Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Słabnie powyżej 3k obrotów.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Pawelkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2016, 15:46

[B4 2.0 ABT] Słabnie powyżej 3k obrotów.

Post autor: Pawelkk » 09 paź 2016, 00:55

Witam, ostatnio w moim audi 80 b4 2.0 abt 90km, pojawił się następujacy problem, mianowicie pekł przewód chyba od odmy? zaznaczony na zdjęciu zółtym kolorem oraz czerwonym w miejscu pęknięcia.

http://www112.zippyshare.com/v/kbxfLP0y/file.html


Po wyjęciu przewodu zobaczyłem w środku oto taką splotkę drucianą:

http://www1.zippyshare.com/v/ebUqYWjF/file.html

Co to jest? Po cholorę to tam?

Dobra, jak było, wsadziłem to jak siedziało a przewód załatałem prowizorycznie 2 opaskami zaciskowymi i gumowym przewodem.


Teraz nie wiem czy problem wiąże się z tym co wyżej napisałem, ale może być to dla was jakaś sugestia.

Mianowicie problem mam taki(tylko na benzynie)(na gazie jest spoko) że gdy się rozpędzam autko fajnie idzie do 3 tysięcy obrotów, póżniej jest jakaś istna masakra,
raz przyśpiesza szybciej, raz powolutku, raz w ogóle pedał w podlodze i dalej nic i tak w tym zakresie obrotów powyżej 3 tyśięcy tak warjuje.
Dodatkowo przy tym wszystkim z silnika wydobywa się dziwne buczenie, coś jak w stylu włączonego nawiewu na maxa :D


Co to może być? czy ma to wiązek z tym przewodem, lub z tym co w środku niego siedziało?


Dawno nie jeździłem na benzynie i nie wiem czy jedno i drugie stało się naraz.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2016, 08:47 przez Pawelkk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 paź 2016, 08:53

Pawelkk, po 1 poprawiłem temat bo napisałeś że ABK a tobie chodzi o ABT - przynajmniej tak piszesz w poście.
po 2 nie wiem po kiego ten drut tam wsadzony i ja bym to wywalił, nie zmienia to faktu że to raczej nie powinno mieć znaczenia jeśli chodzi o twoje problemy.
po 2 reset ecu robiłeś? jeśli nie to zrób bo abt często rozjeżdżają się mapy od jazdy na lpg. Chodź nie do końca jestem przekonany czy to tego wina.
po 3 tego nie rozumiem
Pawelkk pisze:Dodatkowo przy tym wszystkim z silnika wydobywa się dziwne buczenie, coś jak w stylu włączonego nawiewu na maxa :D
opisz jakoś to dokładniej?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 09 paź 2016, 09:09

Ten drut to wygaszacz płomieni.Poczytaj sobie były tematy o tym.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 paź 2016, 09:13

Piotrekdriver1, o i takie coś było fabrycznie w abt? bo u kolegi rozbieraliśmy to i nie było tam niczego, chyba że ktoś to wcześniej wywalił.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 paź 2016, 09:44

Ja słyszałem teorię, że ten drut to jest separator oleju. Zresztą w niektórych pokrywach zaworów ze zintegrowanym odprowadzeniem odmy też jest drut.
Zresztą w słynnych dieslach SW400 też jest druciany filtr wolnej odmy.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 09 paź 2016, 10:06

Różne krążą teorie na ten temat.

popkuszdw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 17 cze 2014, 15:26
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: popkuszdw » 09 paź 2016, 12:00

Filtr powietrza sprawdzałeś?? Może jest uwalony np olejem z odmy i dostaje za mało powietrza przy wyższych obrotach??

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 10 paź 2016, 10:50

PieterB tak to było fabryczne rozwiązanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl