Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 1,9 TDI Avant

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Marek92
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Audi 80 B4 1,9 TDI Avant

Post autor: Marek92 » 28 paź 2010, 23:37

Witam wszystkich klubowiczów :)
Chciałbym się przywitać... Nazywam się Marek i wkrótce zostanę posiadaczem Audi 80 B4 Avant z cudownym silnikiem 1,9TDi
Zapisałem się na forum bo w tematyce Niemieckich wynalazków jestem właściwie zielony... interesuję się motoryzacją ale moim pierwszym autem jest Alfa Romeo i zawsze wszystko w niej robiłem z Włoskim smakiem i pasją Włoskich konstruktorów...
Niemieckie samochody w ogóle mnie nie interesowały, nie chciałem o nich słyszeć, i spodziewałem się że bardzo długo nie będę miał Niemieckiego auta.
Niestety, fundusze się skończyły, Alfa idzie na sprzedaż a ja przejmuje rodzinne Audi podczas, gdy moja mama zmienia samochód na jakiś nowy...
W Alfie nie zdążyłem zrobić wszystkiego przez co jest mi przykro trochę, ale i tak kupiłem ją za 750zł a sprzedaję za 1700 więc w przypadku drugiego auta budźet będzie już większy... no i nie będzie opalało 10l benzyny na każdą setkę strzelając przy tym przyjemnie z wydechu oznajmiając że chce więcej...

Ale... dość o Alfie, jeszcze ją mam i się nią chcę nacieszyć jak długo mogę ;) A z drugiej strony planuję co zrobić z Audi jak już będzie moje.
Przede wszystkim Audi jest cholernie zaniedbane, ale z tym dam sobie radę, bo moje pierwsze auto też nie było idealne a musiałem go do lepszego stanu doprowadzać...
W Przypadku Audi pokuszę się o stwierdzenie, że będzie trudniej niż z Alfą, bo ten samochód naprawdę nie miał łatwo... woził rodzinę dzieci, psy i ogólnie wnętrze nie jest najczystsze...
Poza tym kilka defektów na zewnątrz jak zderzak, i błotnik prawy...