[ B4 1Z ] Modyfikacja obudowy filtra powietrza - dzwiek
Właśnie dziś wycięłem ten otworek dodatkowy, planuję wcisnąć do środka rurę kanalizacyjną :lol: bo akurat mam taki kawałek ok. 20cm, średnica jest podobna tylko trochę ciasno wchodzi i nie wiem czy mi się uda, ale myślałem też o czymś takim do zamontowania
http://moto.allegro.pl/elastyczny-przew ... 47368.html
żeby od samego filtra do przodu ładnie wyciągnąć, wtedy łapałoby tylko zimne powietrze. co myślicie o takiej "rurce" ?
http://moto.allegro.pl/elastyczny-przew ... 47368.html
żeby od samego filtra do przodu ładnie wyciągnąć, wtedy łapałoby tylko zimne powietrze. co myślicie o takiej "rurce" ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja myślę dokładnie to samo <ok>brabus124 pisze:żeby od samego filtra do przodu ładnie wyciągnąć, wtedy łapałoby tylko zimne powietrze. co myślicie o takiej "rurce" ?
Lepiej zainwestuj w większy icek ,bo to da na pewno oczekiwany efekt ,to co chcesz zrobić ,da tyle co nic ...joint32 pisze:Co do zasysania zimnego powietrza to już ktoś tu pisał ,że nie ma to sensu ,bo turbina je bardziej rozgrzeje niż to zasysane z komory silnika
Dziś założyłem już obudowę filtra z dodatkowym wlotem rzeczywiście chodzi jakby bardziej basowo i ładniej ciągnie od dołu.. ale niestety u mnie Turbo odmawia posłuszeństwa od jakiegoś czasu mocno puszczało olej, chyba jeszcze dobrze pompuje. Sądzę że IC jest cały zawalony olejem i nie ma dobrego przepływu. Praktycznie nie czuć żeby Turbo pompowało.
Hehe, ale ze mnie AS, jednak nie podłączyłem wtyczki do przepływki <mikolaj> a już myślałem że mi się Turbo całkowicie wysypało, albo coś w tym stylu.
[ Dodano: 2011-12-29, 10:21 ]
W każdym bądź razie, zgodnie z tematem zgadzam się, dźwięk zmienia się i jest bardziej buczący, jeszcze nie próbowałem wprowadzić rury do środka filtra ale tak zrobię. Ogólnie taki mod polecam wszystkim innym użytkownikom 1Z-ta
Hehe, ale ze mnie AS, jednak nie podłączyłem wtyczki do przepływki <mikolaj> a już myślałem że mi się Turbo całkowicie wysypało, albo coś w tym stylu.
[ Dodano: 2011-12-29, 10:21 ]
W każdym bądź razie, zgodnie z tematem zgadzam się, dźwięk zmienia się i jest bardziej buczący, jeszcze nie próbowałem wprowadzić rury do środka filtra ale tak zrobię. Ogólnie taki mod polecam wszystkim innym użytkownikom 1Z-ta
ale o ile chłodniesz bedzie powietrze pobrane przez sprężakę o tyle mniej będzie podgrzane a więc i w mniejsym stopniu będzie tracić na objętości. dzięki temu bedzie bardziej WG otwarte a więc i większa moc będzie.joint32 pisze:Co do zasysania zimnego powietrza to już ktoś tu pisał ,że nie ma to sensu ,bo turbina je bardziej rozgrzeje niż to zasysane z komory silnika,więc nie wiem czy warto to robić-o ile tak na prawdę jest.
sąto oczywiśc naprawdę nie wielkie różnice ape przy bardziej zaawansowanych modach koń do konia i się stadnina uzbiera
Mój Zetorek od dzisiaj też lżej oddycha.
Moje odczucia, podobnie jak części pozostałych kolegów - samochód jakby lepiej się wkręcał na obroty i pracuje przy gazowaniu lekko bardziej agresywnie.
W dodatkowy otwór zamontowałem rurkę elastyczną fi45 gdzie około 50-70mm znajduje sie wewnątrz filtra i około 150mm na zewnątrz - skierowaną w kierunku chłodnicy.
Moje odczucia, podobnie jak części pozostałych kolegów - samochód jakby lepiej się wkręcał na obroty i pracuje przy gazowaniu lekko bardziej agresywnie.
W dodatkowy otwór zamontowałem rurkę elastyczną fi45 gdzie około 50-70mm znajduje sie wewnątrz filtra i około 150mm na zewnątrz - skierowaną w kierunku chłodnicy.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie