Witam
Zajrzałem dzisiaj do filtru powietrza (górna osłona jest wyłamana na jednej śrubce) i zauważyłem, że od wewnątrz filtr jest obłożony starą dętką (rowerową ?).
Co to za patent ? O co tu chodzi ?
Dodatkowo, od wewnątrz nie był przykręcony na trzy śruby z metalową dużą podkładką... ale to oczywiście mogę przykręcić we własnym zakresie .
[B3 1.8 NE LPG] Filtr powietrza
Górna osłona pewnie ma być na dwóch śrubach i chyba trzaskami po bokach jak sie nie mylę, tą śruba to nie ma się co tak przejmować, grunt żeby była pokrywa dobrze dociśnięta, ten filtr to jakiś chyba pacan obłożył dętką! przecież nie przechodziło przez niego powietrze, załóż tą podkładkę przykręć śrubkami załóż filtr i powinno być.
po wnikliwym dochodzeniu się okazało, że filtr był "prawie" oryginalny, a ta guma miała wypełnić nieszczelności.audiktom pisze:ten filtr to jakiś chyba pacan obłożył dętką!
Zgodnie z sugestią , guma poszła na śmietnik, zakupiony i założony został wymiarowy filtr.
Myślałem że to jakiś "patent" do LPG..
Dzięki
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Bo rzeczywiście mógł to być patent do LPG. Miał za zadanie ograniczyć dolot bo pan gazownik nasłuchał się durnych opowieści o potrzebie ograniczania dolotu kiedy są problemy z regulacją instalacji zamiast dobrać odpowiedni mikser i/lub reduktor.piotr007 pisze:Myślałem że to jakiś "patent" do LPG.
Natomiast jeśli to rzeczywiście jakieś uszczelnienie było to pozostawię to bez komentarza :mrgreen:
Nie ma się co bulwersować -w moim filtr powietrza pokryty był gazetą wyborczą..a samochód zamulony jak bum cyk cyk.oczywiście zdjąwszy patent troche odmuliło ale nie trzymał obrotów na gazie i gasł-rzeczywiście gazeta spełniała swoją ''rolę''.dla pana gazownika oczywiście gratulacje-nie ma to jak polska myśl techniczna..