Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] pęknięte jedno mocowanie wałka rozrzą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kacper80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:53
Lokalizacja: Polska

[B4 2.0 ABK] pęknięte jedno mocowanie wałka rozrzą

Post autor: kacper80 » 12 gru 2016, 19:02

Witam. Znowu mam problem Panowie... uszczelniacze zmieniłem, juz miałem montować głowice pod maską gdy nagle zobaczyłem to :( pęknięcie.. Mysle ze na zdjeciu zobaczycie o co chodzi. Dodam tylko, że przy odkręcaniu wałka własnie przy tej szpilce lekko się odkręciła śruba.
Obrazek

Obrazek

Idzie temu jakoś zaradzić ? zespawać, skleić ? szpilka w tym jest trochę luźna wykręciłem ją palcami.
Tato mówi, że mozna by to skleić klejem o nazwie "DISTAL" wpuścic tam klej i zakręcic szpilke..

Głowic na olxie za duzo to nie ma żeby coś wyhaczyc
Czekam na wasze sugestie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 gru 2016, 19:42

Wymiana głowicy lub do regeneracji, a kleje to tylko na samopoczucie materiał się przemieścił może dojść do zatarcia wałka a w nagoszyjnym przypadku do jego połamania.

Ale jak już tak bardzo chcesz kleić to klej do gwintów najmocniejszy.

kacper80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: kacper80 » 12 gru 2016, 19:49

przypuszczam, że to u poprzedniego właściciela już strzelilo bo mi na pewno przy odkręcaniu nie chrupło...

[ Dodano: 2016-12-12, 19:49 ]
jaki klej polecacie ?

Deohace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2015, 21:07
Lokalizacja: TSA / RT

Post autor: Deohace » 12 gru 2016, 19:54

Klej do gwintów nie naprawi tego. Distal jest super, ale... Gdy na trasie np masz dziurkę w misce to załata do czasu przyjazdu na warsztat. Dać do podspawania i szlifowania aby się pęknięcie nie powiększało i tyle.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 gru 2016, 20:09

Zespawanie i oszlifowanie tylko nie załatwi problemu.

kacper80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: kacper80 » 12 gru 2016, 20:45

No nic.. jutro jade do mechanika mam nadzieje, że da się to zespawać, dodatkowo chyba nagwintujemy troszkę głębiej otwór na szpilke zeby jeszcze głebiej weszła i mocniej trzymała :D

ehhhh z samochodami :P

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 gru 2016, 20:47

W B3 nie robili jednej podpory wałka i jakoś chodziło.


Obrazek

kacper80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: kacper80 » 12 gru 2016, 22:16

ooo tego to nie wiedziałem, no ale jak są wszystkie to niech bedzie umocowane na wszystkich, najważniejsze żeby się nie powiększyło i przypadkiem gdzieś nie wyleciało :)

Deohace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2015, 21:07
Lokalizacja: TSA / RT

Post autor: Deohace » 13 gru 2016, 21:40

Jarewa pisze:Zespawanie i oszlifowanie tylko nie załatwi problemu.
Dlaczego nie? Chodzi o to aby nie pękało dalej.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 gru 2016, 21:51

Skoro pękło to się rozszerzyło a jak się rozszerzyło to w którąś stronę, nie bez powodu pękło i to nie stare pęknięcie.

kacper80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: kacper80 » 14 gru 2016, 21:34

Zalałem to wczoraj klejem, dzisiaj dokręciłem wałek rozrządu i trzyma jak talala, zespawanie średnio by się opłacało bo gościu mówił, że jak to pospawa to tam gdzie idzie walek rozrządu to może się odkształcic i może po prostu ocierac, a mówił o kompleksowym remoncie to wychodzi to w granicach $$$ nowego silnika

temat można zamknąć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl