 27 gru 2011, 21:39

kanalizacyjną 50 da się wcisnąć,szkoda kasy na te z alle... Co do zasysania zimnego powietrza to już ktoś tu pisał ,że nie ma to sensu ,bo turbina je bardziej rozgrzeje niż to zasysane z komory silnika,więc nie wiem czy warto to robić-o ile tak na prawdę jest.
B4 Avant- 1Z+AFN+CHIP+skrzynia EEN - i jazda stała się przyjemniejsza.
B4 Avant- 1Z

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 gru 2011, 21:56

brabus124 pisze:żeby od samego filtra do przodu ładnie wyciągnąć, wtedy łapałoby tylko zimne powietrze. co myślicie o takiej "rurce" ?
Ja myślę dokładnie to samo <ok>
joint32 pisze:Co do zasysania zimnego powietrza to już ktoś tu pisał ,że nie ma to sensu ,bo turbina je bardziej rozgrzeje niż to zasysane z komory silnika
Lepiej zainwestuj w większy icek ,bo to da na pewno oczekiwany efekt ,to co chcesz zrobić ,da tyle co nic ...
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 28 gru 2011, 11:53

Piszę tylko co wyczytałem sam mam pociągnięte do przodu <ok>
B4 Avant- 1Z+AFN+CHIP+skrzynia EEN - i jazda stała się przyjemniejsza.
B4 Avant- 1Z

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 gru 2011, 15:23

Dziś założyłem już obudowę filtra z dodatkowym wlotem ;-) rzeczywiście chodzi jakby bardziej basowo i ładniej ciągnie od dołu.. ale niestety u mnie Turbo odmawia posłuszeństwa :-/ od jakiegoś czasu mocno puszczało olej, chyba jeszcze dobrze pompuje. Sądzę że IC jest cały zawalony olejem i nie ma dobrego przepływu. Praktycznie nie czuć żeby Turbo pompowało.




Hehe, ale ze mnie AS, jednak nie podłączyłem wtyczki do przepływki <mikolaj> a już myślałem że mi się Turbo całkowicie wysypało, albo coś w tym stylu.

[ Dodano: 2011-12-29, 10:21 ]
W każdym bądź razie, zgodnie z tematem zgadzam się, dźwięk zmienia się i jest bardziej buczący, jeszcze nie próbowałem wprowadzić rury do środka filtra ale tak zrobię. Ogólnie taki mod polecam wszystkim innym użytkownikom 1Z-ta :-P
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 29 gru 2011, 21:06

joint32 pisze:Co do zasysania zimnego powietrza to już ktoś tu pisał ,że nie ma to sensu ,bo turbina je bardziej rozgrzeje niż to zasysane z komory silnika,więc nie wiem czy warto to robić-o ile tak na prawdę jest.
ale o ile chłodniesz bedzie powietrze pobrane przez sprężakę o tyle mniej będzie podgrzane a więc i w mniejsym stopniu będzie tracić na objętości. dzięki temu bedzie bardziej WG otwarte a więc i większa moc będzie.
sąto oczywiśc naprawdę nie wielkie różnice ape przy bardziej zaawansowanych modach koń do konia i się stadnina uzbiera

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 29 lut 2012, 18:21

Mój Zetorek od dzisiaj też lżej oddycha.
Moje odczucia, podobnie jak części pozostałych kolegów - samochód jakby lepiej się wkręcał na obroty i pracuje przy gazowaniu lekko bardziej agresywnie.

W dodatkowy otwór zamontowałem rurkę elastyczną fi45 gdzie około 50-70mm znajduje sie wewnątrz filtra i około 150mm na zewnątrz - skierowaną w kierunku chłodnicy.

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 14 mar 2012, 13:00

potwierdzam i ja ;-) turbinka tak jakby wcześniej się zbiera :mrgreen: polecam
było audi 80 B4 2.0E ABK sedan
jest audi 80 B4 1.9TDI+R AVANT


Diesel kopci Diesel czadzi Diesel nigdy cię nie Zdradzi!!!
_______________________________________

https://audi80.pl/audi-80-b4-avant-1 ... t50540.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga