Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 2.0 ABT]Głowica zdejmę sam i założę?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[ B4 2.0 ABT]Głowica zdejmę sam i założę?

Post autor: MaXuS » 02 sie 2008, 23:47

Witam chce wymienić uszczelkę pod głowica ponieważ wali mi litrami olej na zewnątrz... Kilka pytań do doświadczonych:

1. Jak naznaczę układ rozrządu to złożę później sam wszystko (Rozrząd wymieniłem przedwczoraj)
2. Musze podjąć jakieś ważne czynności aby odkręcać głowicę aby jej nie uszkodzić?
3.Jak ją po splanowaniu zakładać? tzn dokręcać ??
4. Najlepiej opiszcie mi wszystko po kolei, dopiero się uczę tego :) (rozrząd wymieniłem i bryka wiec może dam rade i z Tym:) )

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 03 sie 2008, 09:19

Hmm Kolego wymiana uszczelki pod glowica to nei takie sobie hop siup. To jest powazna sprawa nie mowiac o tym ze kolektory trzeba odkrecac itp.
Poza tym musisz ja potem splanowac a co najwazniejsze odpowiednio ja dokrecic
i to kilka razy poniewaz uszczelka siada wiec trzeba tez miec odpowiedni klucz dynanometryczny hmm powazna sprawa, radze dac auto mechanikowi, pozdro

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 03 sie 2008, 12:26

Dla posiadających i potrafiących obsługiwać klucz dynamometryczny to nic trudnego. Postepuj zgodnie z opisem z działu download i wszystko będzie ok. Zmień też uszczelniacze trzonków zaworów. Pamietaj o uszczelce pomiedzy głowicą a kolektorem ssącym. Nic innego nie powinno Cię zaskoczyć.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 03 sie 2008, 12:37

Kolektorów wcale nie trzeba odkręcać od głowicy, zależy od warsztatu gdzie będziesz planował i na jakiej maszynie, wystarczy odkręcić rurę łączącą kolektor wydechowy z katalizatorem. Pamiętaj o nowych śrubach do głowicy. I prawidłowej kolejności i sile dokręcania śrub, najprawdopodobniej instrukcja będzie na opakowaniu uszczelki. Jeżeli głowica będzie już na wierzchu to sprawdził bym stan zaworów, prowadnic i ewentualnie dotarł je albo i wyfrezował. Gumki na prowadnicach bezwzględnie nowe.

Jedna moja uwaga jeżeli nie ciekną ci krućce z boku i z tyłu głowicy to ich nie ruszaj ściągnij przewód bez ich odkręcania bo potem możesz się z nimi męczyć przez długi czas bo coś gdzieś będzie leciało.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 05 sie 2008, 00:11

Tu masz opisane co i jak .

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 05 sie 2008, 00:17

Dziękuje serdecznie Fantomas.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl