Historia moich Audi i moja nowa zabawka- szczęśliwa 7
Historia moich Audi i moja nowa zabawka- szczęśliwa 7
1. Był rok 2005 a ja jeździłem Peugeotem 406 st.
Mój tata miał wtedy fajne A6 C4 1,8 20v o które strasznie go męczyłem.
Aż tu, któregoś dnia powiedził ok - możemy się zamienić.
I tak stałem się posiadaczem numeru 1 i zacząłem swoją wielką przygodę z audi
2. Rok 2007 czas na zmiany. Człowiek młody to i auto musi mieć więcej KM
A4 B5 1,8T 180 wydało się dobrym wyborem choć miało jako inwalida trochę problemów z trakcją.
3.Rok 2008 i zmiana na bardziej stateczne i lepiej napędzane A6 C5 2,8 30v quattro
4. Rok 2009 powrót do A4 ale już w 4 butach - B5 2,4 q avant.
5. Zapewne kilku osobom znana S4 C4 4,2 v8- prawie dwa lata wspólnych wzlotów i upadków ale wrażenia niezapomniane
6.W 2011 po doświadczeniach i wydrenowaniu portwela przez poprzednie auto, chciałem coś spokojnego i bardziej ekonomicznego- wynik A6 C5 1,8T 150 (powrót do ośki)
7.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOJA NOWA ZABAWKA A4 B5 2,8 30v QUATTRO AVANT
Kupiłem ją wczoraj tj. 04-05-2012
Autko nie wygląda zbyt okazale (jeszcze) ale jest w pełni bezwypadkowe, ma piękny lakier bez rys, oryginalny przebieg 220tys z pełna historią serwisową(tą zapisaną na serwerach VW a nie wksiążce przeglądów :polew:) i całkiem całkiem wypasik.
Rocznik 2000 (modelowy 2001)
Co na pokłądzie?
Pełen pakiet skórzany(stołki, kierownica, lewarek, ręczny)
ABS
ESP
Wspomaganie
Q
Klimatronik
4x PP
Spryski reflektorów
Lusterka w prądzie podgrzewane
4 szyby w prądzie
FIS- bez ani jednego wypalonego pixelka
Tempomat
Podłokietnik P/T( w przednim fabryczny zestaw pod tel nokia 6210)
Alumki 15" ale to się szybko zmieni
Radyjko Pioneer'a (co ciekawie po vin'ie wyszło, że to auto nigdy nie miało radia fabrycznego)+8 głośniczków
Gniazdo 12v w badażniku
Zawieszka 1BE
Grzane stołki przednie z el. regulacja pod lędźwia
Pakiet oświetlenia wnętrza
i pewnie wiele innych ale nie pamiętam
Zmiany?
Będzie ich dużo i stopniowo.
Zacząłem od wymiany kompletnego rozrządu z pompą i wymiany kilku elementów przedniego zawieszenia.
Założyłem też grill z napisem :quattro:bo auto wyszło z fabryki bez oznaczeń.
Zakup:
Następnego dnia:
poskładane i gotowe do śmigania:
A tak w środku:
C.D.N.
08.05.2012
Kółka założone + SPA - kilka godzin roboty ale autko wychuchane
Kółka trochę przypominają ALFĘ
12.05.2012
nowe auto - nowa akcja ledzik rozpoczęta:
13-05-2012
Grill w czarnym macie
Zmiana położenia świateł - Stop przeniesiony na górę w miejsce przeciwmgielnych (wycięty otwór w prawym) i odwrotnie:decayed:
Pozycyjne:
Przeciwmgielne:
Stop:
Stop z pozycyjnymi:
wydeszek
DRL
Mój tata miał wtedy fajne A6 C4 1,8 20v o które strasznie go męczyłem.
Aż tu, któregoś dnia powiedził ok - możemy się zamienić.
I tak stałem się posiadaczem numeru 1 i zacząłem swoją wielką przygodę z audi
2. Rok 2007 czas na zmiany. Człowiek młody to i auto musi mieć więcej KM
A4 B5 1,8T 180 wydało się dobrym wyborem choć miało jako inwalida trochę problemów z trakcją.
3.Rok 2008 i zmiana na bardziej stateczne i lepiej napędzane A6 C5 2,8 30v quattro
4. Rok 2009 powrót do A4 ale już w 4 butach - B5 2,4 q avant.
5. Zapewne kilku osobom znana S4 C4 4,2 v8- prawie dwa lata wspólnych wzlotów i upadków ale wrażenia niezapomniane
6.W 2011 po doświadczeniach i wydrenowaniu portwela przez poprzednie auto, chciałem coś spokojnego i bardziej ekonomicznego- wynik A6 C5 1,8T 150 (powrót do ośki)
7.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOJA NOWA ZABAWKA A4 B5 2,8 30v QUATTRO AVANT
Kupiłem ją wczoraj tj. 04-05-2012
Autko nie wygląda zbyt okazale (jeszcze) ale jest w pełni bezwypadkowe, ma piękny lakier bez rys, oryginalny przebieg 220tys z pełna historią serwisową(tą zapisaną na serwerach VW a nie wksiążce przeglądów :polew:) i całkiem całkiem wypasik.
Rocznik 2000 (modelowy 2001)
Co na pokłądzie?
Pełen pakiet skórzany(stołki, kierownica, lewarek, ręczny)
ABS
ESP
Wspomaganie
Q
Klimatronik
4x PP
Spryski reflektorów
Lusterka w prądzie podgrzewane
4 szyby w prądzie
FIS- bez ani jednego wypalonego pixelka
Tempomat
Podłokietnik P/T( w przednim fabryczny zestaw pod tel nokia 6210)
Alumki 15" ale to się szybko zmieni
Radyjko Pioneer'a (co ciekawie po vin'ie wyszło, że to auto nigdy nie miało radia fabrycznego)+8 głośniczków
Gniazdo 12v w badażniku
Zawieszka 1BE
Grzane stołki przednie z el. regulacja pod lędźwia
Pakiet oświetlenia wnętrza
i pewnie wiele innych ale nie pamiętam
Zmiany?
Będzie ich dużo i stopniowo.
Zacząłem od wymiany kompletnego rozrządu z pompą i wymiany kilku elementów przedniego zawieszenia.
Założyłem też grill z napisem :quattro:bo auto wyszło z fabryki bez oznaczeń.
Zakup:
Następnego dnia:
poskładane i gotowe do śmigania:
A tak w środku:
C.D.N.
08.05.2012
Kółka założone + SPA - kilka godzin roboty ale autko wychuchane
Kółka trochę przypominają ALFĘ
12.05.2012
nowe auto - nowa akcja ledzik rozpoczęta:
13-05-2012
Grill w czarnym macie
Zmiana położenia świateł - Stop przeniesiony na górę w miejsce przeciwmgielnych (wycięty otwór w prawym) i odwrotnie:decayed:
Pozycyjne:
Przeciwmgielne:
Stop:
Stop z pozycyjnymi:
wydeszek
DRL
Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 03:54 przez gryfi, łącznie zmieniany 6 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- lukasz_2405
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 12 lis 2010, 15:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
no jest kilka rzeczy do poprawy lub zmiany.Niki20 pisze:Ciekawe autko Wyposażenia nie brakuje, będziesz coś działał w sensie poprawy serii :?: :mrgreen:
Szukam teraz kół w 17" i jakimś ciekawym wzorze na małym ET.
Inne zmiany musza poczekać bo koszty przygotowania auta do eksploatacji w PL -> <buu>
W przyszłości lampy tył w dymionym clearku i jakieś ciemne dodatki na karoserii.
Zawieszenie 1be jest trochę niższe od serii (-20) więc na razie zostaje.
Myśłię tez nad zmianą wydechu robioną na zamówienie w Ulter Sport tak jak zrobiłem w "czerwonej" ale to melodia przyszłości.