[80B4 2.0 ABT] Cały wtrysk w oleju
[80B4 2.0 ABT] Cały wtrysk w oleju
Silnik cały "pływa" w oleju. Olej sadzi przez gaźnik , filtr mokry , dużo oleju na kolektorze ssącym , czuć swąd spalenizny po odkręceniu korka od wlewu oleju i z rury wydechowej "pluje" olejem.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 17:12 przez Misisko, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witaj.
Na początek to sprawdziłbym drożność odmy. Jeżeli jest zapchana tym "majonezem" czyli wodą z olejem to przy tych temperaturach poprostu to zamarzło i olej wali gdzie popadnie.
Jeżeli to jest drożne to niestety silniczek może poprostu już domagać się naprawy.
O odmie znajdziesz na forum.
Pozdrawiam.
Na początek to sprawdziłbym drożność odmy. Jeżeli jest zapchana tym "majonezem" czyli wodą z olejem to przy tych temperaturach poprostu to zamarzło i olej wali gdzie popadnie.
Jeżeli to jest drożne to niestety silniczek może poprostu już domagać się naprawy.
O odmie znajdziesz na forum.
Pozdrawiam.
Tu masz kolego link https://audi80.pl/search.php?mode=results , wpisujesz odma, dajesz szukaj i masz <ok> pozdrawiam
wyczyść gumowy wąż-trójnik od obudowy filtra
zdejmij dekiel zaworów i sprawdź czy jest drożne odpowietrzenie dekla zaworów
to samo tyczy się metalowej rury od gumowego trójnika do plastukowego kroćca w bloku silnika. ten krociec tez bym odkręcił i go porządnie wyczyścił.
Jesli odma jest zapchana autko może być zmulone, ale jest jeszcze wiele innych elementów które mogą powodować zamulenie auta np przestawiony zapłon,uszkodzony czujnik temperatury, zużyta sonda lambda, zapchany katalizator ...
zdejmij dekiel zaworów i sprawdź czy jest drożne odpowietrzenie dekla zaworów
to samo tyczy się metalowej rury od gumowego trójnika do plastukowego kroćca w bloku silnika. ten krociec tez bym odkręcił i go porządnie wyczyścił.
Jesli odma jest zapchana autko może być zmulone, ale jest jeszcze wiele innych elementów które mogą powodować zamulenie auta np przestawiony zapłon,uszkodzony czujnik temperatury, zużyta sonda lambda, zapchany katalizator ...