Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s SF +lpg] PROBLEM Z OGRZEWANIEM

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
lysy_pelplin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36

[B3 1.8s SF +lpg] PROBLEM Z OGRZEWANIEM

Post autor: lysy_pelplin » 05 sty 2008, 11:47

witam. mam problem. nie działało mi ogrzewanie więc oddałem auto do mechanika bo nie miałem w tym czasie głowy do tego. padła uszczelka pod głowicą. wymienił ją, autko chodzi lepiej ale ogrzewanie wciąż nie działa i do tego przed naprawą temperatura wachała się ok 90 st. a teraz dojdzie do 70 i nagle spada poniżej 50st. co może być przyczyną??
Ostatnio zmieniony 05 sty 2008, 18:13 przez lysy_pelplin, łącznie zmieniany 1 raz.

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 05 sty 2008, 13:09

sprawdz termostat i czujnik od temperatury płynu chłodniczego

lysy_pelplin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36

Post autor: lysy_pelplin » 05 sty 2008, 13:42

termostat jest nowy. a jak sprawdzić ten czujnik??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 05 sty 2008, 14:18

Kolego przedewszystkim to dlaczego tak krzyczysz nikt tu głuchy nie jest zaraz zapewne wejdzie do akcji Siostra Weroniak albo Danek. Zmień te litery na małe.
A co do Twojego problemu to najpierw sprawdziłbym czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony i oczywiście termostat.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 05 sty 2008, 14:22

lysy_pelplin, przeczytaj proszę uważnie regulamin: viewtopic.php?t=6284 Jeśli przy kolejnej wizycie na forum nie poprawisz postu to wątek wyekspediuję w kosmos.

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 05 sty 2008, 16:35

zeby sprawdzic czujnik robiło sie zwarcie na pinach ale pewien nie jestem niech wypowiedza sie koledzy ktorzy bardziej sie znaja
zreszta przejrzyj forum bo temat był juz kilka razy poruszany

lysy_pelplin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36

Post autor: lysy_pelplin » 05 sty 2008, 18:26

oki sprawdzę ten czujnik. mam jeszcze jedną sprawę co to za miedziana śrubka na parowniku i do czego służy bo jest całkiem wkręcona. mój parownik to tartarini g97. zdjęcie poniżej:
Obrazek

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 05 sty 2008, 18:37

lysy_pelplin pisze:co to za miedziana śrubka na parowniku
to jest tzw. bypas, czyli kanał obejściowy pozwalający na doprowadzenie i odparowanie w komorze reduktora gazu bez udziału podciśnienia z kolektora ssącego. Polecam lekturę artykułu w dziale download/lpg na temat LPG. To dowiesz się więcej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl