Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3,b4] Ringi na dodatkowe zegary + licznik - Dido

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania

Co sadzisz o ringach na dodatkowe zegary?

Pasuja Do Reszty i Fajnie Sie Prezentuja.
61
69%
Moga Byc.
18
20%
Zdejmi Je Jak Najszybciej Bo Sa Wieśniackie.
10
11%
 
Liczba głosów: 89

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

[b3,b4] Ringi na dodatkowe zegary + licznik - Dido

Post autor: Solskier » 12 kwie 2008, 17:14

Z racji tego ze kiedyś kupiłem ringi za 20zł to ostatnim czasem postanowiłem kupic te wlasciwe od Dido, po mimo ze kolega Doc zrobil juz opis zrezania ringów to również dolacze swoje fotostory z rezania licznika i coś czego nie bylo rezanie dodatkowych zegarow z ringami, to fotostory jest rózniez odpowiedzia dla wielu na pytanie, czy da sie załozyc ringi na dodatkowe zegary - jak widac da sie :mrgreen: Ale szkoda pisac czas zabarać sie za relacje ;-)

Na poczatek widok licznika z ringami za 20zł, które badz co badz wcale najgorzej nie wyladały, ale nie ma to jak wyglad idealny.

Obrazek Obrazek

Na pocztek wykrecamy licznik i zabieram go do domu w celu rozkrecenia na czesci pierwsze, wykrecanie licznika bylo tyle razy ze chyba juz moge sobie podarować ta czesci fotostory, nie mniej jdenak daje linki dla nowych urzytkowiników z fotostory z rezania innych zabawek w których doskonale ukazany jest demontarz licznka.

:arrow: viewtopic.php?t=12677

Kiedy mamy juz swoj licznik w domu, zabieramy sie za rozkrecanie w wygodnym miejscu, do tego potrzebujemy śróbokreta krzyzakowego i torxa T10. Odkrecamy pierw 3 badz 4 sróby kzyzakowe na MC, BC, AC w zaleznosci co kto ma, zdejmujemy modól i odkrecamy kolejno wszysktkie pozostałe sróbki na kluczyk torx.

Obrazek Obrazek

Nastepnie mamy juz przygotowane pole do "popisy" w moim wypadku musiałem pierw wyczyscic pozostałosci po starych ringach a dopiero potem wziasc sie za osadzenie nowych. Jak widać na opakowaniu z ringów widneje instrukcja montarzu, niestety po niemiecku ale fotki sa chociaz i to raczej nie bedize nam potrzebne gdyż montarz jest banalnie prosty.

Obrazek Obrazek

Nowe ringi przeciagamy delikatnie zginajac przez otwory w liczniku i wg instrukcje zaginamy brzegi sługopisem czy tez sróbokretem (tu nalezy uwazać zeby nie zagiac za duzo, gdyż bedzie to widoczne później po złozeniu zegarów - bedzie odchylenie ringu od tarczy co napewno nie wylgada ładnie). Fotki z montarzu postanowiłem sobie podarować bo w sumie nie ma tam co pokazywac. Natomiast tak wyglada zegar po załozeniu wszystkich czterech ringów oraz po skreceniu go w odwrotnej kolejnosci jak rozkrecaliśmy do całosci ;-)

Obrazek Obrazek

Jak widać po fotkach efekt o wiele lepszy na ringach od Dido niz tych za 20zł.

Obrazek Obrazek Obrazek

Nastepnego dnia przyszla pora na zrezanie ringów do dodatkowych zegarów.

Demontarz zegarów rózeniz nie bede opisywał bo jest dosc dobrze opisany podczas rezania dodatkowych zegarów i tu dorzucam równiez linka dla nowych uzytkowników.

:arrow: viewtopic.php?t=14586

Jak wydobyliśmy zegary z tunelu bierzemy to mamy 80% rezania za soba. Odkrecamy jeszcze mocowania i rozkrecenie zegary w celu montarzu ringów. Odkrecamy przednia maskownice która przymocowana jest na 6 wkretach krzyzakowych. Jednoczesnie musiałem rozwiazać problem (najprawdopodobniej zimny lut) na płycie od czego przestawal mi działac wskaźnik cisnienia oleju, jak narazie po poprawieniu lutów działa bez zarzutów, oraz równiez dla zwiekszenia efektu załozyłem na zarówki czerwone kondoniki (takie same jak sa przy zegarach ) I tu musze postawić kolejny raz koledze Szymonowi (Minon1) za kondoniki którchy nigdzie nie mogłem zdobyć <piwo>

Obrazek Obrazek Obrazek

Bierzym odkrecona przednia czesc i zaginamy na niej ringi tak sam jak robiliśmy to predzej na liczniku. Na koniec w moim przypadku samo zaginanie sie nie spawdziło tak jak chciałem wiec dokleiłem na wszelki wypadek ringi kropelka (w przypadku uzycia kropelki nalezy odczekac do całkowitego wyschniecia keju - około 10minut w celu unikniecia "zaparowania" na biało szybki).

Obrazek Obrazek Obrazek

Po całej tej operacji przecieramy szybke miekka szmatka (z biegiem lat napewno sie niec ubrudziła) i składamy zegary w odwrotnej kolejnosci jak je rozbieraliśmy. Pierwszy efket jeszcze przed złozeniem całego tunelu.

Obrazek Obrazek

Po złozeniu tunelów cieszymy sie juz ładnym efektem całości naszej pracy. Alu Ringi na dodatkowych zegarach oraz na liczniku.

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze rzut oka na efekt pracy po zapadnieciu ciemnosci, teraz dzieki kondonikom dodatkowe zegary swieca identycznie jak deska i reszta przełaczników.

Obrazek Obrazek Obrazek

Mam nadzieje ze nie przesadziłem z tymi ringami na dodatkowe zegary bo szczerze nie bylem przekonany co do koncowego wylgadu ale wydaje mi sie ze jest ok ;-) Najlepiej ocencie sami <ok>
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 15:08 przez Solskier, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 12 kwie 2008, 17:37

bardzo ładnie Ci to wszystko wychodzi :-o wszystko pięknie, ale nie przesadź :-/ :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 kwie 2008, 17:41

Sam u siebie robiłem to samo kilka dni temu, jednak tak jak napisałeś
Solskier pisze:(tu nalezy uwazać zeby nie zagiac za duzo, gdyż bedzie to widoczne później po złozeniu zegarów - bedzie odchylenie ringu od tarczy co napewno nie wylgada ładnie)
zrobiłem ten błąd i jakoś to średnio wygląda.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 kwie 2008, 17:58

minon1 pisze:wszystko pięknie, ale nie przesadź
Wlasnie tego nie chce zrobić, wg mnie chromu juz starczy :mrgreen:
AUDI_A6 pisze:Solskier napisał/a:
(tu nalezy uwazać zeby nie zagiac za duzo, gdyż bedzie to widoczne później po złozeniu zegarów - bedzie odchylenie ringu od tarczy co napewno nie wylgada ładnie)
zrobiłem ten błąd i jakoś to średnio wygląda.
To rozbierz wszystko wyprostuj ringi i zacznik od nowa, mysle ze jest to jak najbardizej odwracalne i do poprawienia.

Awatar użytkownika
wolly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 733
Rejestracja: 21 wrz 2007, 21:33
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: wolly » 12 kwie 2008, 18:16

ładne rezanko gratki <ok>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 12 kwie 2008, 21:15

AUDI_A6 pisze:Sam u siebie robiłem to samo kilka dni temu, jednak tak jak napisałeś
Solskier pisze:(tu nalezy uwazać zeby nie zagiac za duzo, gdyż bedzie to widoczne później po złozeniu zegarów - bedzie odchylenie ringu od tarczy co napewno nie wylgada ładnie)
zrobiłem ten błąd i jakoś to średnio wygląda.
ja swoje kleiłem bezbarwnym poxipolem, wyszło extra.
Bo jak zacząłem zaginac to im bardziej zaginałem tym bardziej się jeb......o. Więc do kiosku po klej i heja 3 kropeczki na ring. <piwo>

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 12 kwie 2008, 22:11

Bardzo ładne wykonane <ok>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 kwie 2008, 23:34

Próbowałem prostować ale było widać stare zagięcia. Ale dobra nieważne narazie będę jeździł na takich, kiedyś się wymieni. Narazie tragedii nie ma.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 13 kwie 2008, 01:52

Panowie wytłumaczcie mi jedno. Kolega Solskier dodatkowe zegary ma połączone ze sobą i z tyłu mają płytkę, a plastik przedni nakłada się na nie. Te które ja założyłem u siebie to są 3 niezależne zegary wkładane od przodu w ten plastik i mocowane od tyłu blaszką. Od czego to zależy?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 kwie 2008, 07:23

chips pisze:Od czego to zależy?
To zalezy od daty ich produkcji, w B3 szły zegary własnie takie jak masz Ty, a w B4 były już nowe z płytka z tyłu <ok>

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 13 kwie 2008, 11:42

OK. Dzięki za info

Awatar użytkownika
rajdowiec86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
Lokalizacja: Kamienna góra

Post autor: rajdowiec86 » 13 kwie 2008, 11:51

No Solskier musze pogratulować kawał dobrej roboty odwaliłeś przy tych ringach. <ok>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 14 kwie 2008, 10:58

Solskier, moim zdaniem przesada z tymi ringami na dole,ale to kwestia gustu i nie każdemu musi się podobać to samo,bo świat byłby szary :mrgreen: Te ringi za 20 zł nie były złe bo przypominały ori ringi od A6C4,zastanawiam się nad zmianą Dido na takie płaskie ;-)

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 14 kwie 2008, 14:24

Na Ebayu są do kupienia plastikowe ringi. Wyglądają identycznie, a znacznie łatwiej je montować, tj zginać.
Kupiłem takie i zamontowałem u siebie w Passacie.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5cc1d.html

Obrazek

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 kwie 2008, 18:23

Doc pisze:Kupiłem takie i zamontowałem u siebie w Passacie.
Wyszły super, odrazu wnetrze sie ozywiło a jak wygladaja cenowo te ringi sa tansze czy drozsze od tych od Dido?

[ Dodano: 2008-04-14, 18:24 ]
RaKo pisze:moim zdaniem przesada z tymi ringami na dole,ale to kwestia gustu i nie każdemu musi się podobać to samo,bo świat byłby szary
Sam nie byłrm pewien co do montarzu ich ale teraz nawet mi sie podobaja, jedyne co mi sie nie podoba to ich rozmiar wg mnie sa za duze (mogłb by być takie jak przy zegarach) a sa nieco obszerniejsze i palnuje stoczyć je na tokarce co nieco.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl