[90 B3 Quattro 20V]
[90 B3 Quattro 20V]
Hej wszystkim. W lipcu 2014r. kupiłem swoje pierwsze auto, długo wyczekiwane Audi Quattro. Wybrałem mocniejszą wersje ze względu na brak mechanicznego wtrysku. Jako że przeznaczeniem auta jest zapinanie boków na szutrach i śniegu najbardziej zależało mi na dobrym stanie mechanicznym, kosmetyke zostawiam na później. Pomimo tego, że nie ma chyba rowu w Polsce, w którym ten samochód nie leżał, Audiola idzie jak burza przy akompaniamencie rozpadającego sie wydechu . A teraz troche danych :
Audi 90 2.3 20V Quattro 1988
-Odłączany ABS
-wspomaganie
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-pokrowiec na narty
-elektryczny szyberdach
-tapicerka quattro
-blokada dyfra
-dodatkowe zegary
Focisze :
Po zakupie
W 4 dni po zakupie, Audiola dostała strzałą w zęby
Ale już po tygodniu wpadł przód od 90 tj zespolone lampy, halogeny w zderzaku, który swoją drogą jest chyba od b4, w każdym razie chromy nie pasują, i kierunki. Cały czas do przodu !
Audi 90 2.3 20V Quattro 1988
-Odłączany ABS
-wspomaganie
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-pokrowiec na narty
-elektryczny szyberdach
-tapicerka quattro
-blokada dyfra
-dodatkowe zegary
Focisze :
Po zakupie
W 4 dni po zakupie, Audiola dostała strzałą w zęby
Ale już po tygodniu wpadł przód od 90 tj zespolone lampy, halogeny w zderzaku, który swoją drogą jest chyba od b4, w każdym razie chromy nie pasują, i kierunki. Cały czas do przodu !
Ostatnio zmieniony 31 sty 2016, 18:56 przez Don Vito, łącznie zmieniany 3 razy.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: [90 B3 Quattro 20V]
Wiele można wykrzesać ale pamiętaj, że 7A to silnik wymagający. Nie tylko osbługowo ale i sposobem jazdy.
Nie oszczędzaj na jakości oleju (wskazane-> Millers, LM, Valvoline), nie oszczędzaj na paliwie (staraj się lać 98 a będziesz dłużej szczęśliwy).
Powodzenia.
P.S. sedes b3 jest słaby do latania bokami - jest zbyt neutralny. Najłagodniejsze quattro jakie upalałem.
Nie oszczędzaj na jakości oleju (wskazane-> Millers, LM, Valvoline), nie oszczędzaj na paliwie (staraj się lać 98 a będziesz dłużej szczęśliwy).
Powodzenia.
P.S. sedes b3 jest słaby do latania bokami - jest zbyt neutralny. Najłagodniejsze quattro jakie upalałem.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
"Panie Kornelu, jechał pan 168 na drodze z ograniczeniem do 70. Ale rozumiem, sam mam quattro" - i na mandacie tylko 130 tylko te cholerne 4 stówy. No trudno, troche sie opóźnią mody. W przyszłym tyg biore sie za wydech. Ten kwasiak 2,25 to na dwóch tłumikach montować czy na jednym ? Nie chciałbym, żeby buczało bo tak sie jezdzic nie da ale szkoda byłoby dławić ten dźwięk. Soł ?
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
jeżdżę drugi rok bez końcowego. Jeśli jeździsz "w okół komina" to montuj w ogóle bez tłumików, będzie fajnie strzelać i ryczeć jak opetany. Ale jeśli chociaż raz masz gdzieś pojechać w trasę powyżej 50km to jednak zamontuj dwa tłumiki tak jak bloku pisze bedzie ładnie brzmieć i nie bedzie czaszka odpadac....
I co-przekładac wszystko? To tez wiaze ze soba koszty. A znajdz mi na dodatek teraz zdrowa bude pod quattro.
Kupowałem juz wiele samochodów i jako priorytet zawsze brałem strone wizualna.
Zawsze łatwiej i taniej zrobic np zawias czy uszczelke pod głowica niz pobyc sie szpachli z dachu itp.
Auto które masz to juz nie lada rarytas ale nawet na zdjeciach zdrowo nie wyglada.
Kupowałem juz wiele samochodów i jako priorytet zawsze brałem strone wizualna.
Zawsze łatwiej i taniej zrobic np zawias czy uszczelke pod głowica niz pobyc sie szpachli z dachu itp.
Auto które masz to juz nie lada rarytas ale nawet na zdjeciach zdrowo nie wyglada.
A no chyba ze. Dla mnie oprócz mechaniki ma wygladac bo sprawia mi mega radoche kiedy tak jak ostatnio-pojechałem zrobic przeglad a gość chodził i ogladał audiczke bo sam stwierdził ze dawno takiej nie widział.Don Vito pisze: Auto ma mi słuzyć do butowania, nie chce płakać nad każdą ryską dlatego dopóki nie szoruje tyłkiem po ziemi stan budy mi nie przeszkadza