Cześć fanatycy audika . Mam audi 80 od 2 miesięcy dużo problemów usunąłem sam bądż z waszą pomocą za co dziękuje. Zostaje problem zasilania paliwem już jakoś kuleje zimny i ciepły odpala pracuje poprawnie na WOLNYCH obrotach jechać na benzynie jest ciężko im cieplejszy tym gorzej po wyżej 1000 do 2700obr/min jak dodaje gazu to szarpie dławi się i przerywa powyżej 2700 momentalnie dostaje mocy aż się rwie do jazdy do póki nie spuszczę go z obrotów to jest dobrze tylko to przejście od wolnych do 2700 jest straszne im cieplejszy tym gorsze dodam że mam LPG 1 gen. która działa poprawnie pali około 10-11l /100km byłem
u jednego niby fachowca który twierdzi że muszę kupić rozdzielacz wtrysku który jest nabudowany na filtrze chciałbym się upewnić czy z własnego doświadczenia uważacie podobnie
bo moim zdaniem poszedł na łatwiznę a MOŻE się mylę jeśli tak ile to może kosztować DZIĘKI
[80 B3 1.8 JN] Dusi się na benzynie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 paź 2007, 20:57
- Lokalizacja: leszno
[80 B3 1.8 JN] Dusi się na benzynie
Ostatnio zmieniony 25 lis 2007, 20:58 przez Rafał orlicki, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem podobnie. Zaczął mi sie dławić na benzynie jakieś poł roku po zagazowaniu. tak sobie wymyśliłem ze to moze przez to ze bardzo rzadko jezdze na benzynie i sie cos zamuliło. Wiec zatankowałem DOBREJ benzyny i go pożądnie przegoniłem kilka razy na benzynie. I od tamtej pory jest ok. Teraz teżco jakiś czas go pogonie na benz. Tak profilaktycznie
Spróbuj tak zrobic. Jak nie pomoże to bedziesz musiał kombinować dalej.
Pozdro
Spróbuj tak zrobic. Jak nie pomoże to bedziesz musiał kombinować dalej.
Pozdro
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Zdejmij gume z wtrysku i zobacz czy przypadkiem tarcza przepływomierza nie blokuje sie o nic (czy swobodnie chodzi) bo akurat na wolnych obrtach mało sie wychyla a na wyższych wiecej i moze przechodzić ta padaczka o której piszesz. Przyczyną może tez byc regulator ciśnienia wtrysku jak i sam rozdielacz tak jak piszesz.