Audi 90 2.3NG z 1989r - German...?
Audi 90 2.3NG z 1989r - German...?
...:: Audi 90 ::...
Aktualny wygląd:
Tak wyglądała po zakupie:
Opiekun i właściciel
Witam serdecznie! Chciałbym Wam zaprezentować moją już drugą 90tkę. Poprzednio miałem 90US (Ci co mnie znają wiedzą coś nie coś o tym aucie), miałem nieszczęśliwy wypadek, poddałem się i sprzedałem, czego bardzo żałuję aż do dziś. Teraz padł wybór na kupno kolejnej 90tki, bo po prostu tęskniłem za 2.3 za tą prezencją i wygodą. Ale teraz troszkę o samochodzie:
Samochód jest utrzymany w naprawdę zaskakującym stanie od strony mechanicznej. Silnik to 2.3 NG z automatyczną skrzynią biegów. (tak, chciałem automata:P) Nigdy nie zagazowany, silnik suchy, pracuje nieźle, ogólnie pozytyw. <ok>
Z wyposażenia to:
Regulacja świateł elektryczna
Podgrzewane fotele
ABS z wyłącznikiem
Lusterka grzane, elektryczne
Elektryczne szyby
Hak
Wspomaganie kierownicy
Automatyczna skrzynia biegów
Centralny zamek
Autocheck 8-)
Halogeny
Dodatkowe zegary VDO
System Procon-Ten
Podświetlane popielniczki (przód, tył)
Lampka w masce silnika + teleskopowy wspornik
Niebieska tapicerka
To co trzeba w nim porobić to pomalować błotnik (na zdjęciu nie widać bo są to stare zdjęcia) i jakieś małe poprawki kosmetyczne.
Parę zdjęć (jeszcze z ogłoszenia, swoich jeszcze nie mam):
Pierwsza fota w "domku" przed garażem.
Wymiana szyby. Niestety po pierwszej nocy, stał się incydent - ktoś lub coś rozwaliło mi szybę:
Zdjęcia wnętrza 90tki:
Foty silnika:
Pierwsza robota, czyli wymiana tulei tylnego zawieszenia:
A tak wyglądała stara tuleja... :shock:
Zamontowanie dodatkowych zegarów (wszystkie działają)
Naprawienie Autochecka, działa jak neleży.
Malowanie zderzaków oraz polerowanie chromów
Malowanie lusterek
Pierwsza "sesja" <ok>
Druga sesja!
Ostatnio stuknęło 195000km, docelowo chcę przejeździć przynajmniej do 200000km
Trzecia sesja! (26.12.2012)
Zdjęcia jak zauważyliście pewnie narazie jednej strony, gdyż na drugiej mam do pomalowania jeszcze jedną felgę (poszukuję dekielka)
...:: plany ::...
polakierować błotnik, ogólnie zająć się blacharką - do poprawienia.
usunąć dorabiany podłokietnik - zrobione.
wywalić hak - zrobione.
wymienić uszkodzony halogen - zrobione.
wymienić teleskopy klapy bagażnika. - zrobione.
przełożyć radio i wymienić głośniki na mocniejsze. - zrobione.
zmienić drążek zmiany biegów na ori.
obniżyć tył... - zrobione.
Zwrotnice, zaciski i tarcze (280mm) od B4 - zrobione.
pomalować środek felg w kolor LZ3Z
i coś pewnie jeszcze wpadnie
Aktualny wygląd:
Tak wyglądała po zakupie:
Opiekun i właściciel
Witam serdecznie! Chciałbym Wam zaprezentować moją już drugą 90tkę. Poprzednio miałem 90US (Ci co mnie znają wiedzą coś nie coś o tym aucie), miałem nieszczęśliwy wypadek, poddałem się i sprzedałem, czego bardzo żałuję aż do dziś. Teraz padł wybór na kupno kolejnej 90tki, bo po prostu tęskniłem za 2.3 za tą prezencją i wygodą. Ale teraz troszkę o samochodzie:
Samochód jest utrzymany w naprawdę zaskakującym stanie od strony mechanicznej. Silnik to 2.3 NG z automatyczną skrzynią biegów. (tak, chciałem automata:P) Nigdy nie zagazowany, silnik suchy, pracuje nieźle, ogólnie pozytyw. <ok>
Z wyposażenia to:
Regulacja świateł elektryczna
Podgrzewane fotele
ABS z wyłącznikiem
Lusterka grzane, elektryczne
Elektryczne szyby
Hak
Wspomaganie kierownicy
Automatyczna skrzynia biegów
Centralny zamek
Autocheck 8-)
Halogeny
Dodatkowe zegary VDO
System Procon-Ten
Podświetlane popielniczki (przód, tył)
Lampka w masce silnika + teleskopowy wspornik
Niebieska tapicerka
To co trzeba w nim porobić to pomalować błotnik (na zdjęciu nie widać bo są to stare zdjęcia) i jakieś małe poprawki kosmetyczne.
Parę zdjęć (jeszcze z ogłoszenia, swoich jeszcze nie mam):
Pierwsza fota w "domku" przed garażem.
Wymiana szyby. Niestety po pierwszej nocy, stał się incydent - ktoś lub coś rozwaliło mi szybę:
Zdjęcia wnętrza 90tki:
Foty silnika:
Pierwsza robota, czyli wymiana tulei tylnego zawieszenia:
A tak wyglądała stara tuleja... :shock:
Zamontowanie dodatkowych zegarów (wszystkie działają)
Naprawienie Autochecka, działa jak neleży.
Malowanie zderzaków oraz polerowanie chromów
Malowanie lusterek
Pierwsza "sesja" <ok>
Druga sesja!
Ostatnio stuknęło 195000km, docelowo chcę przejeździć przynajmniej do 200000km
Trzecia sesja! (26.12.2012)
Zdjęcia jak zauważyliście pewnie narazie jednej strony, gdyż na drugiej mam do pomalowania jeszcze jedną felgę (poszukuję dekielka)
...:: plany ::...
polakierować błotnik, ogólnie zająć się blacharką - do poprawienia.
usunąć dorabiany podłokietnik - zrobione.
wywalić hak - zrobione.
wymienić uszkodzony halogen - zrobione.
wymienić teleskopy klapy bagażnika. - zrobione.
przełożyć radio i wymienić głośniki na mocniejsze. - zrobione.
zmienić drążek zmiany biegów na ori.
obniżyć tył... - zrobione.
Zwrotnice, zaciski i tarcze (280mm) od B4 - zrobione.
pomalować środek felg w kolor LZ3Z
i coś pewnie jeszcze wpadnie
Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 12:01 przez Bartek90, łącznie zmieniany 19 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Wielki Come Back z 90tką :mrgreen:
Szkoda, że kolejny NG, zamiast 7A, no ale jak zdrowy NG to pół biedy
Bardzo podoba mnie się to, że chcesz dążyć do ori wyglądu, a więc białe kierunki z przodu i czerwone z tyłu zamień na ori pomarańcza i będzie pięknie
Wielki plus za alusy, mam nadzieje, że nie będziesz ich zmieniać :->
P.S. Sprawdź koniecznie w jakim stanie są wszystkie przewody paliwowe w których panuje wysokie ciśnienie paliwa, bo ich uszkodzenie grozi trudnym do opanowania pożarem :evil:
Szkoda, że kolejny NG, zamiast 7A, no ale jak zdrowy NG to pół biedy
Bardzo podoba mnie się to, że chcesz dążyć do ori wyglądu, a więc białe kierunki z przodu i czerwone z tyłu zamień na ori pomarańcza i będzie pięknie
Wielki plus za alusy, mam nadzieje, że nie będziesz ich zmieniać :->
P.S. Sprawdź koniecznie w jakim stanie są wszystkie przewody paliwowe w których panuje wysokie ciśnienie paliwa, bo ich uszkodzenie grozi trudnym do opanowania pożarem :evil:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jak masz na AC napis Bremslicht (powinna być przekreślona żarówka w nawiasach, starczy przestawić przełącznik na ACku) to znaczy, że szlag trafił światło hamowania prawe albo lewe, albo obydwa. Czy ten napis znika po naciśnięciu na hamulec ? Jeśli znika i wyskakuje OK, to jest w porządku, jak nadal pozostaje to do sprawdzenia światła hamowania. Przy nieświecących światłach mijania wyskakuje symbol przekreślonej żarówki.