Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] problem z katalizatorem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

[B4 2.0 ABK] problem z katalizatorem.

Post autor: mariuszekk » 12 kwie 2008, 21:04

Witam! jakis czas temu oberwalem tlumik,i przy okazjii naprawy ,wywalilem wklad z kataliztora i zostala sama puszka! I teraz bardzo brzydko dzwoni ! pytanie jest czy;mozna wstawic w to miejsce rure przelotowa? tylko co zrobic z sonda!? :roll:

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 12 kwie 2008, 21:47

niewiem jak u ciebie jest sonda wkrecana w katalizator?? jak tak to mozesz kupic na allegro strumiennice z miejscemna sonde bo sa takie a jak nie to poprostu w tej rurce ktora chcesz wspawac wywiercotwor i wspawaj nakretke taka zeby sie sonda w nia wkrecila i po sprawie ale zalecam wstawienie strumiennicy bo w tym miejscu jest ruchome polaczenie tlumika , przy najmniej u mnie tak jest pierscien na 3 sruby ze sprezynkami amortyzujacymi od strony kolektora wydechowego i w tym miejscu musi miec jako taki ruch bo silnik pracuje a jak zaspawasz na stale to ci z czaem to peknie albo sruby w kolektorze wyrwie :-/

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 12 kwie 2008, 22:24

Apropos tłumika i łączenia katalizatora z portkami; czy w ABT katalizator powinien być skręcony na sztywno z 'portkami' czy za pomocą sprężynek. Ja mam bez tych sprężynek i wydaje mi się że jest żle, bo czasami tłumik stuka o tunel przy gwałtownych manewrach.

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 12 kwie 2008, 23:01

ja u siebie wyrzucałem kata i wspawałem rurke i wywierciłem dziure w tej rurce i przyspawałem nakretke na sonde i wkręciłem sonda i wszytsko gra tylko musisz wszystko dobrze pomierzyć

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 13 kwie 2008, 09:13

przerabiałem temat w różnych kierunkach ( rurki, strumienice, kombinacje alpejskie ) i wiecie co >>>najlepiej po prostu mieć kata. Jeszcze jedno jeśli z ABK wywali się kata i wstawi rurkę a do niej wkręci się sonde lambda to na gazie można zapomnieć o małym spalaniu, ale jak ktos lubi jak mu auto pali 18-20 to prosze bardzo, powodzenia...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 13 kwie 2008, 12:27

dajcie spokój z tymi strumienicami...

sonde wkręć do rurki od tłumika i gites... zabieg taki możesz zrobić u gazowników ;-)
temat wałkowany na forum.

Awatar użytkownika
mariuszekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mariuszekk » 13 kwie 2008, 19:46

wstawie przelot i wspawam nakretke na sonde i zobaczymy! o efektach poimformuje. dzieki za podpowiedzi. <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 kwie 2008, 23:39

A może coś takiego http://moto.allegro.pl/item338634548_no ... agwar.html pisze że można wspawać nakrętke na sondę... I nie powinno dzwonić.

arche

Post autor: arche » 14 kwie 2008, 14:55

Jest jeszcze jedna opcja, wywalić ceramikę z kata i wspawać rurkę do jego wnętrza tak że obudowa pozostaje i nie bedzie zawirowań salin w pustej puszce...

jacu78

Post autor: jacu78 » 14 kwie 2008, 15:17

Mam u siebie wycięty katalizator, zamiast niego mam rurkę i wspawaną nakrętkę na sondę. Nic nie dzwoni. Jak koledzy powyżej, proponuję wspawać do środka rurkę i będzie dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl