Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 16vAce] Wystrzały przy raptownym wciśnięciu gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Pablo@
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2007, 13:31
Lokalizacja: Lublin

[2.0 16vAce] Wystrzały przy raptownym wciśnięciu gazu

Post autor: Pablo@ » 20 gru 2007, 11:50

Witam wszystkich! .Mam problem! Przy raptownym wciśnięciu pedału gazu dochodzi do wystrzału wymieniłem przewody,świece ngk,filtr gazu,filtr powietrza.Proszę o poradę!
Pozdrawiam Pablo@
Ostatnio zmieniony 20 gru 2007, 11:56 przez Pablo@, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 20 gru 2007, 11:57

Musisz jeszcze prawidłowo wyregulowac instalacje LPG, widocznie masz zbyt uboga mieszanke i dlatego przy depnieciu zubaza sie i dochodzi do strzału. Zależnie jaki masz typ LPG to jest mozliwośc regulacji czułości reduktora na zmiane zapotrzebowania na paliwo.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 gru 2007, 11:58

Po pierwsze pamiętaj o nawiasach w TAG-u.
Po drugie napisz co to za instalka LPG (dokładnie).
Po trzecie objaw wyraźnie wskazuje na zubożenie mieszanki w czasie gwałtownego przyspieszania, jak z tym walczyć to zależy od tego jaką masz instalację.

Pablo@
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2007, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pablo@ » 20 gru 2007, 12:23

Parownik BRC,zawór Lovato .Nie mam bardzo jeszcze wprawy w pisaniu postów. Dziękuję za poradę. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 gru 2007, 12:51

A sterownik, jeśli występuje? Jeśli ktoś tam zapakował I generację to nic dziwnego, że strzela. Prosiłem o dokładny opis instalacji, chcesz porady to zrób ten mały wysiłek i zajrzyj pod maskę, obejrzyj dokładnie co tam jest. Czy na wężu między reduktorem a mikserem jest tylko śruba czy może silniczek krokowy, czy może reduktor ma zintegrowany silnik krokowy (BRC robiło takie reduktory), jakiego producenta jest komputerek sterujący dawką gazu (jeśli jest) itp, itd. Napisz też ile instalacja ma przejechane i czy coś przy niej robiłeś. Jak nie masz zielonego pojęcia o co chodzi to jakiś aparat w łapki i porób fotki instalacji i jej urządzeń, zapodaj na forum i będziemy radzić, a tak to tylko z fusów można powróżyć :-( .
W każdym razie tak czy siak obawiam się, że bez regulacji pewnie się nie obejdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl