Witam,
w skrócie : Czy pompa paliwa z ABK będzie chodzić a ABT ?
Problem tego typu, auto ładnie chodzi i odpala na gazie. Pompa paliwowa stoi. I teraz tak
byłem się pytać w motoryzacyjnych i szukałem na sklepach z cześciami w necie. Okazuje się że w katalogach jest opisane jako że ta sama pompka jest w 2.0 2.0E 2.6 2.8. Autentycznie byłem z pompką od ABK w sklepie i w.d numeru z pompki są one te same.
Jedni mówią tak a jedni mówią tak. Co Wy na to ? Pompkę od ABK mam bo została mi z dawcy silnika a nie bardzo uśmiecha się mi kupować kolejne pompki
Co ciekawe, dodam, że nawet na stronie której link podam, zwrócie uwagę, że jest to model pompki do 2.0 ABT a pod spodem w "UWAGI" jest napisane 4 bar
http://www.alejasamochodowa.pl/p,pl,413 ... aliwa.html
[Audi 80 B4 2.0 ABT] Pompa paliwowa z ABK do ABT. Problem
[Audi 80 B4 2.0 ABT] Pompa paliwowa z ABK do ABT. Problem
Ostatnio zmieniony 29 sty 2018, 20:09 przez Woonski^, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
hehe, no co, jak katalogi nie znają podstawowych spraw to szlag mnie trafia.
ABT to monowtrysk, KAŻDY monowtrysk bosha i podejrzewam, że inne, chodzi na 1.2 bar ciśnienia . Wielowtrysk - chodzi na 4 bar (elektroniczny) a mechaniczny chodzi na 6 bar.
Pompa z ABK będzie za dużo dawać ciśnienia dla ABT, aczkolwiek, regulator w monowtrysku sobie poradzi.
Możesz zapodać.
ABT to monowtrysk, KAŻDY monowtrysk bosha i podejrzewam, że inne, chodzi na 1.2 bar ciśnienia . Wielowtrysk - chodzi na 4 bar (elektroniczny) a mechaniczny chodzi na 6 bar.
Pompa z ABK będzie za dużo dawać ciśnienia dla ABT, aczkolwiek, regulator w monowtrysku sobie poradzi.
Możesz zapodać.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko