[Avant 2.3 7A] Quattro i 20v :)
[Avant 2.3 7A] Quattro i 20v :)
Po roku poszukiwań jest w końcu moje pierwsze Audi w kombiaku :mrgreen:
Niby zwykłe B4 ale jednak, aby spełnić moje wytyczne
okazało sie że fabryka chyba za dużo tego nie wypuściła :roll:
mianowicie priorytety: Avant , Quattro , 5cylindrów ale w głowie chodziło również
dobrze by było żeby znaleźć z klimą (chociaż manualną) i rocznikowo po 93...
I nastąpiła miła chwila że dostałem link do ogłoszenia <urodziny> dzięki Marcinie
Dodam tylko że pole poszukiwań miałem bardzo szerokie nawet za granicami kraju...
a tu miła niespodzianka tylko 100km <mikolaj>
Zajechałem obejrzałem i wróciłem już
Audicą rok prod. 1993 z silniczkiem 2.3 NG na drugiej generacji gazu BRC, kolor LY7P czyli szary tytan
W wyposażeniu mam:
- Quattro :mrgreen:
- klimatyzacja automatyczna
- poduszka kierowcy i pasażera
- ABS
- elektryczne szyby przednie
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczna regulacja reflektorów
- przednie halogeny (a raczej póki co tylko instalacje do nich)
- centralny zamek z oryginalnym alarmem
- komputer pokładowy z auto checkiem
- welurowa jasna tapicerka
- przednie fotele podgrzewane
- fotel kierowcy elektrycznie regulowany
- fotel pasażera manualny ale z regulacją lędźwiową
- wspomaganie kierownicy
- termometr temperatury zewnętrznej
- rączki w podsufitce podświetlane
- oryginalny odpinany hak
- relingi dachowe
.... i to na tyle od fabryki, a ktoś dołożył Alluety 15" i alarm
Ja natomiast mam grube plany co do autka i bede informował o tym w tym temacie
Na początek wywalenie porażki z tego auta czyli mechaniczny wtrysk OUT
a że NG bez tego nie zatrybi to też wylatuje :mrgreen:
na jego miejsce czeka 2.3 20v 7A z sekwencyjnym wtryskiem gazu <lol>
Po wymianie silnika pomyśli sie za co nastepnie sie brać ale to już raczej nie w tym roku...
2 fotki z kadencji poprzedniego właściciela.
21.11.2011A tu już na moim ranczu na standardowych felach :mrgreen:
22.11.2011 Niby wszystko OK
Ale mocy mało, wiec w kącie długo zalegający silniczek może się doczeka montażu:
coraz bliżej przeszczepu :mrgreen:
09.01.2012Pierwsze kilometry z 7A
oraz skromny filmik na postoju
Blenda na autku 06.2014
O wszelkich dalszych zmianach będę się starał informować na bieżąco
Pozdrawiam
C.D.N.
Niby zwykłe B4 ale jednak, aby spełnić moje wytyczne
okazało sie że fabryka chyba za dużo tego nie wypuściła :roll:
mianowicie priorytety: Avant , Quattro , 5cylindrów ale w głowie chodziło również
dobrze by było żeby znaleźć z klimą (chociaż manualną) i rocznikowo po 93...
I nastąpiła miła chwila że dostałem link do ogłoszenia <urodziny> dzięki Marcinie
Dodam tylko że pole poszukiwań miałem bardzo szerokie nawet za granicami kraju...
a tu miła niespodzianka tylko 100km <mikolaj>
Zajechałem obejrzałem i wróciłem już
Audicą rok prod. 1993 z silniczkiem 2.3 NG na drugiej generacji gazu BRC, kolor LY7P czyli szary tytan
W wyposażeniu mam:
- Quattro :mrgreen:
- klimatyzacja automatyczna
- poduszka kierowcy i pasażera
- ABS
- elektryczne szyby przednie
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczna regulacja reflektorów
- przednie halogeny (a raczej póki co tylko instalacje do nich)
- centralny zamek z oryginalnym alarmem
- komputer pokładowy z auto checkiem
- welurowa jasna tapicerka
- przednie fotele podgrzewane
- fotel kierowcy elektrycznie regulowany
- fotel pasażera manualny ale z regulacją lędźwiową
- wspomaganie kierownicy
- termometr temperatury zewnętrznej
- rączki w podsufitce podświetlane
- oryginalny odpinany hak
- relingi dachowe
.... i to na tyle od fabryki, a ktoś dołożył Alluety 15" i alarm
Ja natomiast mam grube plany co do autka i bede informował o tym w tym temacie
Na początek wywalenie porażki z tego auta czyli mechaniczny wtrysk OUT
a że NG bez tego nie zatrybi to też wylatuje :mrgreen:
na jego miejsce czeka 2.3 20v 7A z sekwencyjnym wtryskiem gazu <lol>
Po wymianie silnika pomyśli sie za co nastepnie sie brać ale to już raczej nie w tym roku...
2 fotki z kadencji poprzedniego właściciela.
21.11.2011A tu już na moim ranczu na standardowych felach :mrgreen:
22.11.2011 Niby wszystko OK
Ale mocy mało, wiec w kącie długo zalegający silniczek może się doczeka montażu:
coraz bliżej przeszczepu :mrgreen:
09.01.2012Pierwsze kilometry z 7A
oraz skromny filmik na postoju
Blenda na autku 06.2014
O wszelkich dalszych zmianach będę się starał informować na bieżąco
Pozdrawiam
C.D.N.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2014, 00:09 przez Dziki, łącznie zmieniany 6 razy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Tak z ciekawości zapytam, jaką masz teraz belkę z przodu? W kształcie rurki jak w audi 90?Dziki pisze:między innymi tak, ale dochodzi jeszcze pas przedni, łapy silnika, mocowanie kompresora klimy jak i całego jej układu, miejsce na akumulator, wiele części na zapas mi zostanietrepek pisze:Czemu koniecznie tak szukałeś 2.3? Dla samej chłodnicy?
w życiu w 90 nie widziałem rurkitrepek pisze:Tak z ciekawości zapytam, jaką masz teraz belkę z przodu? W kształcie rurki jak w audi 90?Dziki pisze:między innymi tak, ale dochodzi jeszcze pas przedni, łapy silnika, mocowanie kompresora klimy jak i całego jej układu, miejsce na akumulator, wiele części na zapas mi zostanietrepek pisze:Czemu koniecznie tak szukałeś 2.3? Dla samej chłodnicy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
prosze Cie uprzejmie. jezeli nadgryziesz ten fur jak stado poprzednich i rzucisz w kat to obiecuje Ci ze wpadne do tej Twojej dziupli w srodku lasu i obije Ci zebraDziki pisze: I nastąpiła miła chwila że dostałem link do ogłoszenia <urodziny> dzięki Marcinie
aha, i sprzedaj Derby co predzej w jakies ogarniete rece dopoki przedstawia jeszcze jakas wartosc.