Witam
Mam B4 2.0 ABT z LPG i pewien problem
Przy mex skrecie kolami maleja obroty az w koncu silnik gasnie
Dzieje sie tak przy postoju jak i podczas jazdy obojetne w ktora strone skrece kolami
Nie mam pomyslu co to moze byc. Czy ma ktos podobne objawy albo pomysl co to bedzie?
Jak temu zaradzic?
Pozdrawiam
[ 80 B4 2.0 ABT LPG] Gasnie przy max skrecie
[ 80 B4 2.0 ABT LPG] Gasnie przy max skrecie
Ostatnio zmieniony 24 gru 2007, 21:22 przez Bola, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=10411
-poczytaj ten temat-objawy w czasie jazdy
-zmień nazwę tematu [stosuj TAGi]-administratorzy bacznie obserwują i się przyczepią
-a co do gaśniecia w czasie postoju to czy przypadkiem nie masz zatartej pompy wspomogania która poprzez pasek klinowy nie zatrzymuje wału?
-poczytaj ten temat-objawy w czasie jazdy
-zmień nazwę tematu [stosuj TAGi]-administratorzy bacznie obserwują i się przyczepią
-a co do gaśniecia w czasie postoju to czy przypadkiem nie masz zatartej pompy wspomogania która poprzez pasek klinowy nie zatrzymuje wału?
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zgadza się.audicom1 pisze:viewtopic.php?t=10411
-poczytaj ten temat-objawy w czasie jazdy
-zmień nazwę tematu [stosuj TAGi]-administratorzy bacznie obserwują i się przyczepią
-a co do gaśniecia w czasie postoju to czy przypadkiem nie masz zatartej pompy wspomogania która poprzez pasek klinowy nie zatrzymuje wału?
A czy to się dzieje na gazie czy paliwie czy natym i na tym?
Bo jak tylko na gazie to wina gdzieś w parowniku.
Pompa wspomagania tłoczy jak najbardziej prawidłowo.
Nie mniej jednak trzeba ją rozebrać, gdyż zaciął się zaworek nadmiarowy ciśnienia oleju i pompa tłoczy ponad ustaloną górną granicę.
Nie skręcaj kołami na maks. dopóki nie naprawisz pompy, gdyż może pęknąć wysokocisnieniowy przewód gumowy, który tani nie jest.
Nie mniej jednak trzeba ją rozebrać, gdyż zaciął się zaworek nadmiarowy ciśnienia oleju i pompa tłoczy ponad ustaloną górną granicę.
Nie skręcaj kołami na maks. dopóki nie naprawisz pompy, gdyż może pęknąć wysokocisnieniowy przewód gumowy, który tani nie jest.