Teraz musimy się dostać do naszych przełączników a więc zaczynamy.
1.Odkręcamy śrubkę za pomocą śrubokręta krzyżakowego i ściągamy osłonę.
2.Odkręcamy kolejne dwie śruby.
3.Delikatnie od spodu ciągniemy do siebie przełączniki, podważamy górną część i wyciągamy, na końcu rozłączamy kostki.
4.Teraz musimy wyciągnać przełącznik szyb, delikatnie podważając od spodu, a z góry naciskamy przełącznik tak aby wyskoczył z obudowy. (Trzeba uważać żeby palec nie utknął

5. To samo robimy z przełącznikiem lusterek podważamy w miejscu zatrzasków i wyciągamy.
6. Zaczynamy od przełącznika szyb, podważamy śrubokrętem płaskim jego górną część ale od strony dłuższej, potem zajmujemy się dolną częścią i też od strony dłuższej podważamy śrubokretem pomagając sobie przy tym zapałkami, wyciągamy element z diodą. Nastepnie musimy wylutować naszą spaloną diodę, dobrze by było razem z rezystorem, gdyż łatwiej potem będzie ją z powrotem zlutować

Jak ktoś chce sprawdzić czy dioda działa to podłączamy pod kostkę zanim złożymy wszystko razem

jeżeli jest taki przypadek, że dioda świeci ale czasem mryga warto wymienić rezystorek i problem powinien ustąpić.
7.Teraz zajmujemy się przełącznikiem lusterek.
Miejsca zatrzasków delikatnie podważamy śrubokrętem i pomagamy sobie zapałkami, dwa zatrzaski są na sprężynkach i możemy je przesuwać w wyniku czego ułatwia to nam wyciągnięcie obudowy. Potem ściągamy gumową osłonke, i zaczynamy wylutowywać stare żaróweczki, żaróweczki mają żarnik jak w żarówkach tympu W5W, które stosuje się do świateł postojowych więc można sprawdzić czy są przepalone. Jezeli tak jest wymieniamy je na nowe i lutujemy.
Jak chcemy sprawdzić czy jest wszystko giciorek to podłączamy pod kostkę.
8.Na koniec wszystko ładnie składamy, nie zapomnijmy o tych zatrzaskach ze sprężynkami żeby je dobrze wsadzić.
Teraz wszystko składamy i wieczorami możemy się cieszyć naszym podświetleniem <ok>
To jest mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość, jak coś nie tak to piszcie, spróbuje naprawić moje błędy.