Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] stukanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

[80 B4 2.0 ABK] stukanie

Post autor: tomek1982 » 13 cze 2008, 18:53

Witam 2 miesiące temu zakupiłem swoje wymazone audi 80 b4 abk 95 rok mam problem.Rano po uruchomieniu auta mam stukanie mechanik znajomi mowia ze to szklanka ja tak naprawde nie wiem poniewaz nie znam sie na silnikach.te cykanie ustepuje po przejechaniu kilku dziesieciu metrow Dla ciekawostki chce napisac ze jak rusze i dodam gazu tak ponad 2000 obr.to jest taki odglos jak z kosiarki po chwili ustepuje i jest spokoj nie ma znaczenia czy jade 40 , 150 180km/h .Po zgaszeniu i po paru minutach jak olej splynie to cyka na chwile ale duzo ciszej jak przy porannym uruchomieniu prosze o pomoc tak naprawde nie mam mechanika ktoremu mogl bym powiezyc sprawdzenie mieszkam k/wawy w markach
POMOCY
Ostatnio zmieniony 13 cze 2008, 20:01 przez tomek1982, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 13 cze 2008, 19:06

Faktycznie wskazuje to na popychacze (szklanki). O ile się nie mylę to był już taki temat użyj szukajki a jakbyś nie znalazł to sprawdź jaki masz filtr oleju powinien być założony z zaworkiem zwrotnym, zmierz ciśnienie oleju i sprawdź jego poziom. Jeśli jest ok to szklanki do wymiany. Instrukcja podaje że ppierwszym rozruchu silnika może występować stukanie popychaczu do kilkunastu sekund.
P.S. Popraw temat bo poleci do kosza.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 13 cze 2008, 20:21

A i jeszcze jedna sprawa sprzedawca poinformowal przy sprzedazy ze jeszcze 1000km bedzie treba wymienic olej.Tak wiec zaraz po zakupie wymienilem olej i filtr oleju tylko zrobilem lipe poniewaz mialem zalac 10w40 a zalalem 5w50 ale zalalem pojezdzilem ok 3000 km i zmienilem ponownie na olej juz na taki jaki mial byc pol syntetyk 10w40 oczywiscie mobil 1
po zmianie na pol syntetyk bierze mniej oleju dokladnie nie wiem ile ale malutko

Filtr oleju jest meyle

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl