Audi Coupe Quattro 4.2 V8 Rally Edition
Audi Coupe Quattro 4.2 V8 Rally Edition
Na prośbę kolegi zakładam temat w którym będziemy opisywać budowę rajdówki na bazie Audi Coupe.Pierwotnie jednostką napędową był 2.3 NG, ale w najbliższym czasie zadomowi się tam 4.2 V8 z S6, który leży na palecie i czeka na wsadzenie;)Powoli kompletujemy części i niedługo zacznie się składanie wszystkiego do kupy:)Na dzień dzisiejszy w garażu mamy już parę gratów m.in hamulce Brembo z Range Rovera Sport.Poszukujemy Kitu z laminatu
Wszelkie informacje na temat budowy takiego potwora mile widziane:)
Auto przeszło już pierwszy etap: Rozbiórka auta, wybebeszenie i budowa max rozbudowanej klatki bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów.
Na dzień dzisiejszy buda wygląda tak:
Wszelkie informacje na temat budowy takiego potwora mile widziane:)
Auto przeszło już pierwszy etap: Rozbiórka auta, wybebeszenie i budowa max rozbudowanej klatki bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów.
Na dzień dzisiejszy buda wygląda tak:
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 11:48 przez Furti, łącznie zmieniany 2 razy.
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
wzmocnij przednie podłużnice wypuszczjąc do przedniej ich częśći wyprofilowane rury od kielichów tak jak robi to Koraszewski, dość istota sprawa przy tak mocno ociążonym przodzie w Coupe.Poszukam gdzieś tego zdjęcia jak to jest zrobione.
A i widze że zrobiliście podparcia rur dachu z pałąkiem głównym za fotelami ( tą co widać po otwarciu drzwi), a przymierzaliście fotele i próbowaliście siedzieć tam jest strasznie mało miejsca. Obadajcie to.
A i ten sam błąd zrobiliście co ja ale to już za póżno. musi tak zostać <ok>
A i widze że zrobiliście podparcia rur dachu z pałąkiem głównym za fotelami ( tą co widać po otwarciu drzwi), a przymierzaliście fotele i próbowaliście siedzieć tam jest strasznie mało miejsca. Obadajcie to.
A i ten sam błąd zrobiliście co ja ale to już za póżno. musi tak zostać <ok>
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 08:20 przez fiaton, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Klatka jest zgodna z zał.J, na wszystkie rury jest atest, na spawy certyfikat.Klatka jest wzorowana na najnowszych spec.Zastrzały do kielichów,2 krzyże za plecami,w drzwiach i solidny krzyż na dachu.
Podeślij zdjęcie jak to wygląda;)Skoro mówisz, że przydało by się wzmocnić, to tak trzeba będzie zrobić;)fiaton pisze:A rury do przednich podłużnic pomyślcie o tym, wiem jak wygląda przód po niezłym skoku na hopie.