[80 B4] US sedan... felgi 17", VDO-SPRZEDAM AUDI
[80 B4] US sedan... felgi 17", VDO-SPRZEDAM AUDI
Przedstawiam autko, które 25 listopada 2009 stało się moją własnością.
Jest to AUDI 80 b4 w pięknej czerwieni. Czekało na mnie w jednym z lubelskich komisów, gdzie miałem kupić bmw od jednego z pracowników. Nie mogłem przejść koło niej obojętnie.
Oto ona:
kilka faktów:
rok produkcji '92
silnik 2,0 115km ABK
przednie szyby elektryczne
szyberdach elektryczny
lusterka podgrzewane, elektryczne
niestety zagazowane, ale gazu nie będę nadużywał
antena w tylnej szybie
kilka pozycji rozszyfrowanych z książki serwisowej:
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3E = Opony 195/65 r15 v
M1A = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 2,0 l
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze (proconten)
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BE = Lusterko zewn. (plan), przestawiane elektryczne i lewo kzl
8GM = Alternator
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LB = tarcze wentylowane przod
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
grudzień 2009
naprawa łożysk
styczeń 2010
sprzątanie wnętrza
pierwsze zakopanie
27 lutego 2010
przymiarka lamp US
12 marca 2010
wymontowany i zakonserwowany aparat zapłonowy z nowym palcem rozdzielacza...
wymiana sworzni, końcówek i łączników
no i coś od zakupu czego nie mogłem się powstrzymać
pokrowce na zagłówki
13 marca 2010
wymiana kierunkowskazu
rozleciał się i w sumie baza do smokedów już jest... może kiedyś
19 marca 2010
zmiana kół na letnie
pierwsze mycie i usunięcie znaczków z klapy
przed
w trakcie
i po
24 marca 2010
usunięcie znaczka audi z klapy
31 marca 2010
wieczorne rezanko podwójnych przeciwmgłowych
fotka z właścicielem
02 kwietnia 2010
naprawa zegarów i podłączenie tylnych głośników pod wzmacniacz:
19 kwietnia 2010
czas zajrzeć pod maskę
24 kwietnia 2010
Lampy i tablica na swoim miejscu. Pierwsze fotki.
26 kwietnia 2010
dorobiona blenda
29 kwietnia 2010
1 maja 2010
Szkoda, że tylko telefon miałem pod ręką:
3 maja 2010
Niespodzianka w postaci instalacji pod halogeny
11 maja 2010
Pozbyłem się naklejki z tylnej szyby, usunąłem ślady po poprzedniej nalepce z rejestracją i usunąłem pozostałości po niemieckich drogach:
Ponadto autko pożegnało się z antywybuchem, klapka była na tyle ciężka, że zakłucała pracę silnika.
21 czerwca 2010
stłuczka, zgłoszenie szkody, rzeczoznawca... szybka naprawa w garage ojca i czekam na $$$ z polisy sprawcy
28 czerwca 2010
Wymiana kolumn mc persona, z wyjątkiem sprężyn...
2 sierpniA 2010
ponowna wymiana wadliwych łączników i regeneracja prowadnic zacisków
kilka foto z doprowadzania przodu do ładu
30 października 2010
Autko stoi już od dwóch tygodni stoi na zimowych kołach. Na klapę powróciły wszystkie znaczki, a na szybie zagościł po długich poszukiwaniach uchwyt na nawigację, bo moja (z wyprzedaży) nie miała :oops:
18 listopada 2010
Zawitała nowa cewka "bremi"
2 grudnia 2010
Dotarła do mnie tulejka miarki, którą osobiście wyłamałem ;u
marzec 2011
kolejna blenda:
diagnostyka
6 maja 2011
ABK zaczyna mi bokiem wychodzić. W końcu udało mi się akurat mieć vaga, gdy auto dostało czkawki i wypluło "błąd pamięci/zbyt mała rezystancja".
Zakupiłem nowy przekaźnik nr 30 i znowu zrobiłem diagnostykę. Tym razem wypluło błąd czujnika G69 czyli TPS i rozebrałem przepustnicę w drobny maczek i znowu VAG :roll: Tym razem obserwując logi zauważyłem, że w momencie, gdy obroty falują zawiesza się wartość otwarcia przepływki. Po naciągnięciu sprężyny w końcu, prawie po dwóch latach, mam ogarnięty silnik i śmiało mogę powiedzieć, że o ABK wiem już sporo :lol:
Tuż po skręceniu w całość... fotek z rozbiórki brak z powodu roztargnienia :mrgreen:
Uzupełnienie oświetlenia przycisków, regulator z A4 B5 przed liftem jest dokładnie taki sam, pasuje plug&play, a nawet front ze starego pasuje jak ulał...
14 maja 2011
nowe koło
17" et30
1 czerwca
Montaż lamp dziennych
28,29 czerwca 2011
Montaż instalacji dodatkowych zegarów i zegarów
lipiec 2011
-> płyn chłodniczy na nowy
-> reduktor lpg + filtr i uszczelki na nowe
-> trójniki lpg z plastikowych na metalowe
opony avon zz3
zakupione też opony na tył, ale czekają na wolną chwilę
sierpień 2011
oświetlenie nóg a'la compi
póki co tyle ;D nie jest to żaden projekt, tylko takie tam sobie dłubanko w wolnej chwili ;P
capsztyfikator out ;p
Jest to AUDI 80 b4 w pięknej czerwieni. Czekało na mnie w jednym z lubelskich komisów, gdzie miałem kupić bmw od jednego z pracowników. Nie mogłem przejść koło niej obojętnie.
Oto ona:
kilka faktów:
rok produkcji '92
silnik 2,0 115km ABK
przednie szyby elektryczne
szyberdach elektryczny
lusterka podgrzewane, elektryczne
niestety zagazowane, ale gazu nie będę nadużywał
antena w tylnej szybie
kilka pozycji rozszyfrowanych z książki serwisowej:
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3E = Opony 195/65 r15 v
M1A = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 2,0 l
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze (proconten)
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BE = Lusterko zewn. (plan), przestawiane elektryczne i lewo kzl
8GM = Alternator
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LB = tarcze wentylowane przod
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
grudzień 2009
naprawa łożysk
styczeń 2010
sprzątanie wnętrza
pierwsze zakopanie
27 lutego 2010
przymiarka lamp US
12 marca 2010
wymontowany i zakonserwowany aparat zapłonowy z nowym palcem rozdzielacza...
wymiana sworzni, końcówek i łączników
no i coś od zakupu czego nie mogłem się powstrzymać
pokrowce na zagłówki
13 marca 2010
wymiana kierunkowskazu
rozleciał się i w sumie baza do smokedów już jest... może kiedyś
19 marca 2010
zmiana kół na letnie
pierwsze mycie i usunięcie znaczków z klapy
przed
w trakcie
i po
24 marca 2010
usunięcie znaczka audi z klapy
31 marca 2010
wieczorne rezanko podwójnych przeciwmgłowych
fotka z właścicielem
02 kwietnia 2010
naprawa zegarów i podłączenie tylnych głośników pod wzmacniacz:
19 kwietnia 2010
czas zajrzeć pod maskę
24 kwietnia 2010
Lampy i tablica na swoim miejscu. Pierwsze fotki.
26 kwietnia 2010
dorobiona blenda
29 kwietnia 2010
1 maja 2010
Szkoda, że tylko telefon miałem pod ręką:
3 maja 2010
Niespodzianka w postaci instalacji pod halogeny
11 maja 2010
Pozbyłem się naklejki z tylnej szyby, usunąłem ślady po poprzedniej nalepce z rejestracją i usunąłem pozostałości po niemieckich drogach:
Ponadto autko pożegnało się z antywybuchem, klapka była na tyle ciężka, że zakłucała pracę silnika.
21 czerwca 2010
stłuczka, zgłoszenie szkody, rzeczoznawca... szybka naprawa w garage ojca i czekam na $$$ z polisy sprawcy
28 czerwca 2010
Wymiana kolumn mc persona, z wyjątkiem sprężyn...
2 sierpniA 2010
ponowna wymiana wadliwych łączników i regeneracja prowadnic zacisków
kilka foto z doprowadzania przodu do ładu
30 października 2010
Autko stoi już od dwóch tygodni stoi na zimowych kołach. Na klapę powróciły wszystkie znaczki, a na szybie zagościł po długich poszukiwaniach uchwyt na nawigację, bo moja (z wyprzedaży) nie miała :oops:
18 listopada 2010
Zawitała nowa cewka "bremi"
2 grudnia 2010
Dotarła do mnie tulejka miarki, którą osobiście wyłamałem ;u
marzec 2011
kolejna blenda:
diagnostyka
6 maja 2011
ABK zaczyna mi bokiem wychodzić. W końcu udało mi się akurat mieć vaga, gdy auto dostało czkawki i wypluło "błąd pamięci/zbyt mała rezystancja".
Zakupiłem nowy przekaźnik nr 30 i znowu zrobiłem diagnostykę. Tym razem wypluło błąd czujnika G69 czyli TPS i rozebrałem przepustnicę w drobny maczek i znowu VAG :roll: Tym razem obserwując logi zauważyłem, że w momencie, gdy obroty falują zawiesza się wartość otwarcia przepływki. Po naciągnięciu sprężyny w końcu, prawie po dwóch latach, mam ogarnięty silnik i śmiało mogę powiedzieć, że o ABK wiem już sporo :lol:
Tuż po skręceniu w całość... fotek z rozbiórki brak z powodu roztargnienia :mrgreen:
Uzupełnienie oświetlenia przycisków, regulator z A4 B5 przed liftem jest dokładnie taki sam, pasuje plug&play, a nawet front ze starego pasuje jak ulał...
14 maja 2011
nowe koło
17" et30
1 czerwca
Montaż lamp dziennych
28,29 czerwca 2011
Montaż instalacji dodatkowych zegarów i zegarów
lipiec 2011
-> płyn chłodniczy na nowy
-> reduktor lpg + filtr i uszczelki na nowe
-> trójniki lpg z plastikowych na metalowe
opony avon zz3
zakupione też opony na tył, ale czekają na wolną chwilę
sierpień 2011
oświetlenie nóg a'la compi
póki co tyle ;D nie jest to żaden projekt, tylko takie tam sobie dłubanko w wolnej chwili ;P
capsztyfikator out ;p
Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 20:06 przez ltrs, łącznie zmieniany 33 razy.
AUDI 80 to mój ideał z czasów gdy miałem 5latek :roll: jest idealne samo w sobie.
Mam gdzie, mam czym :mrgreen: powoli będę dążył do ideału
ps.
Zapomniałem napisać ile miałem problemu ze znalezieniem anteny :-> kolega mnie uświadomił, że jest w tylnej szybie :mrgreen:
Felgi, które mam teraz mają delikatny rancik, emblematy AUDI i idealnie pasują. Co do gleby, to jednak nie w mojej malince :mrgreen: golf, vento albo jakiś inny, ale nie ona!StaSiu pisze:Ale to jak żadnych planów :?: Jakaś gleba, lepsza felga, ringi na zegary :?: Zupełnie nic :?:
Mam gdzie, mam czym :mrgreen: powoli będę dążył do ideału
ps.
Zapomniałem napisać ile miałem problemu ze znalezieniem anteny :-> kolega mnie uświadomił, że jest w tylnej szybie :mrgreen:
Dzisiejszy wieczór upłynął pod znakiem LG zagościło nowe radio, przy okazji rozwiązała się zagadka beznadziejnego odbioru poprzedniego odbiornika. Poprzedni właściciel w ogole nie podłączył anteny, gdyż nie pasowała. Po zamontowaniu przelotki słucham radia z kielc będąc w lublinie. Antena w szybie jest super.
Okazało się też, że w moim audi fabryczna kostka zasilania nie podtrzymuje pamięci i radyjko nie grało. Po przerobieniu kostki radia wszystko wróciło do ładu.
Wkrótce malinka otrzyma wzmacniacz monacora, zwrotnice i tweetery, zestaw głośników hertz, oraz tubę alphard rt120. Wszystko zostanie upakowane w istniejące otwory, tak, aby nie było widać audio w środku
Okazało się też, że w moim audi fabryczna kostka zasilania nie podtrzymuje pamięci i radyjko nie grało. Po przerobieniu kostki radia wszystko wróciło do ładu.
Wkrótce malinka otrzyma wzmacniacz monacora, zwrotnice i tweetery, zestaw głośników hertz, oraz tubę alphard rt120. Wszystko zostanie upakowane w istniejące otwory, tak, aby nie było widać audio w środku