[B4 2.0 ABK] Problem z układem chłodzenia i nie tylko
[B4 2.0 ABK] Problem z układem chłodzenia i nie tylko
Witam wszystkich. Mam bardzo nietypowy problem. Jadąc w trasie moją Audi zginął mi płyn chłodniczy i co ciekawe cały uciekł przez korek zbiorniczka. Musiałem dojechać do celu więc resztki płynu plus później dolewana woda czerpana ze stacji i się udało. Na drugi dzień wracając wszystko było wporzadku ale podejrzenie padło na termostat. Wymienilismy go i problem pojawił się znowu. Temperatura na wskaźniku 90 i rośnie, wentylatory się nie włączają mimo że chłodnica gorąca a zimny płyn robi ogromne ciśnienie i ucieka przez korek. Termostat był sprawdzony w garnku z gorącą wodą, otwiera się prawidłowo. Nie mam co mogło się stać, teraz jeżdżąc do pracy 10 km nic się nie dzieje chyba że silnik pochodzi dłużej, wtedy dzieje się to samo, kałuża pod spodem, płyn uciekł korkiem. Dziwne też bo od tej pory od prędkości powyżej 70 świeci się kontrolka smarowania czego wcześniej nie było. Ktoś ma jakiś pomysł?
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
moim zdanie problem dość typowy dobrze by było dla pewności wykonać test na zawartość spalin.
a to od kiedy tak jest?, pomijam już fakt że to raczej od obrotów będzie zależało a nie od prędkości.markom pisze:Dziwne też bo od tej pory od prędkości powyżej 70 świeci się kontrolka smarowania czego wcześniej nie było. Ktoś ma jakiś pomysł?
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Na pewno świeci się alladyn a nie poziom płynu. Świeci pełnym blaskiem. Licznik nie był dłubany ani żadna elektryka. Zauważyłem to przy prędkości fakt ale bardziej tak jak koledzy mówią będzie to od obrotów silnika. No i nigdy wcześniej czegoś takiego nie było aż do owej pierwszej ucieczki płynu, od tej pory zapala się w trakcie jazdy no a na wolnych gaśnie. A temperatura na wskaźniku powyżej 90 stopni.
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag