[80 B3 1.6]Gasnie podczas jazdy , czy to czujnik Halla ???
[80 B3 1.6]Gasnie podczas jazdy , czy to czujnik Halla ???
witam!
czy szarapnie podczas jazdy jest przyczyna czujnika halla ??? swiece,przewody, kopulka jest ok.
dodam ze w czasie jazdy silnik gasnie i dopiero po kilku minutach uruchamia sie , moze to cos z modulem ??? czy cewka ma wplyw na to ???
pozdrawiam serdecznie
czy szarapnie podczas jazdy jest przyczyna czujnika halla ??? swiece,przewody, kopulka jest ok.
dodam ze w czasie jazdy silnik gasnie i dopiero po kilku minutach uruchamia sie , moze to cos z modulem ??? czy cewka ma wplyw na to ???
pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony 28 lis 2007, 08:34 przez kuba578, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wiem jakie to szarpanie jest u ciebie lagodne czy ostre, bo u mnie bylo lagodne, silnik sie dlawil krztusil az wkoncu gasl, po zapaleniu znow z minute pochodzil i gasl, nie wiem czy u ciebie jest katalizator, ale u mnie to bylo przyczyna po usunieciu objawy zniknely, smignolem 800km od tego czasu i jak narazie wszystko ok, moj kolega mial taki problem w golfie II okazalo sie ze wlasnie czujnik halla, moze byc jeszcze jak to koledzy na forum mi podpowiadali pochlaniacz oparow paliwa czy jakos tak ... trzeba sprawdzac po kolei te trzy czynniki
witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczów
umnie jest coś takiego jak zimny to pali bez niczego
a jak ciepły musze troche pokręcic niczym zapali, a jak zpali to chwilke smierdzi paliwo
na gazie chodzi ok mam włozoną sekwncje
i jeszcze jedna sprawa jak ruszam daje na ok 1100 obrotów to też go dławi a czasami zgaśnie.
a pozatym jest ok
[ Dodano: 2007-11-28, 10:25 ]
a wiec jaka to przyczyna
umnie jest coś takiego jak zimny to pali bez niczego
a jak ciepły musze troche pokręcic niczym zapali, a jak zpali to chwilke smierdzi paliwo
na gazie chodzi ok mam włozoną sekwncje
i jeszcze jedna sprawa jak ruszam daje na ok 1100 obrotów to też go dławi a czasami zgaśnie.
a pozatym jest ok
[ Dodano: 2007-11-28, 10:25 ]
a wiec jaka to przyczyna
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Otto podjedź na VAG-a i odczytaj błędy z ECU. Podejrzewam albo padnięty czujnik temperatury (niebieski), albo przycinający się wtrysk rozruchowy, albo źle skalibrowana instalacja gazowa i zmodyfikowało mapę benzyny. Jaki masz sterownik LPG, jeśli KME-Diego to jak wyglądała kalibracja, czy podpinali się z MAP-sensorem i robili kalibrację w czasie jazdy czy śmigasz na autokalibracji?
nie wiem sam co sie dzieje , jak odpala to faluja obroty, dodam ze cczesiej to mi sie dzieje na gazie, dziwna sprawa bo czasem potrafie zrobic kikaset km i nic sie nie dzieje, szarpie w czasie jazdy jes to na pewno zanik pradu pytanie tylko gdzie ??? musze sprawdzic to co napisaliscie,
jak macie jeszcze jakies uwagi to piszcie na pewno nam wszystkim sie przyda,
jak usune usterkr to na pewno ja opisze co to bylo ???::))))
pozdrawiam
jak macie jeszcze jakies uwagi to piszcie na pewno nam wszystkim sie przyda,
jak usune usterkr to na pewno ja opisze co to bylo ???::))))
pozdrawiam
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
kuba578, objawy dość wyraźnie wskazują na układ wys. napięcia. Jeśli kopułka i palec nie były zmieniane to wymień je, mimo, że wyglądają na sprawne. Obejrzyj świece, być może też nadszedł ich czas. Cewka i moduł do sprawdzenia (najprościej przez podmianę na sprawne i przejażdżka) no i sprawdź wtyczkę przy czujniku Halla, może coś tam nie kontaktuje.
[80 B3 1.8 RU] Gaśnie podczas jazdy
Dobry wieczór Klubowicze.
Podpinam się pod temat i go odgrzewam, gdyż od pewnego czasu mam problem przypominający ten tu omawiany. W moim przypadku auto gaśnie w czasie jazdy i nie mogę go odpalić aż nie wystygnie (2-5h). Dzieje się tak co ok 200 km i zazwyczaj w nocy (a to utrudnia naprawę, bo rano już mogę się "sprawnym" autkiem dotoczyć do mechanika) Zazwyczaj zdarza się to podczas ruszania lub zakręcania (ale też raz na prostej i raz na autostradzie po 500 km jazdy).
Dziś znowu...
Generalnie:
-Mam nową cewkę
-Stan kabli i kopułki mechanik określa na dobry
-Świece ok 3 tyś km czyli niemal nowe
-Po wystąpieniu problemu podczas próby zapalenia świece nie "dostają iskry"
-Jeżdżę generalnie na LPG z rzadka zapalając na PB
Proszę podpowiedzcie mi czy to rzeczywiście problem czujnika halla i czy po ewentualnym jego ponownym wystąpieniu mogę coś puknąć, stuknąć, ew. rozłączyć, kopnąć czy cokolwiek zrobić, aby o własnych siłach odtoczyć się z ruchliwego skrzyżowania czy drogi.
Ok. Znalazłem częściową odpowiedź: [B3 1.8]Auto Gasnie w trakcie jazdy. ale czy da się coś zrobić jak stanie w niedzielę w drodze??
Podpinam się pod temat i go odgrzewam, gdyż od pewnego czasu mam problem przypominający ten tu omawiany. W moim przypadku auto gaśnie w czasie jazdy i nie mogę go odpalić aż nie wystygnie (2-5h). Dzieje się tak co ok 200 km i zazwyczaj w nocy (a to utrudnia naprawę, bo rano już mogę się "sprawnym" autkiem dotoczyć do mechanika) Zazwyczaj zdarza się to podczas ruszania lub zakręcania (ale też raz na prostej i raz na autostradzie po 500 km jazdy).
Dziś znowu...
Generalnie:
-Mam nową cewkę
-Stan kabli i kopułki mechanik określa na dobry
-Świece ok 3 tyś km czyli niemal nowe
-Po wystąpieniu problemu podczas próby zapalenia świece nie "dostają iskry"
-Jeżdżę generalnie na LPG z rzadka zapalając na PB
Proszę podpowiedzcie mi czy to rzeczywiście problem czujnika halla i czy po ewentualnym jego ponownym wystąpieniu mogę coś puknąć, stuknąć, ew. rozłączyć, kopnąć czy cokolwiek zrobić, aby o własnych siłach odtoczyć się z ruchliwego skrzyżowania czy drogi.
Ok. Znalazłem częściową odpowiedź: [B3 1.8]Auto Gasnie w trakcie jazdy. ale czy da się coś zrobić jak stanie w niedzielę w drodze??
ja mialem taki przypadek z czujnikiem halla , nie raz w czasie jazdy potrafilo mi zgasnac auto i za kazdym razem jak mi zgaslo wypinalem i wpinalem po jednej kostce az doszlem do tego ze za kazdym razem jak wypinalem i spowrotem wpinalem kostke od czujnika halla auto za kazdym razem odpalalo bez problemu ,sprawdz moze masz to samo. Jezeli to bedzie to to nie czekaj wymieniaj caly aparat zaplonowy (groszowe sprawy)