[B4 2.0 ABK] Problem z odpalaniem
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
[B4 2.0 ABK] Problem z odpalaniem
Ma ktoś jakiś pomysł? męczę się już z tym ponad rok, teraz już nawet na plusowych temperaturach po postoju tak odpala.
Na filmiku nagrałem odpalanie po nocnym odłączeniu klem od akumulatora.
Aby jak najmniej kręcić muszę pierwszy raz zakręcić dosłownie na chwileczke na 2 "obroty" później poczekać aż pyknie pompka po wyłączeniu zapłonu i za drugim razem odpala od strzała.
Gdy zostawię auto na ponad 30 minut muszę zabieg powtarzać, jeśli już odpalę i sam zgaszę i zechce od razu zapalić to zapali na "dyk".
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
Jesteś pewien, że popsuta pompka paliwa będzie się tak zachowywała tylko przy rozruchu? Dodam, że podczas jazdy na benzynie auto nie szarpie i jest zawsze moc, oraz na jałowym nigdy nie gaśnie już po takim odpaleniu.Jarewa pisze:Pompka paliwa złom......
Pewnie tak, dawno już tego nie robiłem ale zawsze to inaczej się czuje "psychicznie" jak się te klamy odepniePieterB pisze:to bezcelowa zabawa znaczy to odłączanie klem
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie pewnie, a na pewno. Ale Ty lubisz się tak bawić więc skoro od roku Ci to nie przeszkadza to dalej możesz się tak bawić - skoro czujesz się z tym lepiejmateo1992 pisze:PieterB napisał/a:
to bezcelowa zabawa znaczy to odłączanie klem
Pewnie tak, dawno już tego nie robiłem ale zawsze to inaczej się czuje "psychicznie" jak się te klamy odepnie
Oczywiście pewnie zdajesz sobie sprawę z tego że jest duża szansa że padanie zaraz rozrusznik tak samo aku wytrzyma dużo krócej, kostka stacyjki, sama stacyjka i takie tam.
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
Nie, nie lubie się bawić chyba z rok temu ostatni raz tą klemę odpinałem.PieterB pisze:Ale Ty lubisz się tak bawić więc skoro od roku Ci to nie przeszkadza to dalej możesz się tak bawić - skoro czujesz się z tym lepiej
Wolałbym sobie tym autem pojeździć, niż w nim cały czas przy czymś dłubać
Znalazłem bardzo podobny temat, ale tutaj gościowi w rezultacie też nie odpowiedzieli, czy jest jakiś zawór zwrotny którym cofie paliwo do zbiornika.
b4-abk-20-lpgproblemy-z-odpaleniem-t59017.html
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ja piszę o męczeniu co każde odpalanie, a samo odpinanie też nie załatwia sprawy gdyż jak pisałem nic to nie dajemateo1992 pisze:chyba z rok temu ostatni raz tą klemę odpinałem.
ja rozumiem ale udawanie że nie ma problemu to też nie rozwiązanie - nie uważasz?mateo1992 pisze:Wolałbym sobie tym autem pojeździć, niż w nim cały czas przy czymś dłubać
jestmateo1992 pisze:Znalazłem bardzo podobny temat, ale tutaj gościowi w rezultacie też nie odpowiedzieli, czy jest jakiś zawór zwrotny którym cofie paliwo do zbiornika.
b4-...iem-t59017.html
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
Bardzo Ci dziękuję za wyjaśnienie mi tego tematu, czyli nie ma co gdybać tylko zamawiać pompe paliwa.Jarewa pisze:Jasne że jest "W POMPIE PALIWA" ale niestety rzecz nie wymienna tylko w całości...
Zgadza się, nie tędy droga żeby inne podzespoły skończyć w aucie, swoją drogą to taki rozrusznik też fajnie sobie kosztuje, nawet więcej niż pompa paliwa.PieterB pisze:ja piszę o męczeniu co każde odpalanie, a samo odpinanie też nie załatwia sprawy gdyż jak pisałem nic to nie daje
Ogólnie to tylko na filmiku tak go potrzymałem, na co dzień tylko 2 obroty wystarczyły i za drugim już bez kręcenia gadał.
Temat do zamknięcia, bardzo Wam Dziękuję za pomoc
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
Więc tak, dzisiaj zdemontowałem pompę, zrobiłem test z włączeniem jej pompując wode z wiaderka ciśnienie naprawdę dawało konkretne, patrzyłem i stwierdziłem że jednak będzie ok.Kogutiru pisze:Objaw pompy paliwa bądz regulatora paliwa
Wziąłem się za przemycie ropą tej pompy, patrze a po lekkim wynurzeniu jej tym sitkiem od spodu kapie.
Więc faktycznie wygląda na jeszcze bardziej wiarygodniejsze to, że zawór zwrotny w pompie jest zepsuty i paliwo z niej skapuje spowrotem do baku, zamiast być w układzie.
Pompa zamówiona z samego rana, więc czekam aż przyjdzie i biorę się za montaż.
Druga sprawa, jesteś mi Kogutiru w stanie pokazać na zdjęciu gdzie znajduje się pod maską czujnik ciśnienia paliwa tzw. regulator? bo oprócz pompy, coś mi się wydaje że przez niego mogę mieć coś z tymi dużymi obrotami na jałowym. Z góry Bardzo Dziękuję za wskazówke.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re:
I co pomogła ta wymiana tej pompy?mateo1992 pisze: ↑31 mar 2020, 17:04Więc tak, dzisiaj zdemontowałem pompę, zrobiłem test z włączeniem jej pompując wode z wiaderka ciśnienie naprawdę dawało konkretne, patrzyłem i stwierdziłem że jednak będzie ok.Kogutiru pisze:Objaw pompy paliwa bądz regulatora paliwa
Wziąłem się za przemycie ropą tej pompy, patrze a po lekkim wynurzeniu jej tym sitkiem od spodu kapie.
Więc faktycznie wygląda na jeszcze bardziej wiarygodniejsze to, że zawór zwrotny w pompie jest zepsuty i paliwo z niej skapuje spowrotem do baku, zamiast być w układzie.
Pompa zamówiona z samego rana, więc czekam aż przyjdzie i biorę się za montaż.
Druga sprawa, jesteś mi Kogutiru w stanie pokazać na zdjęciu gdzie znajduje się pod maską czujnik ciśnienia paliwa tzw. regulator? bo oprócz pompy, coś mi się wydaje że przez niego mogę mieć coś z tymi dużymi obrotami na jałowym. Z góry Bardzo Dziękuję za wskazówke.