Jak się wziąłem za montaż blosa to na forum nie ma żadnych dokładniejszych informacji czy też aktualnych zdjęć to tworze ten temat.
Jakoż że NG nie lubi gazu na zwykłym mikserze wziąłem się za montaż blosa troche zabawy było żeby wszystko zmieścić, a rzeczy u mnie potrzebne to była guma z escort xr3i mk4, złączka silokona (tylko polecam taką z bocznym wyjściem aby podłączyć krokowca), kolano 90 76mm (też takie jak ta złączka tylko polecam kolano 130 stopni bo ja nie popatrzyłem że takie jest) i cierpliwość hehe wężyk od krokowca podłączamy do łącznika z kolankiem, odpowietrzenie wału podłączamy do gumy z forda tam jest specjalny otwór tylko musimy dobre kolanko dobrać do niego, no i troche trzeba przewody paliwowe ponadginać ale wszystko da rade jak widać o to mini foto story poniżej, ogólnie nie ma praktycznie różnicy czy gaz czy benzyna jeszcze nie wiem ile pali bo dzisiaj skończyłem montaż i dzisiaj wyjechałem także zobaczymy
ogólnie strasznie mało miejsca jest i jest dużo nacinania tych gum ale jak widać można
[quote="spnsr"]już od długiego czasu zbieram się za blosa... rozumiem, że go odmuliło po wrzuceniu blosa? - czy to znaczy , że po założeniu blosa staje się mniej mułowaty?
Posiadam ABK z instalką II GEN. więc myślę o tym
blos odmuliło go tak jak napisałem nie ma różnicy czy gaz czy benzyna jeździ nie muli i póki co to nawet nie strzela gazem w dolot tylko nie wiem jak jeszcze ze spalaniem ale warto wydać na tego blosa 400 zł, ja kupowałem go używanego ale w dobrym stanie bo sprawdzałem wszystko z poradami
Dobrze wyregulowany blos naprawdę dobrze podaje gaz. Przy okazji strojenia benzyny na DECu w ACE + blos przejechałem na gazie kawałek na gazie i na sondzie szerokopasmowej skład mieszanki był idealny niezależnie od obciążenia silnika.