Audi 80 B3 2.0E Sport Edition
Audi 80 B3 2.0E Sport Edition
Witam :lol:Przedstawiam moje audi B3.
Nadwozie:sedan
Silnik : 2.0 8v symbol 3A
Moc: 83kw/113KM
Rok:1988
Wyposażenie: Centralny zamek, wspomaganie kierownicy, fotele kubełkowe, dodatkowe zegary, szyberdach, oryginalna blenda, oryginalny spoiler, przyciemnione szyby,
Modyfikacje:
1. Swap silnika na ABF 2.0 16V 110kw, 150KM (dawca seat toledo, silnik jest z 96r)
2.Rozrząd filtry , oleje, płyn chłodniczy itp.
3.Skrzynia biegów z Audi B4 ABT(wymiana oleju)
4.Wymiana 4x tarcze+klocki(płyn hamulcowy)
5.Zawieszenie keyab przód i tył.
6.Tuleje wachaczy, belki tylniej, przeguby
7..Wydech 60mm (nierdzewka)
8.Front Audi B4 komplet..
9.Malowanie całego nadwozia na oryginalny kolor
10.Usunięcie listew drzwiowych
11. Polerka nadwozia
12.Parapety z B4
13.Czyszczenie wnętrza i wymiana przedniego fotela, na oryginalny zamiennik.
14.Alufelgi OZ Racing 16" 205/55 + BBs 14" opony zimowe 175/70
15.Nowa instalacja LPG Stag (Sekwencja)
Na dzień dzisiejszy Audik z tym zestawem jeżdzi już od roku. Silnik sprawuje się znakomicie, nie bierze oleju, czyściutki . Zawieszenie ok , hamulce w b.dobrym stanie. Zrobił już ok 30tys km.
Rok 2016. :
1) Fotele z Audi A4 b5 a podobno się nie da upchać kompletu :):)
2)Czarne lampy na klapie
3)Kierownica z audi S2
4)Parapety z B4
5)Przyciemnione przednie lampy i kierunki
6) Zawieszenie sportowe komplet -40 na gwarancji
Tak wyglądała bezpośrenio po zakupie . .
A tak wygląda na dzień dzisiejszy..
Takie sobie z wypadu :lol:
Opis:
Samochód kupiłem u kumpla w warsztacie, był on sprowadzony z Niemiec, (podczas malowania okazało się że miał lekko uszkodzony pas przedni) . Audi zrobiło ok 25tys. i silnik padł. Jak się okazało silnik był w kompletnej rozsypce, skrzynia wyła. Po jego stanie twierdziłem że maił ok 500tys, przebiegu. Był to mój pierwszy własny samochód z którym wiąże się dużo wspomnień , postanowiłem dać mu drugą szansę. Karoseria była w stanie nienagannym, niestety czas zrobił swoje i mechanicznie nie był w dobrej kondycji. Myślę że teraz spokojnie posłuży jeszcze kilka lat <ok> . Wcześniej były plany włożenia pod maskę AFN-a , a pużniej 1z. Ostatecznie trafił tam ABF. Teraz zadziwia nie jeden samochód swym potencjałem..W dalszym ciągu postu zdjęcia podczas Swapu, Pozdrawiam..
1bieg 60km/h
2bieg 100-105km/h
3.bieg 170km/h
czwartego biegu nigdy nie udało mi się wsadzić na wiejskich drogach:)
A tak wygląda na dzień dzisiejszy
Nadwozie:sedan
Silnik : 2.0 8v symbol 3A
Moc: 83kw/113KM
Rok:1988
Wyposażenie: Centralny zamek, wspomaganie kierownicy, fotele kubełkowe, dodatkowe zegary, szyberdach, oryginalna blenda, oryginalny spoiler, przyciemnione szyby,
Modyfikacje:
1. Swap silnika na ABF 2.0 16V 110kw, 150KM (dawca seat toledo, silnik jest z 96r)
2.Rozrząd filtry , oleje, płyn chłodniczy itp.
3.Skrzynia biegów z Audi B4 ABT(wymiana oleju)
4.Wymiana 4x tarcze+klocki(płyn hamulcowy)
5.Zawieszenie keyab przód i tył.
6.Tuleje wachaczy, belki tylniej, przeguby
7..Wydech 60mm (nierdzewka)
8.Front Audi B4 komplet..
9.Malowanie całego nadwozia na oryginalny kolor
10.Usunięcie listew drzwiowych
11. Polerka nadwozia
12.Parapety z B4
13.Czyszczenie wnętrza i wymiana przedniego fotela, na oryginalny zamiennik.
14.Alufelgi OZ Racing 16" 205/55 + BBs 14" opony zimowe 175/70
15.Nowa instalacja LPG Stag (Sekwencja)
Na dzień dzisiejszy Audik z tym zestawem jeżdzi już od roku. Silnik sprawuje się znakomicie, nie bierze oleju, czyściutki . Zawieszenie ok , hamulce w b.dobrym stanie. Zrobił już ok 30tys km.
Rok 2016. :
1) Fotele z Audi A4 b5 a podobno się nie da upchać kompletu :):)
2)Czarne lampy na klapie
3)Kierownica z audi S2
4)Parapety z B4
5)Przyciemnione przednie lampy i kierunki
6) Zawieszenie sportowe komplet -40 na gwarancji
Tak wyglądała bezpośrenio po zakupie . .
A tak wygląda na dzień dzisiejszy..
Takie sobie z wypadu :lol:
Opis:
Samochód kupiłem u kumpla w warsztacie, był on sprowadzony z Niemiec, (podczas malowania okazało się że miał lekko uszkodzony pas przedni) . Audi zrobiło ok 25tys. i silnik padł. Jak się okazało silnik był w kompletnej rozsypce, skrzynia wyła. Po jego stanie twierdziłem że maił ok 500tys, przebiegu. Był to mój pierwszy własny samochód z którym wiąże się dużo wspomnień , postanowiłem dać mu drugą szansę. Karoseria była w stanie nienagannym, niestety czas zrobił swoje i mechanicznie nie był w dobrej kondycji. Myślę że teraz spokojnie posłuży jeszcze kilka lat <ok> . Wcześniej były plany włożenia pod maskę AFN-a , a pużniej 1z. Ostatecznie trafił tam ABF. Teraz zadziwia nie jeden samochód swym potencjałem..W dalszym ciągu postu zdjęcia podczas Swapu, Pozdrawiam..
1bieg 60km/h
2bieg 100-105km/h
3.bieg 170km/h
czwartego biegu nigdy nie udało mi się wsadzić na wiejskich drogach:)
A tak wygląda na dzień dzisiejszy
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, 23:32 przez Boski;), łącznie zmieniany 12 razy.
Miałem na oku wszystkie dostępne graty z B4 1.9TDI 1Z , ale nie mogłem dogadać się ze sprzedawcą. Nie rozumiał że potrzeba mi było tyle rzeczy i wywalił cenę z kosmosu :shock:
Dlatego teraz zajmę się efektem wizualnym a potem pomyślę nad sercem . W zimie nie będę tyle jej używał i rozpocznę swapa. Po za tym wiecie jak ciężko jest wyczaić godnego dawcę :mrgreen:
Dlatego teraz zajmę się efektem wizualnym a potem pomyślę nad sercem . W zimie nie będę tyle jej używał i rozpocznę swapa. Po za tym wiecie jak ciężko jest wyczaić godnego dawcę :mrgreen:
Nie ma co ukrywać, że motodoktor nie służy do remontowania silnika i usterka się tylko wyciszyła, a nie ustała, to zalewają handlarze jak chcą ukryć podejrzane dźwięki silnika i sprzedać "igłę", ale każdy "remontuje" jak może. Jeżeli do głowicy nie dociera olej pod odpowiednim ciśnieniem to wypadało by się dowiedzieć czemu się tak dzieje, być może przytkane kanały olejowe, kończąca żywot pompa oleju. Zalewanie motodoktora i innych tego typu specyfików po pewnym czasie się zemści.Boski;) pisze: Dolałem do silnika moto doktor i usterka ustała, ale autko po 20 000km nie ma jusz takiej mocy :-x
Być może masz racje, ale szklanki mają luz na boki i tam gubi ciśnienie, musiałbym kupić nową głowicę bo tej nikt nie naprawi Musiałby rozwiercić głowicę, wstawić tolejki i wtedy nowe szklanki . A po za tym silnik jak go kupiłem był jusz chyba przegrzany bo podbierał spore ilości oleju :cry:
Szukam intensywnie auta dawcy może w zimie wyjadę TDI
Szukam intensywnie auta dawcy może w zimie wyjadę TDI