Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI] turbina w 1z

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 cze 2011, 23:25

u mnie jak był katalizator to nie było słychać gwizdu. Teraz jak mam wybity to słychać ładny świst np na 3 biegu przy 2400 obr. :-P :-P

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 30 cze 2011, 00:34

U mnie na zimnym silniku również gwiżdże, egr zaślepiony, oil catch tank, soft od Kostrza, kat wybity. Kilka lat temu jak jeździł ojciec to nie gwizdało - ale kierownica była zapieczona.Wiec jak gwiżdże na zimnym to chyba ok.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 30 cze 2011, 08:46

Wostok, gdzie Ty masz u siebie kierownice, która była zapieczona? :-P No chyba że masz turbawkę ze zmienną geometrią?

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 30 cze 2011, 09:42

Mnie tam gwizdanie jara :lol:
Muszę się umówić, ze spawaczem i zrobić od kolektora tylko i wyłącznie rurę, pełen przelot :mrgreen: :mrgreen:
Ściągałem tłumik końcowy i chodzi tak jak bym chciał...
Czyli w moim przypadku końcowy tłumik przeszkadza w ładnym dźwięku :lol:
Filmik wkleję jak tylko skończę :mrgreen:

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 30 sie 2011, 14:38

Nie kierownice tylko gruszke - małe przejezyczenie :)

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 30 sie 2011, 21:32

tyle ze 1z i ahu nie maja kierownic spalin tylko zawór upustowy kierownice sa w afn itp i we wszystkich PD

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 24 wrz 2011, 22:12

U mnie turbo zaczęło gwizdać po regeneracji...jakieś 5 lat temu.
I tak sobie gwiżdże do teraz.
Avant 94r. 16 bit+chip+wtryski AEL+FMIC

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 wrz 2011, 22:17

U mnie turbo słychać tylko na zimnym silniku, gdy olej jest gęsty.
Na ciepłym słychać tylko przez ułamek sekundy... jak zaczyna pompować.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 25 wrz 2011, 11:24

U mnie słychać cały czas, czy zimny czy ciepły bez różnicy. Brak kata, zaślepiony egr. Taką już kupiłem i przyjemnie się jeździ ze świstem. Zamulona nie jest. Największy świst słychać w wydechu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 30 wrz 2011, 10:14

paji pisze:Mnie tam gwizdanie jara :lol:
Muszę się umówić, ze spawaczem i zrobić od kolektora tylko i wyłącznie rurę, pełen przelot :mrgreen: :mrgreen:
Ściągałem tłumik końcowy i chodzi tak jak bym chciał...
Czyli w moim przypadku końcowy tłumik przeszkadza w ładnym dźwięku :lol:
Filmik wkleję jak tylko skończę :mrgreen:
juz minelo troche czasu :P, robiles cos z wydechem, masz nagranie ? :)
Mój Avant

SPRZEDANA

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 03 paź 2011, 13:37

Ross pisze:juz minelo troche czasu :P, robiles cos z wydechem, masz nagranie ? :)
Takie o:


Więcej u mnie w temacie, link poniżej...

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 03 paź 2011, 21:36

A może ktoś mi podać numer turbiny w Audi 80 Avant 1.9 TDI rocznik 1994,bez zmiennej geometrii i z mocowaniem na trzy śruby do kolektora.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 06 paź 2011, 23:13

Etka podaje taki numer 028 145 701 CX występuje też z końcówką numeru TX

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 07 paź 2011, 09:00

O końcówkę właśnie chodzi bo różnią się mocowaniem kolektora,będę zamawiał u zachodnich sąsiadów więc muszę podać dobry numer.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 07 paź 2011, 10:42

Tu alkurat jeśli chodzi o mocowanie na 4 śruby to jest T15 i końcówka numeru będzie QX, a KKK , J albo JX ,jesłi podasz że garett T2 to ona jest tylko na 3 śruby
Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga