[80 B4 2.0 ABK] co to za (Czujnik) koło wtrysku ?!
[80 B4 2.0 ABK] co to za (Czujnik) koło wtrysku ?!
Witam mam problem poniewaz odlączylem kable od tego czegos niewiem czy to czujnik czy elektro zawor czy cos innego :oops:
prosze mi powiedziec co to jest i jesli ktos wie to jak maja byc podlaczone kable poniewaz wczesniejszy własciciel ułamał fabryczna kostke i teraz mam dylemat jak spowrotem podłaczyc kable ....
Dodam tylko ze silnik pali normalnie na wylaczonych kablach i na zalaczony i na odwróconych Zółto-brązowy Niebiesko-czarny
prosze mi powiedziec co to jest i jesli ktos wie to jak maja byc podlaczone kable poniewaz wczesniejszy własciciel ułamał fabryczna kostke i teraz mam dylemat jak spowrotem podłaczyc kable ....
Dodam tylko ze silnik pali normalnie na wylaczonych kablach i na zalaczony i na odwróconych Zółto-brązowy Niebiesko-czarny
Jest to wtryskiwacz rozruchowy.Jest on odpowiedzialny za podanie dodatkowej dawki paliwa jak jest chłodno i silnik jest zimny.Do jednego pina dochodzi stałe napięcie 12V,a drugi to masa,którą załącza komputer jak jest niska temp. na dworze i wtedy dochodzi dodatkowa dawka paliwa.A jak ci odpala rano jak jest zimno,za pierwszym razem czy musisz heblować?Pozatym użyj szukajki dużo o tym było.
Sorki za nowy temat ale sam nie wiedzialem jak sie to cos nazywało mam jeszcze jedno pytanie jak za pomoca miernika elektrycznego sprawdzic który kabel jest który lub bez mirnika ewentualnie moze ktos wie który kabel na góre który na dół podpiąć sa 2 tak jak pisałem zółto-brazowy i niebiesko-czarny :oops:
jak bym to wiedział obyło by sie bez wizyty u elektryka :-| i wydawanie kasy która przeznaczam na paliwo
Odpala normalnie sprawdzone dzis o 5 rano w drodze do pracy
jak bym to wiedział obyło by sie bez wizyty u elektryka :-| i wydawanie kasy która przeznaczam na paliwo
Odpala normalnie sprawdzone dzis o 5 rano w drodze do pracy
Mam wielka prosbe by ktos kto chciałby mi pomóc srawdził miernikiem na kostce u siebie kóry kabel jest na górze a który na dole "wtryskiwacza rozruchowego"
Niebiesko-czarny 12V brązowo-żółty masa
normalnie tych kabli nie widac umnie koszulka jest odsłonieta i widze kolory tych kabli natomiast jakby ktos odpioł wtyczke i ustawił ja w ten sposb jak jest podpieta i powiedział mi w którym ma plus czy w górnym czy dolnym byłbym bardzo wdzieczny <ok>
Niebiesko-czarny 12V brązowo-żółty masa
normalnie tych kabli nie widac umnie koszulka jest odsłonieta i widze kolory tych kabli natomiast jakby ktos odpioł wtyczke i ustawił ja w ten sposb jak jest podpieta i powiedział mi w którym ma plus czy w górnym czy dolnym byłbym bardzo wdzieczny <ok>
- mariuszekk
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
- Lokalizacja: Wrocław
i ja się podepnę pod temat, czy uszkodzony wtrysk rozruchowy może być przyczyną chwilowego dławienia się silnika po rozruchu? dodam ze taka sytuacja ma miejsce tylko i wyłącznie po odpaleniu ciepłego silnika nigdy zimnego, wystarczy go chwilke przegazowac, zlapie muła, obroty spadną do 850 i jest cacy i do momentu zgaszenia silnika nic się nie powtórzy
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk