Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI] turbina w 1z

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 cze 2011, 23:25

u mnie jak był katalizator to nie było słychać gwizdu. Teraz jak mam wybity to słychać ładny świst np na 3 biegu przy 2400 obr. :-P :-P

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 30 cze 2011, 00:34

U mnie na zimnym silniku również gwiżdże, egr zaślepiony, oil catch tank, soft od Kostrza, kat wybity. Kilka lat temu jak jeździł ojciec to nie gwizdało - ale kierownica była zapieczona.Wiec jak gwiżdże na zimnym to chyba ok.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 30 cze 2011, 08:46

Wostok, gdzie Ty masz u siebie kierownice, która była zapieczona? :-P No chyba że masz turbawkę ze zmienną geometrią?

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 30 cze 2011, 09:42

Mnie tam gwizdanie jara :lol:
Muszę się umówić, ze spawaczem i zrobić od kolektora tylko i wyłącznie rurę, pełen przelot :mrgreen: :mrgreen:
Ściągałem tłumik końcowy i chodzi tak jak bym chciał...
Czyli w moim przypadku końcowy tłumik przeszkadza w ładnym dźwięku :lol:
Filmik wkleję jak tylko skończę :mrgreen:

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 30 sie 2011, 14:38

Nie kierownice tylko gruszke - małe przejezyczenie :)

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 30 sie 2011, 21:32

tyle ze 1z i ahu nie maja kierownic spalin tylko zawór upustowy kierownice sa w afn itp i we wszystkich PD

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 24 wrz 2011, 22:12

U mnie turbo zaczęło gwizdać po regeneracji...jakieś 5 lat temu.
I tak sobie gwiżdże do teraz.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 wrz 2011, 22:17

U mnie turbo słychać tylko na zimnym silniku, gdy olej jest gęsty.
Na ciepłym słychać tylko przez ułamek sekundy... jak zaczyna pompować.

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 25 wrz 2011, 11:24

U mnie słychać cały czas, czy zimny czy ciepły bez różnicy. Brak kata, zaślepiony egr. Taką już kupiłem i przyjemnie się jeździ ze świstem. Zamulona nie jest. Największy świst słychać w wydechu.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 30 wrz 2011, 10:14

paji pisze:Mnie tam gwizdanie jara :lol:
Muszę się umówić, ze spawaczem i zrobić od kolektora tylko i wyłącznie rurę, pełen przelot :mrgreen: :mrgreen:
Ściągałem tłumik końcowy i chodzi tak jak bym chciał...
Czyli w moim przypadku końcowy tłumik przeszkadza w ładnym dźwięku :lol:
Filmik wkleję jak tylko skończę :mrgreen:
juz minelo troche czasu :P, robiles cos z wydechem, masz nagranie ? :)

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 03 paź 2011, 13:37

Ross pisze:juz minelo troche czasu :P, robiles cos z wydechem, masz nagranie ? :)
Takie o:


Więcej u mnie w temacie, link poniżej...

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 03 paź 2011, 21:36

A może ktoś mi podać numer turbiny w Audi 80 Avant 1.9 TDI rocznik 1994,bez zmiennej geometrii i z mocowaniem na trzy śruby do kolektora.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 06 paź 2011, 23:13

Etka podaje taki numer 028 145 701 CX występuje też z końcówką numeru TX

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 07 paź 2011, 09:00

O końcówkę właśnie chodzi bo różnią się mocowaniem kolektora,będę zamawiał u zachodnich sąsiadów więc muszę podać dobry numer.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 07 paź 2011, 10:42

Tu alkurat jeśli chodzi o mocowanie na 4 śruby to jest T15 i końcówka numeru będzie QX, a KKK , J albo JX ,jesłi podasz że garett T2 to ona jest tylko na 3 śruby

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga