Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Vario w "D"

Prezentacja w/w różnych, innych samochodów.
spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Vario w "D"

Post autor: spawacz » 12 sie 2012, 10:29

Witam wszystkich. Jako ze juz chwile jestem na tym forum przedstawie swoje obecne wozidlo, w sumie nie jest to moze mega fura ale do calkiem sprawnego poruszania wystarcza. Historia z tym autkiem zaczela sie ok. 1 roku temu. Mialem wtedy Polowke 6N auto dosc ladne ale niestety silnik 1.0 tam mnie irytowal ze cos z tym postanoiwlem zrobic , i tak rozgladajac sie po komisach i jezdzac po prywatnych ogloszenia nic ciekawe nie bylo co by wartowalo danej ceny. Z zalozenia mial to byc TDI lub 1.8 T nic innego nie wchodzilo w gre ze wzgledu na dalesze plany odnosnie krecenia. I tyak po 2 miechach szukania trafila i owa COrdoba z przypadku, w sumie kupiona na spontanie , ogladam ja patrze ASV pod maska , patrze heble 4x tarcza , wyposażenie jak na to AUTO bardzo wysokie. A kupie ja .... i zaczelo sie, oczywiscie 2 mas byl wyrabany , zawieszenie calutkie to remontu, brak klockow praktycznie na obu osiach, w dolotu lalo az po lapie od silnika taka zdrowa byl turbina, ABS/EBD/TSC niesprawne ... , ale mysle kurde bedzie wydatek.... nic to zrobi sie. I tak sie zaczelo, na dzien dobry caly zawias przod poszedl wszystko na TRW tulejki wahaczy z AUDI TT - pelne bo ori gowno stoja, 1 tydzien po kupnie wymienilem 2 mass na nowke sztuke z ABF 1mass, w kolejnych dniach jakies tak poprawki w mechanice , uruchomienia ABS/EBD/TSC + naprawinie el. szybek, jakies miech po kupnie zakupilem wtrykiwacze 216 odrazu usunąlem kata i zaslepilem EGR , no i test, auto jechalo ale cos nie bylo w porzadku z nim bo zachowywal sie jakby mial turbine na WG a nie VNT , kur... mysle o co tu znow chodzi, i zaczolem przegladac podcisnienia i oczywiscie jak madry czlowiek zle to wszstko popodlaczal omiajac to i tamto , no to nic mysle kupie wezyki i porobie jak byc powinno , odrazu wyczyszcze turbine sobie mysle, efekt byl dobry ale nie taki jak bym chcial. Minelo z 2 tyg. trzeba zaczipowac grata, pojechalem za namowa kumpla to takiego typa z moich stron bo niby mial byc dobry... , nie minelo 2 tyg po chipie rozpadlo sie turbo... , i kolejne koszta... . Na 2 dzien zaraz po awari tel to trans-turbo i pytanie o turbo + przerobinie, i tak stalem i posiadaczem turbiny GT17v/ARL ktora lata po dzis dzien na doladowaniu 1.65 bar. Po wymiane turbo oczywiscie wywalenie tego daremnego softu , ale najpierw sprawdzilem jaki zrobil nastawy :O 51mg i 1.15 bar ... no comment. Za pare dni znow mnie jakos naszlo trza zobaczyc w jakim stanie jest slinik po tej awari i czy czegos nie uwalilo , pomiar cisnienia na zimno 31,32,33,32 wiec ok, i oliwy ktora miala ok 90st. wyslo 1.7 bar na wolnych wiec jest ok, silnikowi sie nic nie stalo, no to sobie mysle tak trzeba zalozyc pompe 11 , i 2 dni pozniej juz byl dawca czyli Scenic DTI pompa 988 i tlokorzdzielacz juz byl u mnie odrazu uszelnilem pompe na nowych uszczelnach i podbilem cisnienia na 14 bar @4000 rpm. Auto juz dosc dobrze sobie zadzilo ale nie bylo to to czego bym chcial, w miedzy czasie dalem mu kolektor z PD130/150. Jako ze juz byla zima mysle juz czas na heble i zakupilem KPL na 2 osi TRW tarcze z klockami , wymienilem sobie tez plyn hamulcowy, bo na tamtym jakos tak gumowato hamowal. W stycznu tego roku padla decyzja o ponownym sofcie , bylo chwile szukania i soft zrobil kolega DARON z forum golfa, praktycznie bezdymny sofcik niestety nowa moc szybko sie znudzila i zrobil kolejny 2 remapy do stanu obecnego gdzie mam 1.65 i 50mg , moc 3600-4600 jest taka sama - ile plaska linia , a moment 2600-3600 w pelni plaski a po 3600 lekki spadek o wartosc 40nm do 4600. W sumie tez na wiosne kupile felgi OZ + kit MTS ale flegi sie znudzily wiec sa inne.Jako ze historie juz znacie to teraz taki opis co i jak.

Napęd:
-Silnik 1.9 TDI ASV 110KM
-Skrzynia 5-gang

Zawieszenie i hamulce:
-Hamulce z Cupry 280mm przod i 232mm tyl tarcza
-Zawias -20mm w stosunku do serii w wersi sport
-Stabilizator 22mm przod
-Stabilizator 14mm tyl

Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lustra
-reg. kierownicy
-reg. fotele wysokosciowo
-anty napad
-centralny +pilot
-wspoma
-klimatornik
-ABS
-EBD
-TSC
-org cd-changer
-wyjscie +12V w bagazniku
-2x airbag
-wnetrze welur fotele i kanapa pol-kubly
-Hak

Wygląd:
-kolor bordowy
-felgi OZ 15" na zdjeciu obecnie Borki RST
- grill bez znaczka JOM
- daszek na tyl ori Seat BY Je-Design

Planyprawie wszystko wykonane, ostala sie tylko kosmetyka.
-remont calosci przedniego zawieszenia - Wykonane
-egr out - Wykonane
-kat out - Wykonane
-216 wtryski - Wykonane
- 1 masa - Kupiona z ABF w calosci wraz z zmachem - Wykonane
- kolektor 130/150 z przepustnica - Wykonane
- turbo ARL lub hybryda GT17/20 -??? - Turbo ARL finalnie
- soft 1.65bar + 50mg -wykonane
- kit 60/40 kupiony MTS -wykonane
- wymiana wszystkich firtrow olei plynow etc. -wykonany
- pelen servis klimy z ozonowaniem i ogrzybieniem z umyciem parownika preparatem.
- wymieniony rozrzad z wzmocnionym paske Gates XS
- wymiana felg na Borki RST 15"
- nowka heble P+T TRW
- wydech 2.5" - plan
- dolor 3" -plan

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 sie 2012, 01:22

Troszku porobiłeś przy tym samochodzie ;-)
A jak blacharka? Jakieś podstawy tuningu były? No wiesz, dzwony?

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 15 sie 2012, 18:46

POdstawy tuningu - dzwony??? Chyba u ciebie. Maska byla malowana i to wszystko, szybki org. wszystkie itd. Wczoraj wydech z kwasowki 2.5 tigiem spawany zalozony , i jest fajnie... :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 sie 2012, 21:04

POdstawy tuningu - dzwony??? Chyba u ciebie.
No co Ty, nie znasz powiedzenia "dzwon podstawą tuningu"? :mrgreen:

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 19 sie 2012, 16:02

Aaa :mrgreen: . C... tam wazne ze fajnie trzepie.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 20 sie 2012, 18:03

To się trochę chłopie narobiłeś. Masz jakiś wykresik?!

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 24 sie 2012, 13:06

Mam , ale jeszcze na starych nastawach. Nie ma sensu wklejac. Mysle ze we Wrzesniu kiedy gractwo bedzie juz finalnie skonczone odnosnie mocy to zrobie na konkretnej hamownii.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga